Egyszer az életben örülök,hogy csörög a telefon.
-Ezt fel kell vennem,bocsi.-mondtam,majd arrébb is álltam,meg sem nézve ki hív.
-Haló.
-Szia.-köszönt Harry a telefonba.
-De jó,hogy hívsz.-hálálkodtam
-Ennyire még sosem örültél,hogy hívlak-nevette el magát.-De miért is?
-Mert épp Joshhal vagyok és a pasikról kérdezett
-Igen,és?
-És nem tudtam,hogy elmondhatom-e neki.Még a lányoknak se számoltam be,mert úgy döntöttünk egy időre senkinek sem szólunk róla.Viszont neki nem tudok hazudni,minden gesztusomat ismeri,olyan mint egy hazugság vizsgáló
-Értem...-halkult el egy pillanatra.
-Mi lenne ha elmondanád neki?Megbízol benne?
-Te ezt komolyan kérdezed?Ezek szerint nem lenne baj,ha elmondanám?
-Figyelj-kezdett bele-Én bízok benned,és bár nem értem,hogy lehet ilyen erős barátság köztetek,mármint egy fiú és egy lány között,ha számodra ő ilyen fontos,akkor el kell fogadnom és pont ezért,mond el neki ha úgy érzed.
-El sem tudod hinni ez milyen jól esik.-örültem meg ennek az egésznek.
-Örülök,hogy örömet tudtam okozni neked.
-Hát,akkor megyek és elmondom neki.
-Jól van,majd munka után hívj fel.Ja és a hétvégén találkozunk.
-Alig várom.Szia
-Szia.
Miután letettem a telefont egyből Josh elé ültem vigyorogva.
-Mi ez a boldogság?Most hívtak,hogy nyertél a lottón?
-Haha...az sajnos nem történt meg...viszont most elmesélem ki is ez a titokzatos idegen,akivel történetesen is együtt vagyok.
-Mesélj akkor.
-De meg kell ígérned,hogy nem mondod el senkinek.
-Jó-nézett rám furcsán
-Szóval,ezt az illetőt Harry Stylesnak hívják
-Mint az énekest?
-Pontosabban,ő az az énekes.
-Mi?-látszott rajta,hogy nagyon meglepődött
-Igen,jól hallottad,a híresség Harry Stylessal vagyok együtt.
Egyszerűen ledermedt előttem,nem szólt semmit,csak kérdő tekintettel rám nézett
-Az úgy kezdődött,hogy kiderült,hogy Harry nagynénje Nina,aztán beállított hozzánk,én nyitottam ajtót...-és elmeséltem mindent neki.
Igazából,jó volt megnyílni valakinek,és kiadhattam magamból az egészet.
Elmondhattam mindent,az egész történetet és,hogy milyen boldog is vagyok.
Nagyon jól esett,hogy végighallgatott,és egy idő után már úgy tűnt hisz is nekem.
-Aztán,tegnap,amikor találkoztunk ő már otthon várt,és látott téged is,ami miatt féltékeny lett egy kicsit,de semmi komoly.Az előbb pedig ő hívott,és azért voltam ilyen boldog amikor idejöttem hozzád, mert azt beszéltük meg,hogy egy ideig nem mondjuk el senkinek ezt az egész kapcsolatot,viszont most azt mondta,hogy ha megbízok benned és úgy érzem,akkor nyugodtan mondjam el,ő bízik bennem.
ESTÁS LEYENDO
A hírnév átka(befejezett)
RomanceA nevem Malia Cooper. Ez pedig az én történetem.A történet arról,hogy engedtem meg,hogy egy híresség így beleássa magát az én szívembe! Ez a híresség Harry Styles,akiről a legtöbb lány csak álmodik.Az a fiú,aki olyan gyorsan belopta magát a szívembe...