20. BÖLÜM

2.2K 74 0
                                    

Film saati sonunda gelmiş hep beraber sinemaya girmiştik. Kim kiminle nereye oturacak sorunu sonunda aybars sağıma, soluma da selinay onun yanına yamaç oturuyordu. Daha devam edersem eğer yamaçtan sonra mirza berrin abim elif yan yana dizilmişti. Anlıyacağınız sıranın ilk başında Aybars oturuyor yanımda yerini alıyordu. Oysaki ondan uzaklaşmaya çalışıyorken dibim de bitmesi sinir bozucuydu. Reklam bitmiş sonunda film başlarken heyecanla sahneye odaklandım.

Film aşırı güzel ve heyecanlıydı. Film bitince biraz üzülsem de ayaklandım. Klasik rutinim olan sinema sonrası açlık kendini belli ederken kızlarla beraber durağımız yermek yiyebileceğimiz alandı. Ben selinay ile önden ilerlerken bir anda belimden tutulup çekilmemin ardından kendimi aybarsın kollarında buldum. Şaşkınlıkla ona bakıp kendimi kurtarmaya çalışırken kendisi oldukça rahat tavırlarıyla ilerliyordu. İşin garip yanı abim görse de önemsememişti. Tek çarem berrin olduğundan gözlerim etrafta onu aramaya başladı. Kulağımda hissettiğim nefes ardından "berrini ikna etmesi için abimle konuştum. Eğer onu arıyorsan seni kurtaramaz."gözlerim hızla ona dönerken oldukça yakın olmamızdan dolayı kendimi geriye çekmiştim. Aybars bu hareketime gülümsedi. Ki bu daha çok moralimi bozmuştu. "Niye berrini bu işe bulaştırıyorsun. Ne demek abim onu ikna edicek dedim aybars umursamaz bir şekilde omuzlarını silkip beni kolunun altına hızla alıp ilerlerken " merak etme abim yemez kardeşini"dedi. Haha çok komik diyerek koluna vururken kendisi gülerek ilerlemeye devam etti. Girdiğimiz restoranda ilerleyip masaya otururken aybars beni hemen kendi yanına oturtturup kolunu omzuma koyarak varlığını belli ederken sinirle söyleniyordum. Rahat olamıyorum çek desem de umursamadığı belliydi.

Çok geçmeden masaya gelen ikili yani berrin ve mirza olduğu yerlere kurulurken mirza bıyık altından gülümsüyor berrinse umursamaz tavrından sır vermiyordu. Berrinin haline gülerken berrin bana bakıp sırıttı. İkimizin arasındaki ilişki çok iyi bildiğinden hemen ona eşlik edip dudağıma gülümseme yerleştirdim. Berrin restoranın girişine dik bakmış ve gözleriyle işaret vermişti. Hızla çaktırmadan başımı arkaya çevirip gelene baktım içeriye giren izdanbut yapılı oldukça taş çocuk endamını gözler önüne sürüp ilerlerken gözlerimde bulunan gülümsemeyle berrine döndüm. Aybars kulağıma biraz daha bakarsan elimden kaza çıkıcak diyince hızla başımı Berrine çevirdim. Erkek hemen karşımızdaki masaya kurulurken aybars kolunu daha çok belli ederek beni kendine çekti. Kıskanç tavrı hoşuma giderken berrine bakan adama döndüm. Adam berrine bakıp gülümsüyordu.  berrin ona dik bakan adama döndü. Naz yaptığını anlamam uzun sürmezken bakışmaya başladılar. Berrin çapkın bir şekilde kur yaparak göz kırpmış ve önüne dönmüştü. Erkeğin gözleri hala berrinde gezerken abim erkeğe bakıp kaş göz işareti yapmaya başladı. Kessinlikle olay çıkacaktı.

Berrin abime öfkeyle bakmaya başlarken "hayatıma müdahale etme abi."dedi. Abim çatık kaşlarıyla berrine dönerken Berrinin huyunu bilse de konuyu uzatmaya seçmiş "o erkeği gözüm tutmadı"demişti. Berrin gözlerini kısıp abime bakarken "bir kaç kez yemek yiyeceğim bir erkeği gözün tutmaması umrumda mı sanıyorsun. Beni kışkırtma"dedi. Abim sandalyede geriye yaslanırken ben ve diğerleri durmuş gergin ortamı izliyorduk. Mirza gözlerini kısmış çatık kaşlarıyla berrine bakarken gözlerindeki duyguları görmek için debelenmeye başladım. Bir insan neden duygularını saklardı. Benim mesela her yaşadığım duygum belli beyan ortadaydı. Aybars kolu kendini omzum da belli ederken istemsiz bir şekilde tebessüm ettim. Sanırım sahiplenici olması bu konuda hoşuma gitmişti. Aybars böyle durumlarda susmadığını ortaya sunarak gereksiz yere konuştu. "Kendine birini istiyorsan ben sana bulayım" aybarsın kolunu hızla cimcirdim. Şimdi niye böyle bir şeyi ortaya atıyordu. Aybars cimcirmemden sonra dikleşerek oturmuştu. Berrin sinirle aybarsa  bakarken "şuanda niye herkes benim aşk hayatımla ilgilenir oldu? Bu durum Beni sinirlendirmeye başladı."dedi. Aybars omuzlarını silkerken "sen bilirsin. Ama teklifim açık"diyerek konuyu kapattı. Berrin derin bir nefes aldıktan hemen sonra arkasına yaslanarak "buse sen rahat mısın?" Sorgular bir şekilde alay karışımı soru yansıtırken gergin bir şekilde ona baktım. Niye bu konu bana dönmüştü. Sıkıntılı bir soruydu. Hayır rahatım dersem aybarsın hoşuna gidecekti evet rahatsızım dememle kavga da olabilirdi. Sıkıntıyla berrine bakarken gözlerimle ona sövmeye başladım.

kürkçü dükkanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin