11.Bölüm: Yeni Hayata İlk Adım

77 20 3
                                    

Selam ışıldayan yıldızlar

Şimdi hemen kendinize sessiz bir köşe bulun ve hikayemize kaldığı yerden devam edin.:)

Keyifli Okumalar!

Booool bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım lütfen⭐


*

Kristal bir rüyanın içindeyim,

Kimim ben neyin peşindeyim,

Kimim ben neyin peşindeyim,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

11.Bölüm: Yeni Hayata İlk Adım

*"O kadar güzel değilim."*

İlk kez huzurlu bir uyku çekmiştim. Sarı koltuğun üstüne ütülü üniformam konmuştu. Biraz yorgun hissettim kendimi. Yorgunluğumu biraz azaltmak için banyoya gittim. Yüzümü yıkayıp kendime biraz da olsa geldim. Dişlerimi de fırçaladım. Üstümden yorgunluğu atabilmek için duşa girdim. Duştan çıktığımda çok iyi hissettim. Odadan üniformamı aldım. Saçlarımı saç kurutma makinesiyle kuruladım. Üniformamı giydim. Saçlarımın bir kısmını öne bir kısmını da arkaya attım. Kendiliğinden dalgalı saçlarım böyle güzel duruyordu. Genellikle saçımı birini öne birini arkaya alırdım. Kendimi aynadan baktım. Güzel görünüyordum. Siyah saatimi de koluma taktığım an hazır olduğumu hissettim.

Banyodan çıkıp yatağımda duran siyah sırt çantamın yanına oturdum. Fermuarını açtım. Dün eski evimizden aldığım küçük siyah resim defterimi ve siyah defterimi çantama güzelce yerleştirdim. Kulaklığımı da çalışma masamın üstünden aldım. Siyah kalemliğimi de alıp çantama koydum. Her şey tamam gibiydi. Fermuarı kapatıp yatağımdan kalktım. Biraz dağılmış yatağımı düzelttim. Çantamı tek omzuma takıp odadan çıktım.

Abim de odasından çıkmıştı. Gözlerini koridora doğru yöneltince göz göze geldik. Baştan sona bana baktı. Abim de sanki karşısın da güzel bir kadın görmüş gibi bakıyordu bana.

"O kadar güzel değilim." hayır anlamında başını salladı.

"Bence sen kendini öyle görüyorsun. İnci gibisin parıl parıl parlıyorsun."gülümsedim. İki yanağını da sıktım.

"İyi ki benim abimsin. Bu güzel sözler için teşekkür ederim."

Yanaklarını bıraktım. Yanından geçmek için hamle yaptığımda bileğimi tuttu.

"Bir dakika sana bir şey vereceğim. Bekle burada!"

Odasına girdi. Ben de o sırada kulaklığını çantamdan çıkarttım. Abim geldi. Elinde kitaplar vardı. Daha da yakınlaştığın da kimin olduğunu anladım. Kendi kitaplarını getirmişti. Hayran olduğum kitaplarını...

"Neden bunları getirdin?" kulaklığımı arka cebime koydum.

"Bunları koleje götür. Yeni arkadaşların okusun." kitapları uzattı.

"Tamam ama ben de bir imza istiyorum." tamam anlamında kafasını salladı. Uzattığı kitapları ellerimin arasına aldım.

Gülümseyerek merdivenleri tek tek inmeye başladım. Arkamdan da abim geliyordu. Aşağı indiğimde babamı görmemle gözlerimi şok içinde açmıştım. Babam lacivert takımıyla ve siyah gözlükleriyle yakışıklılığı ele almıştı. Gözlüklerini çıkarması bile kişiliğine ayrı bir hava katıyordu.

"Baba yakışıklı olmuşsun." babam güldü.

"Sen de güzel olmuşsun güzel kızım."

Abim de arkamdan itledi. 

"Tamam hadi koleje. Hayırlı olsun. İnci dondu." abim bir şeyler konuştu ve cümleyi anlamamla lafa girdim.

"Donmadım ki! Bu arada sen napacaksın?" bana dönerek cevap verdi.

"Arkadaşlarla buluşurum. Biraz kitap satan yerleri gezerim." kafamı salladım.

"İyi eğlenceler sana. Baba çıkıyor muyuz?" babam kafasını salladı. Siyah gözlüklerini taktı.

"Abim öpüyorum seni. Selam söyle arkadaşlarına." bu cümlelerimi derken hafifçe kolunu tutmuştum. Bunu fark eden abim aynısını bana da yapmıştı.

"Göster okulun sahibinin kızı nasılmış! Sana güveniyorum İnci. Kitapları dağıtmayı unutma!"

"Vermeyi unutmam merak etme. Ama sen de imzayı unutma!"

Başını sallayarak onayladı. Kolumu yavaşça bıraktı.

"Göster kendini İnci Demir!" gülümsedim.

"İnci! Hadi geç kalacağız!" babama döndüm. Arabaya binmişti bile. Kafamı salladım.

"Sen de kendini göster yazarım."yine iki yanağını sıktım. Abim de aynısını bana yaptı. İkimizde gülmekten ölecektik.

Son cümlelerini söylemeye hazırlanıyordu.

"Allah'a emanet olun. Hadi görüşürüz." arkasını döndü.

Yine aynı şeyi yapacaktım. Ensesine vurdum. Gülmeye başladım. Arkasına döndüğü an arabaya yaklaşmaya çalıştım. Siyah arabanın kapısını hızlıca açtım.İçine yerleştim. Kapıyı kapattım. Camı açıp dil çıkardı. Abim de dil çıkardı. El sallayıp içeri girdi.

Emniyet kemerimi taktığım an babam arabayı sürmeye başladı. Ben de arka cebimden siyah kulaklığımı aldım. Siyah çantamı dizimin üstüne aldım. Üstüne de ellerimi koydum. Abim'in kitaplarını zarar görmemesi için yavaşça kitapları arka koltuğa koydum. Yolculuğun en iyi yanı müzik dinlemekti. Şarkımı da başlattım.

"Kristal bir rüyanın içindeyim,
Kimim ben neyin peşindeyim,
Döndüm baktım yine sendeyim,
Kristal bir rüyanın içindeyim..."

✨✨Gökyüzünün Yıldızı✨✨

İnci ve yazarımızı nasıl buldunuz?

İnci ve abisini sevdiniz mi?

Gökyüzünün YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin