Az elkövetkezendő két nap ugyanúgy telt:felkeltem,Harry elvitt a suliba, ott voltam kb.2-ig,aztán Liával beültünk kávézni, majd hazamentem busszal,tanultam,ettem és aludtam.
Tehát nem csináltam valami érdekes dolgokat.Ez a körforgás indult el csütörtökön is,csak azzal a változással,hogy be kellett ugornom iskola után a kávézóba,munka ügyben.Ott már dolgoztam egy éve,de anya halála eléggé megviselt és otthagytam.Viszont valamelyik nap felhívott az egyik barátnőm,aki ott dolgozik már régóta azzal,hogy van hely, és jó lenne,ha újra ott lennék velük.Elmondta,hogy hiányzom a többieknek is, és úgy döntöttem,miért ne mennék vissza.
Dehát,ha nem én,ki késné le a buszt?
Nagyon régen nem késtem le a buszt,így már várható volt.De miért pont most?
Későbbi busz meg majdnem egy óra múlva megy,ezért ki kellett valamit találnom,és egyből hívtam is apát,de nem vette fel,ami azt jelenti, hogy tuti tárgyaláson van.
Apa nagyon jó ügyvéd,ezért sokan felkeresik.Ami amúgy jó,hiszen nemcsak szereti csinálni is a munkáját,hanem még jó is benne,de az elmúlt időben rengeteget dolgozik, és alig van ideje ránk.
Szóval ki kellett találnom valami mást.Mivel Nina nem vezet,így csak egy ember jutott eszembe,viszont vele most elég fura minden.Míg ezen gondolkodtam,arra lettem figyelmes,hogy már a száma ott van előttem,és csak arra vár,hogy megnyomjam és felhívjam, tehát ezt tettem.
Második csengésre felvette:
-Szia-köszönt
-Szia.Lenne egy kérésem.
-Mi lenne az?-kérdezte érdeklődve
-Értem tudnál jönni?Lekéstem a buszt,és még be is kellene mennem valahova,munka ügyben.
-Persze,mindjárt indulok.
-Köszönöm Harry,most megmentettél-hálálkodtam
-Ráérsz ezt megköszönni még-nevette el magát,ami megmondom őszintén megnyugtatott,hiszen alig beszéltünk mostanában.
Szóval ez után elköszöntünk,majd úgy fél óra várás után megérkezett az én megmentőm.
-Szia-szálltam be a kocsiba,majd ő is visszaköszönt-Na szóval,abba a kávézóba kellene elvinned amiről a múltkor meséltem.
-Ott fogsz dolgozni?
-Igen-mosolyodtam el,mert már alig vártam,hogy újra ott dolgozzak
-Az nagyon jó,és remélem majd egy-két kávéra meghívsz-lökte meg kicsit a vállam,játékosan,amire én csak egy nevetéssel válaszoltam.
Ez az út sokkal fesztelenebb volt,mint az elmúlt pár napban,és ennek felettébb örültem.
-Na,hogy sikerült?Vagy nem is kell semmit csinálnod és már fel is vesznek?-érdeklődött Harry
-Olyanra nekem nem kell menni,vér profi vagyok-nevettem el magam
-Igazából komolyra fordítva a szót,már dolgoztam itt,úgyhogy csak a ruhámért jöttem,és már hétfőn kezdhetek is.
-Kár,hogy nem lehetek itt,megkérdezni,hogy ment az első napod-játszotta el a szomorút.
-Van telefonod nem?Fel tudsz hívni,és érdeklődni.-néztem rá,várva a reakcióját erre,de nem láttam rajta semmit-Ha akarod-tettem hozzá
-Ez jó ötlet,de remélem nem zavarlak majd-mosolyodott el.Istenem ez a mosoly,de hiányzott,olyan rossz volt olyan csendben ülni vele egy légtérben.Szerencsére ennek a feszültségnek már semmi jele sem volt,ugyanazok a barátok voltunk mint előtte.
ESTÁS LEYENDO
A hírnév átka(befejezett)
RomanceA nevem Malia Cooper. Ez pedig az én történetem.A történet arról,hogy engedtem meg,hogy egy híresség így beleássa magát az én szívembe! Ez a híresség Harry Styles,akiről a legtöbb lány csak álmodik.Az a fiú,aki olyan gyorsan belopta magát a szívembe...