-Van egy lakásod,nem is messze tőlünk?
-Igen-mosolygott továbbra is.
-És ezt miért nem mondtad el senkinek?Miért csak nekem?Mióta van meg ez a lakás?
-Jó,szóval azért nem mondtam el senkinek,mert nem akartam,hogy tudjanak róla.Ez volt az én kis titkom,egy meghitt nyugodt hely,amiről senki sem tud.
-De akkor miért mondtad el?-vágtam mondandójába
-Nem engedted,hogy befejezzem.
-Bocsi
-Semmi baj.Tehát,azért mutattam neked meg,mert már nem bírtam,hogy senki sem tudja.El kellett mondanom,és megbízok benned.Tudom,hogy te nem adnád tovább.Ja,és körülbelül két éve van meg a lakás,eddig tartott titokban tartanom.-nevetett,mire már nekem is nevetnem kellett.
-Ez tök jó,egy kis zug,ahol el tudsz rejtőzni mindenki elől,amiről senki sem tud.Nem mellesleg pedig ez a hely egy csodaszép lakás.
-Igen,volt időm berendezni,bár a legtöbb bútor még az előző tulajdonosoké volt.
-Pedig már dicsérni akartalak,milyen jó stílusod van.
-Nekem az is van,a díszeket én tettem fel.-viccelődött
-Ja hát igen,azok a legcsodálatosabbak
Arra lettem figyelmes,hogy hirtelen Harry közeledik felém,majd megcsókol....és persze az emberek ilyenkor zavarnak meg.
-Francba.-vált el tőlem Harry,majd a telefonja után nyúlt.
-Miért kell ilyenkor zavarnia?-nézett idegesen a telefonjára
-Hát nem tudom,de úgy rémlik,mintha ez már megtörtént volna.-próbáltam oldani a kissé feszülté vált barátomat.
-Ezt fel kell vennem,bocsánat.-mondta,majd végül elvonult a szobába.
Én tétlenül ott maradtam a konyha asztalnál,majd úgy egy negyed óra múlva kijőve a szobából egy nem várt esemény következett:
-Most el kell mennem.Sajnálom,de ez sürgős.
-Semmi baj,akkor én is megyek haza.
-Tényleg sajnálom.
-Semmi baj.
Csak ennyit tudtam kinyögni.Nem értettem mi történt hirtelen,de nagyon furcsa volt és ideges,így nem is firtattam abban a pillanatban.
Úgy voltam vele,hogy ezt majd megkérdezem tőle később.
A hazaúton csak ezen tudott kattogni az agyam,ám nem jutott eszembe semmi olyan magyarázat ami lehetséges lenne.(Kicsit későn,de meghoztam a hét első részét!Remélem tetszik❤️holnap hozom a folytatást!)
YOU ARE READING
A hírnév átka(befejezett)
RomanceA nevem Malia Cooper. Ez pedig az én történetem.A történet arról,hogy engedtem meg,hogy egy híresség így beleássa magát az én szívembe! Ez a híresség Harry Styles,akiről a legtöbb lány csak álmodik.Az a fiú,aki olyan gyorsan belopta magát a szívembe...