Tehát, minden egy teljesen átlagos szombati napon kezdődött.
Körül benne 8 óra fele felkeltem, kávéztam és megettem Nina által készített finom reggelit, majd felvettem a szokásos otthoni ruhám.Ami egy melegítő alsóból, egy bő pólóból és egy bő melegítő kardigánból állt, majd a hajamat egy laza kontyba fogtam.Itthon szeretek hasonlóképpen felöltözni,mivel ez a legkényelmesebb a konkrétan semmittevésre.Éppen kezdtem sorozatot nézni a szobámban, amikor meghallottam, hogy valaki csönget, de senki nem nyitott ajtót.
-Apa! Csöngetnek! -Kiabáltam le, de semmi válasz nem érkezett, úgyhogy lementem kinyitni az ajtót
Szépen lassan lesétáltam a lépcsőn, majd kinyitva az ajtót egy ember állt ott, akire egyáltalán nem számoltam.
A házunk ajtajában érthetetlen okokból,nagy döbbenetemre Harry Styles állt.-Helló! -Köszöntött mosolyogva engem,mintha már ezer éve ismerne,úgy köszöntött.Nem értettem,hogy tud így mosolyogva köszönni egy idegennek.
-Hello! -Köszöntem vissza, de még mindig nem értettem mi ez! Miért van itt? -Bocsánat, de szerint eltévesztetted a házszámot! -teljesen kételkedtem abban,hogy jó helyre tévedt.Hiszen mit keresne egy híresség az otthonomban(ezt még mindig furcsa kimondanom)
-Nem hiszem, Nina Coopert keresem.-mosolygot rám,ezervattos mosolyával,ami valami furcsa módon minden ismert férfi jelképe volt
-Hát akkor úgy tűnik mégis jó helyen jársz.Miért keresed őt?
-Mára beszéltünk egy találkozót.
Ez az egész egyre furább volt, ott állt a házam előtt egy híresség, és apum feleségét kereste.Nem értettem most mi is történik.Ezt pedig nagyon utáltam.Eltelhetett egy pár perc, mialatt én azon agyaltam, hogy miért akar ő Ninával találkozni.Hirtlen pedig arra lettem figyelmes,hogy túlságosan elgondolkoldtam(csak a szkásomat tartva),viszont ő nem szólt rám,hanem türelmesen várta,mikor szólalok meg.
-Bocsánat, gyere be-mondtam kicsit kínosan.
-Köszönöm.
-Mindjárt szólok neki, hogy itt vagy.
-Oké, addig én itt várok.Majd ezzel a lendülettel sarkon fordultam és kimentem a kertbe, ahol éppen teregetett Nina.
-Nina, itt van Harry Styles és azt mondja, hogy megbeszéltetek egy találkozót.
-Mi? Dehát 11-re beszéltünk találkozót.
-Igen, és már negyed 12 van.
-Igen? Úristen, akkor máris megyek.-indult el gyors léptekkel a házba-Szia! Bocsánat, a nagy takarításban teljesen elveszett az időérzékem.
-Ugyan semmi baj! Én késtem igazából-mosolyogtak egy sort egymásra majd megölelték egymást, mint ahogy a közeli ismerősök szokták.
-Tehát Harry ő itt Malia, Hermann lánya.Malia, ő pedig az én unokaöcsém, Harry.-Az unokaöcséd? -Úgy gondoltam ez a nap mára elég meglepetést okozott.Elsőnek egy híresség áll a ház elött,maj közli,hogy Ninával van találkozója,végül pedig megtudom,hogy az említett nő unokaöccse.
-Igen, a nővérem gyereke.
-Értem-kicsit kínosnak éreztem ezt az egész helyzetet.
-Mindjárt jövök, átöltözöm, mert kicsit vizes lettem, aztán lejövök.Addig beszélgessetek!
Majd szavához híven fel is ment én pedig ott maradtam vele ...--------------
KAMU SEDANG MEMBACA
A hírnév átka(befejezett)
RomansaA nevem Malia Cooper. Ez pedig az én történetem.A történet arról,hogy engedtem meg,hogy egy híresség így beleássa magát az én szívembe! Ez a híresség Harry Styles,akiről a legtöbb lány csak álmodik.Az a fiú,aki olyan gyorsan belopta magát a szívembe...