Másnap reggel,amikor felébredtem úgy megilyedtem,hogy majdnem megállt a szívem.
Harry ült az ágyam előtt,és nézett engem.
Ilyedtemben ugrottam egyet és felültem az ágyon.
-Te mit keresel itt?És miért nézted ahogy alszom?
-Bocsánat,nagyon sajnálom.-kezdte el,kutya szemeket villantva.-csak azt hittem már fent vagy,így gyorsan besurrantam,aztán láttam még alszol,és olyan édes tudsz lenni amikor alszol,hogy leültem nézni ezt.-mosolyodott le olyan cukin,hogy nem tudtam ellenállni neki.
-Jó,de ne legyen több ilyen,hogy csak úgy besurransz a szobámba és nézel,mert nem szeretem.-vágtam végül durcás arcot,amihez még a kezemet is keresztbe tettem,balra fordulva az ágyon,ezzel is fokozva a sértődöttségemet.
Majd mögöttem az ágy lesüppedt,ezzel jelezve,hogy Harry mögém ült le,majd átkarolt hátulról,fejét a nyakamba téve,és egy puszit nyomott nyakamra.
Végül pedig egy bocsánatot súgott a fülembe.
Nem tudtam tovább játszani a durcás lányt,szóval szembe fordultam vele,majd most először én kezdeményeztem a csókot.
Bele se akartam gondolni,hogy ma hazamegy és nem lesz itt nálunk.A hétköznapok ugyanis neki mindig mozgalmasak,ezáltal talán csak pénteken tudunk találkozni.
A csókunkat egy kopogás szakította félbe,ami fura mert mint mondtam a házban senki sem kopog,hacsak nincs nálam valaki,szóval teljes mértékben azt hittem,valaki meglátta Harryt bejönni.
-Ki az?-kérdeztem kikoabálva
-Nina vagyok,reggeli!
Na ez fura volt,tényleg nem szoktak kopogni szóval biztos meglátta Harryt bejönni,ezt a tényt pedig Harry is belátta.
-Sajnálom,azt hittem senki nem látott meg,nem akarom lebuktatni magunkat,vagyis ki kell találnunk valamit.-kezdte el.
Szegénynek még el se mondtam,hogy Nina tud rólunk.
-Mondhatnánk azt,hogy csak bejöttem valamit kérdezni,vagy ilyesmi.Nem tudom ez mennyire hihető.-elkezdte törni a fejét,egy újabb kifogáson.Olyan édes,hogy nem tudja.Úgy döntöttem hagyom még egy kicsit,megnézzük mi lesz belőle.
-Legyen az,hogy jöttem be megkérdezni,hogy elkísérsz e ma egy helyre.Ez szerintem jó lesz.
-Rendben.-belülről már szakadtam a nevetéstől.
Ahogy voltam pizsmában,úgy mentem le kávézni és reggelizni.
-Jó reggelt.-mosolyogtam Ninára,mivel csak ő volt a konyhában.-Hát a többiek?
-Apád elvitte Hayleyt a kis barátnőjéhez Bexihez.-mibdta majd elém tette a kávémat,pont ahogy szeretem.
-És Harry.-fordult az említett személy felé
-Te miért voltál Malia szobájában?
-Hát...bementem megkérdezni,hogy eljön e ma velem valahova.
-Hova?-kérdezte Nina,ugyanis nagyon jól tudja,hogy Harrynek nem mondtam még el,látszott rajta.
-Hát van egy elintézni valóm...
-Ne hazudj!-mondta Nina játszva a szerepét.
-Miért hazudnék?-Harry kezdett ideges lenni
-Mert nem akarod,hogy az emberek megtudják,hogy együtt vagy Maliával.-adta meg az egyenes választ végül
VOCÊ ESTÁ LENDO
A hírnév átka(befejezett)
RomanceA nevem Malia Cooper. Ez pedig az én történetem.A történet arról,hogy engedtem meg,hogy egy híresség így beleássa magát az én szívembe! Ez a híresség Harry Styles,akiről a legtöbb lány csak álmodik.Az a fiú,aki olyan gyorsan belopta magát a szívembe...