Duyuru/Açıklama!

357 18 3
                                    

Olabildiğince kısa yazmaya çalışacağım, o yüzden sonuna kadar okursanız çok sevinirim♡

Evet, son zamanlarda uzun zaman aralıklarıyla bölüm eklediğim, Kafes kitabını askıya almıştım. Hatta tamamen askıda bırakmayı düşünüyordum. Çünkü tüm şevkim, yazma isteğim bitmişti.

Şimdiyse bir karar aldım. Tahminimce 7 bölüm sonra (daha fazla veya az da olabilir bilmiyorum) final yapacağım. O bölüme kadar da olabildiğince soru işaretlerine son verip, yarım kalmış veya gizemini koruyan şeylerin olması gereken yerlere bağlanmasını sağlamak istiyorum. 

Askıya alınma ve öncesindeki gecikmeler zincirini de kısaca açıklamak istiyorum. Sizi tatmin eder mi bilmiyorum ama gerçekler en yalın haliyle böyle.

Bu kitabı ben çok eskiden yazmıştım. Yani 1. kitabı, Gerçekleşen Rüya'yı. 5-6 yıl oldu yayımlayalı ve o kitapla şu anki arasında oldukça fark var.

İlk halini daha küçükken ve acemiyken, tecrübesizken yazmıştım. O yaşlardaki bir kızın yazdığı büyüleyecek seviyede olmuyor elbette. İlk halinde olaylar daha okur ne olduğunu anlayamadan geçecek kadar hızlı, basit, ayrıntısız şeklide yazılmış; birçok boşluk oluşturan eksik dolu haldeydi. Onun üstünden 1 sene kadar geçmişken tekrar baştan yazmıştım. Aynı kurgu, aynı isimler, farklı yazış tekniği. Bu sefer de ayrıntıya boğulmuş bir kitap. Yani bardağın desenine kadar anlatılan, minimum 2000 kelimenin altında bölüm olmayan 2. halinde de ters bir şekilde olaylar akmıyor, çok yavaş ilerliyordu. Ve bu da sonraki düzenlemeye sebep oldu...

Sonuca gelecek olursak aynı kurgu, aynı kitap üzerinde o kadar çalışmıştım ki biraz bıkmıştım. Maalesef benim için eskimişti artık.

Yine de 2. kitap, daha farklı bana göre(ki 1. kitabın sonunda eskiden başrollerden biri ölüyordu, finalin değişmesi ile 2. kitap yayımlandı). Kafes'te de aynı başkarakter, aynı geçmiş olmasına rağmen daha farklı bir kurgu oldu. İlk kitap Rüya karakterinin hazırlık kısmıyken, ikinci kitap daha çok yükselişi diyebiliriz.

Evet, çok uzatmadan bitireyim artık. Sadece sizden bir ricam olacak. 2 ekimde profilimde yeni bir kitap yayımladım. Bambaşka bir kategoriden bambaşka bir kurgu. 

Üstelik kitabın büyük bir kısmını tamamladım. Yani yeni bölüm vakitleriyle ilgili bir sorun olmayacak. Bölümler zaten hazır. Sizden ricam onu kütüphanenize eklemeniz. Yalnızca ilk birkaç bölümünü okumanız bile benim için çok değerli. Size uygunsa, ilginizi çektiyse ve biraz olsun bir şey katabilirse devam edersiniz. Bu olmazsa da fazlasını isteyemem zaten, yalnızca şans verdiğiniz için ve üşenmeyip o kitaba gittiğiniz için teşekkür edebilirim:)

Kitabın adı Şamata Kafe. Ve tehlikeli bir şekilde kendimden fazla şey kattığım, alttan alta gerçekleri de barındıran bir kitap.

Duyuru, açıklama ve biraz sinsilik yapıp reklamı da eklediğim bölümün sonuna geldik. Bu kitapta olan yolculuğun da aynı şekilde sonuna yaklaşırken bölümleri yavaş yavaş yayımlayacağım. Bakalım kitabın sonu eski versiyondaki gibi ölümle mi bitecek, gizemle mi, mutlu son mu olacak?

Sizleri çok ama çok seviyorum ve hala burada olanlara kocaman teşekkür ediyorum. Sizin için nasılsınız bilmiyorum ama benim için değeriniz gerçekten çok büyük♡

...

Merak edenler için, yeni bölümlerin ilki yarın yayımlanacak. 

-Bu kitapta kalsa kalamayan, gitse gidemeyen ama hala öyle böyle burada olan yazar

KAFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin