45.Bölüm:Ruhum Sana Emanet Sevgili

22 4 0
                                    

Selam ışıldayan yıldızlar

Şimdi hemen kendinize sessiz bir köşe bulun ve hikayemize kaldığı yerden devam edin.:)

Keyifli okumalar!

Booool bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım lütfen⭐

*

45

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

45.Bölüm: Ruhum Sana Emanet Sevgili
*Bu bir rüya olsaydı eğer şayet böyle bir şey olsaydı gerçeklere inanmayan kızı gerçekleriyle yüzleştirmeye devam ederdim.*

✨✨✨

Söylesene bu aşk bir rüyadan mı ibaret?
Yoksa gerçeklerin ta kendisi mi?

Gözlerimi açtığımda ilk fark edebildiğim odamdı. Odamın etrafında gezinen gözlerim Kaan'ın yokluğuyla sarsıldı.

Yataktan doğrulup konsoldaki telefonumu aldım. Tam kilidi açacakken Kaan'ın aramasıyla hemen açtım.

"Kaan nerdesin?"

"Seni bırakmak zorunda kaldım İncim."

"Beni gitmeden önce uyandırabilirdin Kaan."

"Öyle güzel uyuyordun ki, uyandırmaya kıyamadım."

"Güzel olmadığımı ikimizde biliyoruz Kaan. Uykumu bölebilirdin. Beni uyandırabilirdin!"

"Sen benim gözlerimde güzelsin İnci Demir. Sen benim gözlerimin içindeki yaşam kaynağısın."

"Kaan Özer artık bu saçmalığa son verebilir misin!"

"Doğrular saçmalık değildir İnci."

"Yalanlar saçmalık Kaan. Ve sen beni yalanlarınla bir rüyaya inandırmaya çalışıyorsun."

"Bu bir rüya olsaydı eğer şayet böyle bir şey olsaydı gerçekleri inanmayan kızı gerçekleriyle yüzleştirmeye devam ederdim."

"Kaan Özer İnci Demiri hayata döndüremezsin çünkü o artık mucizelere inanmıyor."

"Mucize bekli de biziz İnci Demir. Düşünsene çocukluğumuzu siz oraya taşınmasaydınız. Ben seni nasıl tanırdım?"

"Ruhu ölen biri için bu sözler hiç etkileyici gelmiyor Kaan Özer."

"Ruhun ölmüşse eğer gel birlikte yaşatalım."

"Emin misin Kaan? Başarabilir miyiz?"

"Biz İnci ve Kaanız biz başaramayacağız da kim başaracak."

"Yokluğunu sayarsak başarabilme ihtimalimiz sıfır."

"Belki de bilmeden başarıya gidiyoruz İnci haberimiz yoktur."

Gökyüzünün YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin