Két nappal később
Ma van apa születésnapja,péntek,november 10.
Éppen a suliból mentem haza,amikor Nina hívott.
-Szia,merre vagy már?
-Szia,egy utcával a házunk előtt.Miért?
-Kellene még egy kis dísz a tortára,tudod azok a kis színes gyöngyök,tudnál hozni ha nem baj?
-Dehogy baj,bemegyek.Egy csomag elég lesz?-kérdeztem.Apa nagyon szereti azt,ha a tortája tele van olyan kis gyöngyökkel.Amikor elsőnek csináltam neki ilyet,csak véletlen lett rajta olyan sok,de apa úgy örült neki,mint egy kisgyerek a csokinak.
-Igen,köszönöm!
Gyorsan végeztem a boltban és öt perc múlva már otthon is voltam.
-Sziasztok!-köszöntem
-Szia.Volt a boltban?-jött hozzám Nina majd Hayley is,aki megölelt,míg Ninától egy homlok puszit kaptam.
-Igen-vettem elő a táskámból a zsákmányt.
-Köszönöm,apátok bármelyik pillanatban megjöhet.
-Mi?Nem csak később jön?
-Nem,előbb végzett a munkával.
-Oké-vettem le a cipőm,majd rohantam is fel a szobámba lerakni a sulis cuccomat és összeszedni apa ajándékát.Még jó,hogy tegnap becsomagoltam a rajzot és a világító nyakkendőt is.Ezeket le is vittem a konyhába majd a pultra le is tettem Hayley ajándéka mellé.Ekkor pedig végszóra apa kocsiját hallottuk meg.
-Malia!Légyszíves szólnál Harrynek?Azt hiszem kint van a kertbe.
-Persze,megyek is.
Azzal a lendülettel pedig ki is indultam,ugyanis nem akartam lemaradni semmiről.A kert elejében sehol sem láttam őt,majd végül megláttam a kert végében a hintába ülni és telefonálni.Az elején hezitáltam,hogy odamenjek e vagy inkább hagyjam,de úgy döntöttem csak szólni kellene neki.Harry elég idegesnek tűnt,majd meglátott és mondott is valami ilyesmit a telefonba:
,,Figyelj,nem akarok beszélni,kérlek ne keress.Ha akarok beszélni,majd felhívlak.Szia!"és letette a telefont,azután felém fordult.
-Bocsi a zavarásért,csak annyi,hogy apa megjött
-Oké,az ajándékot még jó,hogy lehoztam már vagy 10 perce,megyek.
Miközben befelé haladtunk elkezdett pörögni az agyam.Kivel beszélhetett?Miért volt olyan feszült?És miért nem akarta,hogy meghalljam?
A szülinapi buli jól sikerült,meg tudtam siratni apát,annyira örült a rajzomnak amin mi négyen voltunk,és hát persze Nina se maradhatott ki,ő is hullatott egy két öröm könnyet.Nagyon boldog voltam,hogy ennyire tetszik nekik a rajz.Nina ugyebár egy órát vett,Hayley sütit sütött és rajzolt,Harry pedig egy foci versenyre vett jegyeket apának,mondván,hogy biztos lesz valamelyik barátja,akivel szívesen el akar majd menni.
Viszont a hangulat nem volt igazán fesztelen, bár elég jól titkolta Harry a feszültségét,én láttam rajta,hogy nem oké minden.
Ez a gondolat pedig nem hagyott nyugodni....
ESTÁS LEYENDO
A hírnév átka(befejezett)
RomanceA nevem Malia Cooper. Ez pedig az én történetem.A történet arról,hogy engedtem meg,hogy egy híresség így beleássa magát az én szívembe! Ez a híresség Harry Styles,akiről a legtöbb lány csak álmodik.Az a fiú,aki olyan gyorsan belopta magát a szívembe...