Arc 1.10

10.1K 1K 10
                                    

Arc (1.10)

" baby သြားၾကမယ္ေလ ေနာက္က်ေနလိမ့္မယ္.. "

" လာပါၿပီဗ်.. အခုမွ အေစာႀကီး.ရွိေသးတာကို လူႀကီးကလည္း ေနာက္မက်ပါဘူး "

" ကိုက party မစခင္ ကေလးနဲ႔ ေဖေဖတို႔နဲ႔ ေအးေအးေဆးေဆး စကားေျပာေစခ်င္လို႔ပါ "

" ဟုတ္ကဲ့ပါ.. သြားၾကမယ္ေလ.. "

" အင္း.. သြားၾကမယ္.. ကေလး ဟိုေရာက္ရင္ ကို႔အနားက ဘယ္မွမခြာနဲ႔ေနာ္ "

" ဘာလ္ု႔ိလဲ လူႀကီးရဲ႕ .. "

" ကို႔ကေလးေလးက လွလြန္းလို႔ ကေလးအနား ဝိုင္းလာမွာ စိုးလို႔ေပါ့... "

" ေခ်ာတာ မဟုတ္ဘူးလား ကြၽန္ေတာ္က "

" ဟားဟား.. ဟုတ္ပါတယ္ ေခ်ာတာပါဗ်ာ.. ဒီႏႈတ္ခမ္းေလးကို စူမထားပါနဲ႔ေတာ့ ေခ်ာတာပါ ဟုတ္ၿပီလား "

" ဟြန္႔.. ေနာက္က်ေနၿပီ မလား သြားမယ္လာ.. "

သူ႔ကို လွတယ္လို႔ ေျပာလို႔ ေဘာက္ဆက္ဆက္နဲ႔ ျပန္ေျပာၿပီး မ်က္ေစာင္းေလး ခ်ီကာ ေရွ႕ကေန ေကာ့ေတာ့ေကာ့ေတာ့နဲ႔ ထြက္သြားတဲ့ ကေလးကို ၾကည့္ၿပီး ၿပံဳးရေတာ့သည္..

' ဒီေန႔ ကေလးအတြက္ suprise အႀကီးႀကီး ရွိတယ္ကေလးေလး.. ေစာင့္ေမ်ွာ္ေနလိုက္... '

သူတို႔ အိမ္ကို ေရာက္ေတာ့ party က စေတာင္ ေနၿပီ..
သူထင္တဲ့ အတိုင္းပဲ ပြဲက ရွိသမ်ွ လူတိုင္းရဲ႕ မ်က္လံုးေတြက သူ႔ကေလးေလး စီမွာပဲ ေရာက္ေနတာ..

မႀကိဳက္ပါဘူး. သူ႔ကေလးေလးကို ဝိုင္းၾကည့္ေနၾကတာကို . ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ကေလးေလးကို ေသာ့ခတ္ၿပီး သိမ္းထားလိုက္ခ်င္ေတာ့တယ္..

{ host ဇာတ္လိုက္မ ေရာက္ေနပါတယ္ .. }

{, သူက ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီး ဒီပြဲထဲ ေရာက္ေနရတာလဲ.. }

{ သူအခု တြဲေနတဲ့ လုပ္ငန္းရွင္ တစ္ေယာက္နဲ႔ အတူတူ ေရာက္လာတာပါ }

{ ဟမ့္.. ဖန္ရွင္း. သူ႔ကို ေစာင့္ၾကည့္ထား. ဒီပြဲကို လာတာ ငါ့ကို တစ္ခုခု လုပ္ဖို႔ မဟုတ္ဘူး ဆိုတာကို ငါမယံုဘူး }

{ ဟုတ္ကဲ့ပါ host }

က်ဴးလဲ့ယီ ငါမင္းကို ကိုယ္တိုင္ မဖ်က္စီးခ်င္လို႔ လႊတ္ထားတာ . ကို႔ဘာသာ မေနပဲ ငါ့ကို လာထိလို႔ကေတာ့ ေစာင့္ၾကည့္ေနလိုက္ မင္းဘဝကို...

You Own Me SomeoneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora