𝙲𝚜𝚊𝚓𝚘𝚜 𝚗𝚊𝚙

169 8 0
                                    

Az első próbálkozás után,még kétszer keresett. Erősen gondolkodtam rajta,hogy felveszem, de nem tettem.Majd egy üzenetem érkezett.

𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢:
𝚂𝚣𝚒𝚊.𝚅𝚊𝚕𝚊𝚖𝚒 𝚋𝚊𝚓 𝚟𝚊𝚗,𝚟𝚊𝚐𝚢 𝚗𝚎𝚖 𝚎́𝚛𝚜𝚣 𝚛𝚊́?𝙺𝚎́𝚛𝚕𝚎𝚔 𝚑𝚒𝚟𝚓 𝚟𝚒𝚜𝚜𝚣𝚊 𝚑𝚊 𝚎𝚣𝚝 𝚕𝚊́𝚝𝚘𝚍,𝚟𝚊𝚐𝚢 𝚒𝚛𝚓.

Szörnyen éreztem magam,hogy egyszer sem fogadtam a hívását,és még az üzenetet sem nyitottam meg,csak a kezdő képernyőn keresztül olvastam el,mégis úgy gondoltam így jobb lesz.
Majd egy kis idő múlva visszaírok neki,úgy körülbelül fél óra múlva.Szerintem az úgy jó.Addig is elkezdtem pakolni a szobámba,nem volt nagy rendetlenség,de nyilván volt mit megcsinálnom.
A fél órából majdnem egy óra lett és írtam is neki:

𝚂𝚣𝚒𝚊.𝙱𝚘𝚌𝚜𝚊́𝚗𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚕𝚐𝚘𝚖 𝚟𝚘𝚕𝚝,𝚖𝚊 𝚎𝚕𝚎́𝚐 𝚜𝚘𝚔 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗𝚝 𝚔𝚎𝚕𝚕 𝚌𝚜𝚒𝚗𝚊́𝚕𝚗𝚘𝚖,𝚝𝚎́𝚗𝚢𝚕𝚎𝚐 𝚜𝚊𝚓𝚗𝚊́𝚕𝚘𝚖!

Erre csak egy,,𝙴́𝚛𝚝𝚎𝚖 𝚊𝚔𝚔𝚘𝚛 𝚖𝚊𝚓𝚍 𝚖𝚊́𝚜𝚔𝚘𝚛 𝚋𝚎𝚜𝚣𝚎́𝚕𝚞̈𝚗𝚔''üzenetet kaptam.Ettől még rosszabul éreztem magam,mivel ő egészen megértő,én meg itt hazudok neki.

Másnap
Ma a lányokkal találkozom,elmegyünk egy csajos napot tartani,szóval felveszem az állarcot.Boldognak mutatom magam,de igazából még mindig lelkiismeret furdalásom van Harry miatt.Bár ez nem változtat semmin,megpróbálom minnél jobban kerülni,és ezzel óvni magam a csalódástól.
A szokásos helyen találkoztunk,a buszmegállóban,ahol le szoktam szállni.Általában napközben jó,hogyha egyszer-kétszer találkozunk,mivel nagyon kevés óránk van együtt,de legtöbbször suli után találkozunk és ha mást nem együtt buszozunk.
A mai nap viszont más volt,vasárnap vagyis egy olyan nap amikor mindenki ráér,ilyenkor pedig egy közös helyre mentünk el.
Szokásosan én előbb kiértem mint a lányok,majd egy kis késés után ők is megérkeztek.Egyformán felkötötték a hajukat,ahogyan én is.Az öltözködésben viszont elütöttünk egymástól,míg én egy fekete farmerben és egy kék ingben voltam,addig Lia egy farmer szoknyában és egy rózsaszin spagetti pántós blúzban,Noora pedig egy egyszerű farmerben és egy kapucnis pulcsiban volt.
-Sziasztok-próbáltam minnél átlagosabnak tűnve köszönni.
Úgy tűnt be is vették,mivel visszaköszöntek és szokásunkhoz híven egy-egy ölelést kaptam.
-Na,hova megyünk-mondta magy vidámsággal Lia.
-Nekem mindegy.-válaszoltam
-Menjünk egy kávéért,mert mindjárt elalszom,aztán a parkba a törzshelyünkre.-mondta Noora kissé nyűgösen.
-Oké.-válaszoltuk Liával egyszerre
A legközelebbi kávézóba mentünk,ahol én is dolgozom,majd a parkba ahogy Noora mondta.Ezután el is kezdődött a beszélgetés:
-Malia.Milyen újra a régi munkahelyen?-kérdezte Noora,ugyanis vele azóta nem is igazán találkoztam,mostanában nem nagyon ért rá valami miatt,amiről sosem beszél
-Nagyon jó,szuper újra a régi ismerősök között lenni.
-Ennek örülök-mosolyodott el
-És mi van azzal a helyesnek mondott sráccal?Tudod Nina unokaöccse,akiről még képet se mutattál.-váltott témát Lia,amin megmondom őszintén nagyon meglepődtem.

A hírnév átka(befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant