𝙰 𝚕𝚊́𝚗𝚢𝚘𝚔𝚔𝚊𝚕

206 7 0
                                    

A péntek nagyon gyorsan telt el,bár nem csodálom,ugyanis nagyon jól éreztem magam.A reggel is jól indultam,mivel Harry vitt el kocsival,és feldobta elég rövid idő alatt a hangulatom.Valahogy ha vele vagyok,olyan más minden,felszabadult vagyok és Harry egy jó társaság.Szóval,úgy gondoltam talán jöhetne értem és elmennénk valamerre,ha ő is benne van,így kitaláltam,hogy ráírok.

𝙴́𝚗:𝚂𝚣𝚒𝚊.𝚃𝚞𝚍𝚜𝚣 𝚍𝚎́𝚕𝚞𝚝𝚊́𝚗 𝚎́𝚛𝚝𝚎𝚖 𝚓𝚘̈𝚗𝚗𝚒?𝙰𝚛𝚛𝚊 𝚐𝚘𝚗𝚍𝚘𝚕𝚝𝚊𝚖,𝚌𝚜𝚒𝚗𝚊́𝚕𝚑𝚊𝚝𝚗𝚊́𝚗𝚔 𝚟𝚊𝚕𝚊𝚖𝚒𝚝.

És pár perc múlva meg is jött a válasz:

𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢:𝚂𝚣𝚒𝚊.𝙰𝚣 𝚗𝚊𝚐𝚢𝚘𝚗 𝚓𝚘́ 𝚕𝚎𝚗𝚗𝚎,𝚍𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚍𝚘𝚕𝚐𝚘𝚖 𝚟𝚊𝚗,𝚜𝚊𝚓𝚗𝚊́𝚕𝚘𝚖.

Hát ezt sajnálattal olvastam,de biztos valami fontos dolga van,úgyhogy csak visszaírtam neki egy semmi baj üzenetet.
Miután végeztem a lányokkal futottam össze és ki is mentünk a közös helyünkre,ha már úgyse volt semmi dolgom.
Lia most begöndörítette a haját,és szokásosan ki volt sminkelve,míg Noora barna haját felkötötte és egy nagyon minimális smink volt rajta.
-Na Malia,mi van ezzel a rokon szerű helyes sráccal?-kérdezte Lia sunyi mosollyal az arcán
-Kivel?-kérdezte Noora,aki az egész előző héten nem volt,ezen a héten pedig mindannyiunknak elég sok dolga volt,és alig találkoztunk.
-Maliának a mostohaanyjának van egy unokaöccse aki most ott van náluk,es múlthéten ő jött érte,meg Maliának volt vele egy álma,és szerintem szerelmes is belé,bár ezt nem akarja bevallani
-Héj,itt vagyok-löktem meg kicsit Lia vállát játékosan-Nem vagyok belé szerelmes,én csak azt mondtam neked,hogy helyes,viszont csak ennyi.Nem vagyok vak,de ez minden.
-Aha-mondták egyszerre a lányok,majd elnevették magukat.
-Higgyétek el,ha ez megváltozna,vagy tetszene egy srác ti tudnátok róla először-nevettem el én is magam.
-Jó,jó,de most már halljam miről maradtam le-mondta nekem Noora,mire elkezdtem mesélni szinte mindent ami a múlthéten történt,pontosabban addig a napig,amíg az a hirtelen puszi nem történt,azt nem akartam elmondani,mert semmiség volt.
-Ennyi?-csodálkozott Noora és Lia is
-Igen,azóta semmi nem történt.
És itt fejeződött be a Harryről való beszélgetés, vagy ahogy ők tudják,Deanről.Utánna váltottunk témát és már Liáról és Tonnyról beszélgettünk.
Végül pedig,úgy 7 óra fele hazavitt minket Lia anyja,aki pont arra járt,ugyanis közöttünk kb.10 perc van,Lia és Noora pedig egy utcányira laknak egymástól.
Pont vacsorára értem haza.Evés közben apa és Nina beszélgettek,meg néha Hayley is közbeszólt,de Harry nem.Úgy tűnt,valamin eléggé gondolkodik,csak azt nem tudhattam min.Csak arra tudtam gondolni,hogy ahhoz lehet köze,ahova ma ment.

A hírnév átka(befejezett)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن