𝚅𝚎́𝚐𝚛𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚊́𝚕𝚔𝚘𝚣𝚊́𝚜

139 7 0
                                    

A héten egyszer sem beszéltem Harryvel,ami el is szomorított.Minden nap írtam neki egy üzenetet,ahogy ő is,ám a péntek más volt.A reggelem azzal kezdődött,hogy a jól megszokott ébresztőm helyett a telefonom csörgésére ébredtem.Kómásan és nagy nehezen,de felvettem a telefonom,meg se nézve ki is hív valójában.
-Szia.Jó reggelt.-hallottam meg az illető hangját,akit egyből fel is ismerve elmosolyodtam.
-Szia.-köszöntem fáradtan,viszont ennek ellenére boldogan.
-Úgy hallom a hangodon,elértem a célom és előbb hívtalak,minthogy az ébresztőd szólalt meg.-nevette el magát a túloldalon Harry
-Haha,sikerült.
-Figyelj,rövidre fogom,hogy aludhass még,mert korán van még nagyon.Szóval a mai napra lenne egy kis meglepetésem.Véletlen tudom mikor végzel és,hogy ma nem dolgozol.
-Ez jól hangzik.-örültem meg,hogy végre újra láthatom őt
-Már alig várom,hogy lássalak.Nagyon hiányzol,de mostmár hagylak is aludni még egy kicsit.Szia.-köszönt el gyorsan,amit kezdetben nem is értettem,majd miután én is elköszöntem megnéztem az időt és láttam,hogy hajnali 4 óra van.Így már értem,miért is mondta azt Harry,hogy aludhatok még egy kicsit,pontosabban két órát.
Vissza is aludtam,majd reggel csalódottan láttam,hogy nincs semmi ruhám a mai meglepire ami gondolom egy randi lesz.Emiatt gyorsan írtam is barátomnak,hogy egy órával később tudunk találkozni,mert van még egy kis elintézni valóm.Ez az elintézni való a ruha vásárlás lesz,viszont ezt neki még nem kell megtudni.
A napom nagyon lassan akart eltelni,bár ennek az oka az is lehet,hogy minnél előbb el akartam menni és látni barátomat,aki idő közben válaszolt egy ,,Rendben"-t.
A boltba egyedül mentem,mivel a lányok nem értek rá.Szerencsére gyorsan meg is találtam egy gyönyörű fehér virág mintás egyberuhát.Egyből beleszerettem,majd meg is vettem.
Ezek után haza mentem készülődni.Senki sem volt otthon,szóval gondtalanul és kérdések nélkül el tudtam készülni.Majd meg is jött a kocsijával ő.Amikor meghallottam autója hangját egyből lerohantam,majd mihelyst kiszállt az autóból,én a nyakába rohantam,majd szorosabban magához ölelt és egy csókkal köszöntött.
Annyira hiányzott már ez az érzés,érezni puha ajkait,szájának mentolos ízét,hirtelen a fellegekben éreztem magam.
Elválva egymástól egyből elkezdett hiányozni közelsége.
-Annyira hiányoztál.-ölelt újra át.
-Nekem is te.-bújtam még jobban hozzá,magamba szívva parfümjének illatát.
-Csodásan nézel ki.Nekem van a legszebb barátnőm-nézett végig rajtam,majd szavaira el is pirulva mosolyodtam el.Majd én is megnéztem jobban.Egy fekete smokingban volt,valamint egy hozzá illő fekete ingben,ami iszonyatosan jól állt neki.
-Micsoda bókok.Te is nagyon jól nézel ki.
-Csak az igazságot mondom,és köszönöm.-nézett rám féloldalas mosolyával
-Indulhatunk?-kérdezte,udvariasan kinyitva nekem kocsijának ajtaját
-Igen.-szálltam be,majd követve engem,ő is ezt tette.
-Hova is megyünk?-kérdeztem meg,ugyanis már régóta foglalkoztatott ez a kérdés
-Az meglepetés.-majd ezzel a lendülettel el is indultunk.

A hírnév átka(befejezett)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ