Partiyi mi patlamıştım!
Yasemin böyle söylediğine göre demek ki herkes gitmişti. Hemde benim yüzümden.Olay çıkarmış olabilir miydim?
Hatırlamıyordum!
Hatırlasam da kimin umrumdaydı?O aşağılık yaratıkların hiçbiri umrumda bile değildi. Defolup gitmeleri işime bile geliyordu. Ben mutsuzluktan ölürken yasemin denen o kadının ve onun zavallı arkadaşlarının mutlu olması hiç adaletli değildi.
Hepsinden nefret ediyordum.
Ne doruğun yıllar sonra yeniden evine dönmesi şerefine verilen gösterişli partinin benim yüzümden bitmiş olması ne de Yasemin’in iğneleyici ses tonu umrumda bile değildi.
Cehennemin dibine kadar yolu vardı hepsinin. İyi olmuştu. Az bile yapmıştım.
Yüzüne büyük bir nefretle baktığım Yasemin o kadar duyarsızdı ki...
Ondan nefret ediyor olmam umrunda bile değildi. Sonuçta kardeşiydim ya ben doruğun. Niye umursasındı.
Niye umrunda olsundu bu durum. Sonuçta bütün kız kardeşler abilerini onların sevgililerinden kıskanabilirdi öyle değil miydi?
Annem öyle söylemişti Yasemine. Ben doruğun sadece kız kardeşiydim.
Doruğun sadece sorunlu kız kardeşi olduğumu düşünüyordu Yasemin o zavallı aklıyla.Nereden bilebilirdi ki Yasemin yıllar önce dorukla seviştiğimi. Doruğu hala deliler gibi sevdiğimi. Onu hiçbir zaman unutmadığımı. Nereden bilecekti o aptal kadın.
O kadar aptal ve zavallı bir yaratıktı ki...
Ondan nefret ediyordum.“Asya aslında sen biraz daha iyi hissediyorsan kendini bizim gitmemiz gerekiyor canım.”
Yaseminin gözlerini bulan gözlerim savaş açtığı bu kadını oracıkta parçalamak istiyordu. Gerizekalı def olup gitmek yerine beynimi sikmeyi tercih ediyordu.
“Nereye?”
“Arkadaşlar after parti düzenlemişler bizim için."
"Öyle mi?"
"Evet canım öyle. Hem malum buradaki yarıda kaldı ya. Oraya gideceğiz.”
Vah vah buradaki yarıda kalmıştı. Tabi olur muydu hiç. Koskoca dorok öztanın partisi nasıl yarıda kalabilirdi?
“Anladım iyi eğlenceler size.”
“İstersen Seray hanımı arayalım gitmeden önce.”
“Hayır gerek yok kimseyi aramanıza iyiyim ben.”
Doruğu bulan bakışlarım her zamanki gibi kırgındı. Kızgın ya da kırgın olmamın onun için sorun teşkil edebileceğine olan inancım sıfırdı. Kırgın ya da kızgın olmam onun için önemli değildi.
Zerre kadar umrunda değildim doruğun. Zerre kadar umursadığı yoktu beni. Kendimi onun karşısında daha fazla küçültmek istemiyordum.
Siktir olup gitmesi en iyisiydi. Hayatımdan, aklımdan, kalbimden siktir olup gitsindi.
Cehennemin dibine kadar yolu vardı ikisininde.
🍂🍂🍂
“Bir şey demeyeceksen gidiyorum.” Dedi
Gelmemiş birine “git” demek
Dilsize “konuş!” demek gibiydi
Sustum...
Ve tarih, gelmemiş birisinin gidişine şahit oldu.(Özkan Sünbül)
🍂🍂🍂
Benim için yazılmış gibiydi hayal kırıklığına bulandığını hissettiğim bu satırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANAVARIN KALBİ (+18 )
Teen FictionDoruk yasaktı, günahtı, hastalıktı. Bir yasağın karşı konulamaz büyüsüne kapılmanın ne demek olduğunu hiçbir zaman anlamayacaklardı.