,,Figyu,mielőtt bemegyünk,megbeszélhetnénk ezt az egészet?''
-Mit?
-Hát ezt ami a parton történt.
Vágott értetlen arcot,de ugyanakkor egy másik érzelmet is láttam az arcán,egy olyan érzést amit meg se tudtam volna fogalmazni.
-Ne tedd ezt!Ezt,hogy úgy csinálsz,mintha semmi sem történt volna.-tettettem a dühöset,bár kicsit tényleg haragudtam rá.A múltkor is ezt csinálta a kis puszi után.Megtörtént,majd kínossá vált minden, végül pedig mintha meg sem történt volna újra barátok lettünk.
-Jó,figyelj.-fordult kissé felém-Az egy hiba volt.Elkapott a hév,minden olyan romantikus volt.Nem akarom elszúrni a még csak most kialakuló barátságunk,egy ilyen kis csókkal,oké?
Kis csók?Én bolond még azt hittem,ez talán neki is jelentett valamit,de nem...bár valamilyen szinten igaza volt,hiszen nekem sem jelent Harry többet egy barátnál.
Nem jelenthet többet!
-Igazad van.Maradjunk maximálisan barátok.Ez csak egy hülyeség volt,ami nem jelentett számomra semmit,csak nem értettem miért csináltad.-mondtam majd kiszálltam a kocsiból,viszont mielőtt kiszálltam volna Harry szemébe mintha egy kis csalódottságott láttam volna.
Másnap:Amikor felkeltem mindenki a konyhában volt,Hayley kivételével.Úgy reggel hét lehetett,ami azt jelenti,Harry most megy el.Gyorsan eltelt ez a két hét,amit nagyon sajnálok.Annak viszont örülök,hogy megismerhettem és remélem nem szakad meg a kapcsolat közöttünk.Gyorsan megittam a kávém,ezután pedig felrohantam a szobámba.Utálom a búcsúkat,még akkor is ha csak egy nemrég megismert személyről van szó.
Sokáig nem lehettem azonban egyedül ugyanis valaki kopogott.
-Gyere!-kiabáltam ki
Harry volt az.
-Nem is akartál elbúcsúzni?Semmi jó utat vagy ilyesmi?-mosolyodott el
-Nem.Nem szeretek ilyen elköszönéseket.-mondtam ki érzelem mentes arccal
-Értem.Hát akkor csak annyi,hogy szia,remélem még találkozunk.-hervadt le kicsit arcáról a mosoly
-Én is remélem-mosolyodtam el kissé,hogy ne érezz emiatt rosszul magát.
Utánna úgy tűnt picit jobb lett a hangulata,aztán elhagyta a szobámat,a házat, az utcánkat....
Én pedig elkezdtem készülődni az első munkanapomra a régi munkahelyen.
أنت تقرأ
A hírnév átka(befejezett)
عاطفيةA nevem Malia Cooper. Ez pedig az én történetem.A történet arról,hogy engedtem meg,hogy egy híresség így beleássa magát az én szívembe! Ez a híresség Harry Styles,akiről a legtöbb lány csak álmodik.Az a fiú,aki olyan gyorsan belopta magát a szívembe...