Miután lementem a lépcsőn, Nina megkért segítsek neki egy kicsit a vacsora elkészítésében.Örömmel mentem oda, és kezdtem el neki segíteni.Egy ideig apa is ott volt velünk, mesélt a napjáról és beszélgettünk, majd felment átvenni a szmokingját egy itthoni melegítőre.Igazából nem tudom melyik áll neki jobban, apához valahogy az elegáns és az otthoni vagy a hétköznapi ruhák is passzolnak mindenki.Sötét barna hajához és kék szeméhez elég sok minden jól állt.
Viszont amikor lejött nem volt egyedül, ott jött mellette Harry is.Esküszöm, még egy darabig tuti nem fogom megszokni, hogy itt látom még pár napig.Tehát apa és Harry leültek velem szembe az asztalhoz és a beszélgettek mindenféléről: Harry koncertjeiről, azzal, hogy kivel mi történt ezalatt az év alatt stb.
Egyszercsak,a nagy munkám közepette,arra lettem figyelmes,hogy valaki mintha éppen engem nézne. Majd rájöttem a megérzésem nem csal, ő nézett, de miután én ránéztem nem sokkal el is fordította a tekintetét és beszélgettek tovább .
Őszintén szólva fogalmam sincs róla mi volt ez.
A vacsora ugyanígy telt, apáék beszélgettek, és néha Nina is becsatlakozott, viszont én aligha szólaltam meg egyszer kétszer.
Majd evés után én még ott maradtam mosogatni, utánna pedig felmentem aludni.
Másnap reggel szokásomat megszakítva, elég korán keltem, már 6-kor fent voltam, visszaaludni pedig nem tudtam.Ezért lementem kávézni és reggelizni, amikor is megláttam valakit az asztalnál kávézni.Elsőre megijedtem picit, de végül rájöttem ki is az.
-Jó reggelt! -Köszöntem udvariasan, ő viszont háttal ült nekem és így kicsit megijedt.
-Úristen, jó reggelt!
-Bocs ha megijesztettelek.
-Ja, semmi baj, csak nem számítottam arra, hogy valaki fent lesz ilyen korán.
-Hát, nem is akartam ilyenkor kelni, de nem bírtam aludni úgyhogy itt vagyok.-mondtam neki, majd kávét készítettem.
-Értem.
-És te hogy hogy fent vagy már ilyenkor?
-Ami azt illeti én mostanában ilyenkor keltem és megszokásból most is.A koncertek és az utazások miatt nem tudtam valami sokáig aludni.De azért remélem az elkövetkezendő napokban ez változik fog.
-És mennyi ideig leszel itt? -Kérdeztem meg, mert elég kíváncsi voltam, meddig is kell egy aféle sztárral együtt laknom.
-Körülbelül két hétig.-Erre a mondatra megmondom őszintén kissé elkerekedett a szemem.
Tehát még két hétig itt lesz ... hát ez szuper.---------
VOCÊ ESTÁ LENDO
A hírnév átka(befejezett)
RomanceA nevem Malia Cooper. Ez pedig az én történetem.A történet arról,hogy engedtem meg,hogy egy híresség így beleássa magát az én szívembe! Ez a híresség Harry Styles,akiről a legtöbb lány csak álmodik.Az a fiú,aki olyan gyorsan belopta magát a szívembe...