Arc 2.3

11K 1K 28
                                    

Arc 2.3

" ဘာ.. အိမ္ေရွ႕စံက အဲ့ဒီေကာင္ကို ေပြ႔ေခၚလာတယ္ ဟုတ္လား "

" ဟုတ္ပါတယ္ မယ္မယ္.. ပိုင္ဝမ္ေဖး မူးလဲသြားလို႔ အိမ္ေရွ႕စံက သူ႔အေဆာင္ေတာ္ကို ေပြ႔ေခၚလာတာပါတဲ့.. ၿပီး.. ၿပီးေတာ့ ပိုင္ဝမ္ေဖးကို အဆိပ္ခတ္ထားတဲ့ကိစၥလည္း အိမ္ေရွ႕စံသိသြားပါၿပီ.. "

" အဲ့ဒါဆို... က်ဴးရွားက်စ္က အဆိပ္ေၾကာင့္ဆိုတာလည္း သိသြားၿပီေပါ့... အဲ့ဒါဆို ဒင္းက မင္းသားနားျပန္ေရာက္လာေတာ့မွာေပါ့.. မျဖစ္ရဘူးေလ. ငါ ဒီလိုျဖစ္လာဖို႔ ဘယ္ေလာက္ထိ ႀကိဳးစားထားရတာလဲ ေနာက္ဆံုးမွဒင္းကို အရွင့္အနားက ဖယ္ထုတ္လို႔ရထားတာေလ.. အခုမွ ႏွစ္ရက္ရွိေသး သူကျပန္ေရာက္လာၿပီတဲ့လား.. "

ေျပာရင္းနဲ႔ပဲ ရီဟြားတစ္ေယာက္ အေဆာင္ထဲမွာရွိတဲ့ပစၥည္းေတြကို ခြဲေနေတာ့သည္ ။ တန္ဖိုးႀကီး ေႂကြပန္းအိုးမ်ားဟာလည္း သူမလက္ခ်က္ေၾကာင့္ ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ တစ္စစီၿပိဳကြဲလ်က္ ။ တစ္ခ်ိဳ႕အရာေတြဆို ဝမ္ေဖးအေဆာင္မွာေတာင္ မရွိတဲ့ ရွားပါးပစၥည္းေတြ ။

" မယ္မယ္.. စိတ္ေလ်ွာ့ပါဦး. သူက မင္းသားအနားျပန္ေရာက္လာရင္ေတာင္ အိမ္ေရွ႕စံမင္းသားက မယ္မယ့္အေပၚပဲ ေမတၱာရွိတာက ေျပာင္းလဲသြားမွာမဟုတ္ပါဘူး.. အဆံုးမွာ မယ္မယ္ကပဲ အိမ္ေရွ႕စံရဲ႕ေမတၱာနဲ႔ နန္းေသြးေလးကိုပိုင္ဆိုင္ရမွာပါ မယ္မယ္.. "

" ဟုတ္တယ္.. အထိန္းေတာ္လီေျပာတာမွန္တယ္.. အဆံုးမွာေတာ့ အိမ္ေရွ႕စံကို ငါကပဲ ပိုင္ဆိုင္ရမွာပဲ.. သူျပန္လာေတာ့ ဘာလုပ္ရမွာလဲ လာပါေစေပါ့ ဟားဟား.. "

" ပိုင္ရိႈ့ရွီးကို အဆိပ္ခတ္ေပးတဲ့ နန္းတြင္းသူကို လက္စသတ္လိုက္ေတာ့.. အိမ္ေရွ႕စံက ဒီကိစၥကို စံုစမ္းမွာအမွန္ပဲ တစ္ကယ္လို႔ မိသြားရင္ အဆံုးမွာ ငါတို႔ပဲ ဒုကၡေရာက္ရလိမ့္မယ္.. "

" ဟုတ္ကဲ့ပါ မယ္မယ္ ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးမ ေဆာင္ရြက္လိုက္ပါ့မယ္.. မယ္မယ္လည္း အိမ္ေရွ႕စံနဲ႔ နန္းေသြးရေအာင္ ႀကိဳးစားသင့္ပါတယ္ ဒါမွ အိမ္ေရွ႕စံနန္းတက္တဲ့အခါ မယ္မယ္က မိဖုရားေခါင္ ျဖစ္ႏိုင္မွာပါ.. "

" ငါသိပါတယ္... စိတ္မပူပါနဲ႔ ဒီေနရာက ငါ့အတြက္ပဲျဖစ္လာမွာပါ.. "

You Own Me SomeoneWhere stories live. Discover now