Ami azt illeti,nagy meglepetésemre Harry egyből belement a találkozóba,pedig az elején még féltékeny volt rá.
Talán most is így van,és csak azt nem akarja,hogy kettesbe legyünk én meg Josh,vagy csak ténylegesen meg akarja ismerni.
Nem tudtam pontosan mi is az oka,de örültem neki.
Harry már péntek délután,a kocsival ott várt engem a munkahelyemen.Beszállva egy óriási mosollyal arcán köszönt,majd megcsókolt.
Nagyon örültem neki,hogy láthatom.
-Milyen volt a meló?-érdeklődött,miközben elindította az autót.
-Nagyon jó.Szeretem ezt a munkahelyet.
-Kérdezhetek valamit?-fordultam felé.
-Persze.-nézett ő is egy pillanatra rám,majd visszafordult és nézte az utat.
-Miért fogadtad el ilyen gyorsan ezt a találkozót?
Pont egy pirosat kaptunk el,így Harry rám nézett és úgy válaszolt.
-Hiába,hogy nem értem ezt a barátságotokat teljesen,de amikor a múltkor róla beszéltél úgy tűnt, nagyon fontos személy számodra,így elfogadom és maximálisan bízom benne.Emelett kíváncsi vagyok is erre a te legjobb barátodra,hogy ténylegesen félnem kell e.-viccelte el a végére ezt az egészet.
-Ennek nagyon örülök,de mint már mondtam nincs semmi veszély Josht illetően.
-Mert van más is?-nézett hirtelen rám,kikerekedett szemekkel.
-Nem.-nevettem el magam azon,hogy is reagálta le.Reggel egy nagyon furcsán keltem fel,már korán reggel azon kattogott az agyam,mi is lesz a mai napon.
Leérve Harry Ninával kávézgatott,apa pedig Hayleynek készítette a reggelit.
-Jó reggelt.-köszöntem.
-Jó reggelt!-köszöntek mindannyian.
-Éhes vagy?-kérdezte apa,majd bólintásom után nekem is csinálta a pirítósokat.
Az étvágyam az izgulástól nem igazán volt a szokásos,de erre számítottam.Egész délelőtt csak fel alá járkáltam a lakásban,a helyemet nem találva,amikor Harry lépett mögém,hátulról átkarolt,fejét pedig a nyakamhoz helyezte.
-Minden oké?
-Igen.-válaszoltam.-Csak egy kicsit izgulok.
-Te?Hiszen te már ismered őt,én vagyok aki most találkozik vele elsőnek.
-Tudom,de mi van ha nem jöttök ki egymással?Egyikőtöket sem akarom emiatt elveszíteni,mert mindketten fontosak vagytok.
-Malia Cooper,nekem is nagyon fontos vagy,és nyugalom.Minden rendben lesz-fordított maga felé,majd egy lágy csókot adott és megölelt.
Valahogy már megint sikerült lenyugtatnia.
Ölelésünket egy kopogás zavart meg,ami azt jelezte,hogy Josh meg is jött.
-Szia.-nyitottam ki az ajtót,majd meg is öleltem őt.
-Sziasztok!-lépett be Josh
Mindenki köszönt neki,de apa és Nina vissza is mentek a konyhába főzni,a kis segédjükkel Hayleyvel,aki mindig is szeretett a főzésben segíteni apáéknak.
-Gyere beljebb-vezettem be,majd oda is mentünk Harryhez
-Szia.-köszönt előre Harry,majd kezét nyújtotta,amit Josh viszonzott.
-Szia Harry.Sokat hallottam rólad
-Én is te rólad.Malia sokat áradozott,ami azt illeti.Egy kicsit még féltékeny is lettem.-nevetett
-Rám?Sose tudnék úgy erre a bolondra gondolni.-lökte meg a vállam
-Te vagy a bolond-szóltam vissza,majd vállába ütöttem
Leülve a kanapéra Harry mellé ültem,aki át is karolt,kissé azt üzenve,hogy :,,ő az enyém nem a tiéd",amin el is mosolyodtam,de hála az égnek,egyikük sem volt feszült,valahogy mindketten nyíltak voltak onnantól kezdve és el is kezdtek beszélgetni.{Sajnos elég sokára tudtam hozni az új részt,de sok tanulni való volt,és mostmár igyekszem hozni többet!Karácsony hetére pedig tervezek egy hetes részmaratont,remélem örültök neki🥺❤️Boldog mikulást mindenkinek❤️}
YOU ARE READING
A hírnév átka(befejezett)
RomanceA nevem Malia Cooper. Ez pedig az én történetem.A történet arról,hogy engedtem meg,hogy egy híresség így beleássa magát az én szívembe! Ez a híresség Harry Styles,akiről a legtöbb lány csak álmodik.Az a fiú,aki olyan gyorsan belopta magát a szívembe...