1.BÖLÜM

3.1K 71 6
                                    

Media: karakterler

Ilayda'nın gözünden:

Uçaktan indiğim gibi New York'un mis gibi kokusunu içime çektim. Ardından valizimi alıp beni bekleyen taksiye bindim. 4 senedir wattpad üzerinden yazıştığım bir kız ile buluşacaktım, heyecanlıydım. Taksicide tam mal çıktı haa durup duruken mal gibi sorular sordu. Iyiki ingilizcem vardı da yırttım.

Taksici- how old are you dear?
Ben- tövbe tövbe
Taksici- please what?
Ben- 18. I am 18.
Taksici- okay. Are you from turkey?
Ben- no from China.
Taksici- oh really ? From China.
Ben- China? I said Turkey.
Taksici- Oh. I am sorry.
Ben-No problem.

Taksiciyle mal gibi dalga geçiyordum.

Dediklerimizin türkcesi:

Taksici- kaç yaşındasın canım?
Ben- tövbe tövbe
Taksici- efendim?
Ben- 18. 18 yaşındayım.
Taksici- hım tamam. Türkmüsün?
Ben- yoh Çin'im.
Taksici- gerçektenmi? Çin?
Ben- çinmi? Çin ne alaka? Ben türkiye dedim.
Taksici- ah özür dilerim.
Ben- önemli değil ahsaasfg

***
15 dakikka sonra varmıştık. Hayvan kadar valizimi alıp otel'i uzaktan gözetledim. Kısacası süperdi. Para olmasa nah bize böyle tatil. İçeri girip Rüya'nın bana kendinden yolladığı fotorafa bakıyordum. Bir etrafa bakıyordum birde Resime. Ben öyle mal gibi etrafa bakınırken, birisinin dürtmesiyle sıçrayıp arkaya baktım.
Ulan rüya'ydı bu. Rezil olmamak için çaktırmadan ekranda olan resime baktım. Evet oydu.

Rüya- Ilayda?
Ilayda- Rüya?

Gülerek birbirimize sarıldık. Ardından odamızın anahtarını alıp odamıza girdik. Burada 2 hafta kalacaktık. Eşyalarımızı dolab'a koyarken mallık yapmaya başladık. Çok sevdim ben bu kızı. Çabık alıştık birbirimize. İşimizi bitirdikten sonra üstümüze bikinimizi giyinip havuz için lazım olan eşyaları bir çantaya tıktık ve beraber havuz'a yürüdük. 'Kızım burada erkekte keseriz deme' diyip göz kırptım. 'Yavşak' diyip kahkaha attı Rüya.

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin