Este még kaptam egy üzenetet Harrytől,amiben azt írta,hogy:
,,Jó éjszakát,holnap majd hívlak❤️"
Igaz,hogy ez nem nagy dolog,de én már csak ha Harryre gondoltam,mosolyognom kellett.Szóval emiatt nagyon jó kedvvel aludtam el,másnap pedig ugyanilyen kedvvel mentem az iskolába,amit észre is vettek a barátnőim.
-Mi ez a jó kedv?-néztek rám a találkozás pillanatában.Tudtam,hogy most kell elkezdenem hazudni,mivel ezt az egészet még Harryvel nem beszéltem meg.
-Semmi érdekes.-mondtam,próbálva eltűntetni a mosolyt az arcomról.
-Nem tudsz hazudni,mesélj.-lökött enyhén meg Lia,a jobb oldalamon
-Igen,minden részletre kíváncsik vagyunk,főleg ha fiú van a dologban.-erre a részre éreztem,hogy elvörösödtem,majd hirtelen mindkét barátnőm velem szembe fordult és megálltak közvetlen előttem.
-Fiú van a dologban ez már egyértelmű.-mondták határozottan és egyszerre.
-Nyugi,nincs semmi.-próbáltam kikerülni őket,ám ez nem sikerült.Barátnőim belém karolva elrángattak minnél messzebb az iskolámtól.
-Hova visztek?-próbáltam tartani az iramot-Mindjárt kezdődnek az óráink,és így nem érünk vissza a suliba.
Ekkor pedig megálltak.
-Miért nem úgy mondod,hogy egyetem?Már nem vagyunk olyan kicsik,de te még mindig sulinak hívod,mint egy kis tini.-mondta Noora
-Mert nem érzem még magam elég felnőttnek.-adtam választ kérdésére,és így is éreztem.Igaz, hogy 19 éves vagyok,viszont nem érzem magam nagyon felnőttnek.
-Jó,én se,de így még a végén azt hiszik,nem is vagy egyetemista.-oktattak ki
-Oké-forgattam meg a szemem.-Hova is tartunk?-kérdeztem immáron másodjára
-El,messze az ISKOLÁTÓL-emelte ki az iskola szót,ezzel jelezve,hogy milyen hülyeség is így hívni Lia.-Hátha ki tudjuk belőled szedni mi is történt veled.
Az út további részén nem is beszélgettünk,majd egy kávézóhoz értünk.Bent leülve kikértük az italokat.Én egy Latte Machiatót,Noora egy jeges kávét,Lia pedig egy Espresso kávét kért.
-Szóval mesélj.-nézzet érdeklődő tekintettel Lia.
-Mi volt ezzel a fiúval,csak nem Dean?
Egy pillanatra lefagytam,mert nem értettem ki az a Dean,majd rá is jöttem.
-Ami azt illeti de.Nem fogok előletek elhallgatni semmit,csak egy kis időre van szükségem-láttam a kissé csalódott tekintetüket,ám nem tudok tőlük elhallgatni semmit.Ez az én problémám.-DE!Annyit elmondhatok,hogy alakulóban van valami,és ezért vagyok ilyen boldog.-mosolyodtam immáron újra el,amit viszonoztak is a lányok.
-És,volt már valami?-nézett sunyi mosollyal Noora
-Hát...csók már volt,de semmi több.-pirultam teljesen el.
-Malia Cooper.Szégyeld magad,minden részletet hallani akarunk,hogy is történt,ha már csak így később tudunk róla.
Ekkor pedig elkezdtem az én sztorimat,az első csokunkról Deannel vagyis Harryvel,nem foglalkozva azzal,hogy így lógunk egy napról.Tulajdonképpen mindent elmeséltem,csak Harry helyett Dean nevet mondtam.
-És nem akartad elmondani,hogy összejöttetek?-kérdezte Lia.
-Nem csak az én döntésem volt,hanem közös.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A hírnév átka(befejezett)
RomanceA nevem Malia Cooper. Ez pedig az én történetem.A történet arról,hogy engedtem meg,hogy egy híresség így beleássa magát az én szívembe! Ez a híresség Harry Styles,akiről a legtöbb lány csak álmodik.Az a fiú,aki olyan gyorsan belopta magát a szívembe...