23.Bölüm: Söylenmeyi Beklenen Sözler

67 16 5
                                    


Selam ışıldayan yıldızlar

Şimdi hemen kendinize sessiz bir köşe bulun ve hikayemize kaldığı yerden devam edin.:)

Keyifli okumalar!

Booool bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım lütfen⭐

*

Hiç gitmez dediğim, o insanlar gittiler buralardan...

23

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

23.Bölüm: Söylenmeyi Beklenen Sözler

*"Eğer iki kalpte kırılmışsa onaran bir kalp yoksa nolacak?"*

İnsan ne tuhaf değil mi? Bir anda gülebilirken. Bir anda ağlayabiliyor. Bir anda neden bu kadar değişiyor duygular? İnsanlar mı değişiyor yoksa duyguları insanlar mı değiştiriyor?

Vedaları sevmez kalp. Çünkü kalp alışmaya başlamıştır. Veda kelimesi hiç yazılmamıştır kalbe. Sadece güvenmiştir. Hiç gitmeyecek gibi davranmıştır. Ve bir anda vazgeçmiştir. Veda kalbine yazılmıştır. Kalbin bu kadar bağlanmasının suçunu insan çekecektir. Güvenmenin bedelini ağır darbelerle geçirecek olan hem kalp hem de insan olacaktır.

Abim'in bileğinden tutup oradan ayrılmıştım. Abim durmadan konuşuyordu.

"İnci neden böyle davranıyorsun?"

Adımlarımı bir anda durdurdum.

"Ben de bilmiyorum. Kafam çok karışık."

Adımlarımı atmaya devam ettim.

"İnci kalp kırmak kolaydır. Ama o kalbi onarmak zordur. "

Babamın evden çıktığını gördüm. Bize doğru yürümeye başladı.

"Eğer iki kalpte kırılmışsa onaran bir kalp yoksa nolacak?"

"Zamana bırakmak zorunda kalacaksın."

Babam şimdi tam karşımızdaydı.

"Bulut nerde çocuklar?"

Abimle gözlerimiz birbiriyle buluşmuştu. İkimiz aynı anda konuşmaya başlamıştık.

"Arabanın yanında."

"Tamam siz eve geçin. Muhtemelen yarım saat sonra evde olurum."

Bir şey demeden abim konuşmaya başladı.

"Tamam baba."

Abim kolunu boynuma atıp yürümeye başladı.Onun adımları eşliğinde yürümeye başladım.

Kapının önüne geldiğimizde abim ceketinin içinden anahtarını çıkardı. Kapı açıldığında hemen odama gitmek istedim.

"Abi ben odama çıkıyorum."

Gökyüzünün YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin