47.bölüm

60 7 0
                                    

Dokundukça inliyor ellerinin arasında zevkten  kıvranıyordum. Pelte kıvamını alan bedenim yay gibi kıvranıyordu ağırlığının altında. 

İlk başta dudaklarımı öpmek dışında başka bir hamle de bulunmayan uzayın hareketleri inlemelerime dayanamıyor tepki veriyordu.

Altında istekle çırpınan halime daha fazla kayıtsız kalamamış olacaktı ki elleriyle göğüslerimi yoğurmaya başlamıştı.

Şiştiğini hissettiğim göğüs uçlarım oldukça hassaslaşmışlardı.

Üzerimdeki eşofmanın üst kısmını sıyıran uzay tenimdeki çıplaklığa dokundukça ateşin etkisiyle eriyen yağ damlaları gibi eridiğimi hissediyordum.

Üzerimdeki adamının kısa bir boşluğundan yararlanmış ve onu yatağın sol tarafına ittirmiştim.

Yatağın sol tarafına ittirdiğim uzayın üzerine çıkmış ve bacaklarının arasındaki sertliğin üzerine oturmuştum.

Üzerinde oturduğum sertliğe iç güdüsel bir şekilde sürtünmeye başlamıştım. Dudaklarının arasından sesli küfürler fırlattığını duyduğum uzay altımda şehvetle inliyordu.

Bir taraftan dudaklarımı öpüyor bir taraftan da elleriyle kalçalarıma dokunuyordu.

Bedenimi yeniden altına alan uzay bacaklarımın arasında sürtünüyor dudaklarımı aç bir kurt gibi sömürüyordu.

Üzerimi tamamen çıkarmıştı. Südyenimi fevri bir şekilde yere fırlatan adam bacaklarımın arasına girmiş  göğüs uçlarımı çekiştiriyordu.

Dudaklarının etkisiyle kabardığını hissettiğim göğüs uçlarımı bir bebek gibi emiyor dişlerinin arasında çekiştiriyordu.

Küçük küçük ısırıklar bırakarak aşağılara doğru inen adam karnımdan başlayarak göbek deliğime kadar inmişti.

Elleriyle göğüslerimi yoğurmaya devam ediyordu. Karnımı ve göbek deliğimi yaladıkça inliyor zevkten çıldırma noktasına geldiğimi hissediyordum.

Bacaklarımın arasındaki sağ bacağına sürtünüyor ve sürtündükçe yandığımı hissediyordum.

Üzerimdeki adam karnımı göğüslerimi yalıyor boynumu emiyor ve dudaklarımı ısırıyordu.

Uzayın altında inliyor deli gibi kıvranıyordum. Yıllar sonra doruk dışında ilk defa bir adamla sevişmek istiyordum belki de.

Daha önce de defalarca uzayla yakınlaşmıştık lakin şuan yaşananlar çok tuhaf ve aşırı derecede de fazlaydı.

“Çıldırtıyorsun beni asya.”

“Çıkarrrrr!”

Üzerimde sadece eşofman altı kalmıştı. Onu da çıkarmasını ve içime girmesini istiyordum bir an önce.

“Altımda nasıl da kıvranıyorsun.”

“Üzerimdekileri çıkar.”

“Hayır, bebeğim hayır.”

“Çıkarrrr!”

“Bebeğimmmm!”

Nefes nefeseydik ikimizde. Saç tellerimin arasındaki ter damlaları bedenimi yakıyordu. Bacaklarımın arasında sürtündüğüm sertliği içimde hissetmek için yanıp tutuşuyordum adeta.

“Dayanamıyorum.”

Güçlükle çıkıyordu kelimeler boğazımdan.
Dayanabilecek durumda değildim.

“Bu şekilde olmaz.”

“Seni istiyorummmm.”

“Bu şekilde olmaz güzelim.”

CANAVARIN KALBİ (+18 ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin