35. Bölüm

223 33 10
                                    

Biraz uzun bir bölüm olacak ama sonuna kadar okursanız sevinirim. Pişman olmayacağınızdan eminim.

Üstelik bolca gif var, internetiniz kapalıysa bile açın derim...

Keyifli okumalar🖤

Keyifli okumalar🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

35. Bölüm - Kanlı Bıçak

-N'apıyosun?

Dedim dişlerimi sıkarak. Bakışlarım ateş saçıyordu. 

-Nereye götürüyorsun beni? 

Bileğimden sıkıca kavrayıp beni bir eşya gibi sürükledi.

-Fazla uzağa değil. Kes sesini şimdi.

Tok sesinin ardından duvar olduğunu düşündüğüm yere bedenimi sertçe yasladı. Kollarımı yukarı kaldırıp bir şeylerle uğraştı. Kelepçe yerine kalın bir halat kullanması ilgimi çekti. İşi bitip geri çekildiği zaman olduğum yere sabitlenmiştim.

-Niye buraya bağladın beni? Keyfim yerindeydi orada.

Dedim alaycı bir sırıtışla alttan alttan yüzüne bakarken. Hayatımda gördüğüm en iri adamlardan biriydi karşımdaki. Eski hayvanat bahçesindeki görevimde karşı karşıya kaldığım kel adamla rahat yarışırdı. 

Sert ifadesini hiç bozmadan aşağı, bedenimi işaret etti.

-Hareket alanı açılıyor.

Başta anlamasam da sonradan anladım. İşkence yapacaklardı. Ve oturduğum pozisyona göre daha rahat yapacaklardı bunu.

-Aras nerede?

Dedim çenemi dimdik tutarak. Yüzüme alayla baktı.

-Bir süre ayrı kalacaksınız maalesef. Düğün gecesi, biraz ayıp oldu size de ama yapacak bir şey yok.

Göz devirip başımı iki yana salladım. Uyandıktan kısa süre sonra odaya gelen birinin bastığı iğne yüzünden tekrar baygın hale gelmiştim ve gözlerimi açtığımda Aras gitmiş bu koca oğlan yerini almıştı. 

Kapı açıldı. İçeri birileri daha geldi tüm gürültüsüyle. Başımı uzatıp bakmaya çalışsam da görüş açıma girene kadar geleni göremedim.

-Cem?

-Lan oğlum seni var ya-

Diye kendini tutanlardan birine başını uzatıp çırpınan Cem ile şaşkınlığa uğradım. Onu da mı almışlardı?

KAFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin