𝙺𝚒𝚜 𝚏𝚒𝚕𝚖𝚎𝚣𝚎́𝚜

159 9 0
                                    

Miután apáék elmentek úgy nyolc óra fele,Harry én és Hayley vacsoráztunk,majd evés után Hayley már fáradt volt,úgyhogy elment aludni,és az esti mese közepén be is aludt.Most csak én olvastam neki,mert azt kérte.Harry a nappaliban maradt,mondván, hogy addig ő választ valamilyen filmet,ám amikor kiléptem hugom szobájából,egy erős kéz húzott magához és megcsókolt.
Igaz még csak most jöttünk össze,de el se tudtam hinni.
-Nézhetjük a filmet?-kérdezte Harry miután eltávolodtunk egymástól
-Igen-mosolyogtam rá,végig azokat a gyönyörű zöld szemeket nézve.
Ezzel a lendülettel megfogva kezemet vezetett a nappaliba.
-Mit nézünk?-érdeklődtem
-Éjjeli napfény,azt mondják az romantikus,és gondoltam te az olyan filmeket szereted.
-Igen,az jó lesz,sok jót hallottam róla.
A film közepe fele járhattunk körülbelül,amikor nagyon fáradt lettem,idő közben nachost ettünk együtt,és aligha beszélgettünk.
Harry nagyon aranyos volt,hogy az én kedvemért romantikus filmet néz,bár kicsit látszott rajta,hogy nem igazán a kedvence ez a film,viszont próbálta kedvelni miattam.
Ugyanakkor nekem tetszett a film,de mivel már kezdtem elálmosodni,Harryhez bújtam,és lassacskán el is nyomott az állom.

Reggel a saját ágyamban keltem,betakarva, viszont a saját ruhámban.Ami azt illeti,hogy valaki felhozott,csak azt nem tudtam ki,Harry vagy apa.Egyáltalán csak én aludtam el vagy Harry is?
Hogy a válaszokat megkapjam,gyorsan elmentem lefürdeni,mivel az este nem voltam, majd felöltöztem itthoni ruhába és leballagtam a konyhába,ahol senki sem volt.
Éppen elkezdtem készíteni a finom kávémat,amikor valami megölelt hátulról és egy puszit nyomott az arcomra,majd a fejét a nyakamba temette.
-Jó reggelt -mondta a barátom
-Jó reggelt.Várj,meglátnak.-jöttem rá,hogy úgy egyeztünk meg,még most nem szólunk erről a kapcsolatról anyáéknak,viszont ők megláthatnak minket így és egyből rájönnek mindenre,szóval megpróbáltam elhúzódni Harrytől,ám ezt ő nem engedte.
-Nincsenek itthon,elmentek boltba úgy öt perce, a húgod pedig még alszik.
Ennek hallatán megnyugodtam,és hagytam,hogy rajtam csüngjön,de elengedett nem sokkal később.Az érintése meg egyből hiányzott.Feléfordulva egyből adott egy kicsi,de érzelmes csókot,majd leültünk az asztalhoz kávézni,muvel neki is készítettem.
-Harry.-szólaltam meg
-Igen?
-Az este te vittél fel a szobámba?
-Igen,körülbelül a film felénél elaludtál,nem akartalak felébreszteni,mert nagyon édesen aludtàl,így felvittelek.-mosolygott rám.
-Köszönöm és bocsánat,hogy elaludtam
-Ugyan,ne kérj bocsánatot,legalább láttam milyen szép vagy még amikor alszol is
Olyan édes volt,és ez a kis bók még fokozta is a boldogságom.

A hírnév átka(befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora