Az egész hét így telt,suli után munkába mentem,majd munka után a buszon egész végig Harryvel beszéltem.
Ez pedig így ment tovább,ami elég unalmasnak hangzik és talán kicsit az is volt,de a napom legjobb része az volt amikor vele beszélgettem.
Ezen agyaltam egész szombaton,hogy mégis miért az a 30-45 perc volt a legjobb a hétköznapokban.
Majd ráébredtem,a felismerés utolért, hiszen egy nagy baromságot csináltam.
Elkezdett nekem tetszeni....
Hiszen amikor hívott,olyan boldog lettem, mosolyogtam mihelyst megláttam a nevét a telefonom képernyőjén és ez a gondolat teljesen megrémisztett.
Ez nem lehet...
Valahogy ezt az érzést el kell felejtenem minnél előbb,de tényleg nagyon gyorsan.
Hiszen ha nem lenne elég,hogy Nina unokaöccse,még idősebb is nálam,én vagyok 19 éves,míg ő 26 éves.
Ami pedig a legnagyobb gond,hogy ő híres, én meg nem,és miért is tetszenék neki?
Egy átlagos lány vagyok,nem több.
A kérdések és az érzések hirtelen kavarogni kezdtek bennem.Miért pont velem történik ez?Nem eshetek belé,az nem lehet.Ha pedig mégis ez történne úgy sincs semmi esélyem.A vége pedig így az lenne,hogy fejre esek.Biztos, hogy ő semmit nem érez irántam,ezt eléggé a tudtomra adta a kis csókunk után.Őt nem érdeklem,de ha mégis akkor nagyon maximum csak barátként.Semmi másért.
Viszont akkor miért hív minden nap?
Miért hívott fel az első munkanapom után is?
Miért a partra vitt el az utolsó napján?
Miért pont velem töltött annyi időt azon a napon?
A kérdésekre választ csak tőle kaphatok,de még magamnak is alig mertem,merem bevallani a vele kapcsolatos érzéseim, nem hogy még neki elmondjam telefonban,mivel biztos most még egy darabig nem jön el hozzánk.A telefonban mondta is,hogy mostanában nincs valami sok ideje,akkor meg mi értelme ilyen hülyeségekkel zaklatnom.
El kell ezt felejtenem,ezt az érzést,ami bennem kavarog.Valahogy el kell ezt az egészet felejtenem,bárcsak tudnám hogyan is...
Ezentúl már máshogy nem tudok rá gondolni, egyszerűen nem megy,viszont még ki se tudom adni magamból a gondolataim,ugyanis senki nem tud a barátnőim közül Harryről.A titkát meg kell tartanom,vagyis nem hiszem,hogy örülne, ha elmondanám másoknak,hogy ismerem és valamilyen szinten családtag, hiszen amikor itt volt kikapcsolódni jött, hogy elszakadjon egy kicsit a híres életétől.
Ezt a gondolat menetet a telefonom csörgése zavarta meg,és mégis ki hívott?Harry...
Nem beszélhetek vele ennyit,akkor csak elhitetem magammal,hogy talán van valami esélyem nála,pedig nem,úgyhogy hagytam had csörögjön,nem vettem fel.
ESTÁS LEYENDO
A hírnév átka(befejezett)
RomanceA nevem Malia Cooper. Ez pedig az én történetem.A történet arról,hogy engedtem meg,hogy egy híresség így beleássa magát az én szívembe! Ez a híresség Harry Styles,akiről a legtöbb lány csak álmodik.Az a fiú,aki olyan gyorsan belopta magát a szívembe...