Annemlerin evden gitmesini bekliyodum. Bi dakika aşağıdan sesler geliyo. Vee kapı sesi gittiler sonunda be.
Benim okulum saat 8.30 da başlıyor. Suan saat 7.20 yetiştirebilirdim. Koşa koşa mutfağa gittim. Kurabiye malzemelerini çıkardım. Anonimime kurabiye yapcaktım. Haketti bunu.
Hemen dolaptan malzemeleri çıkardım. Bi yandan çırpıp bi yandan müzikle dans ediyordum. On dakka sonra kurabiye hamurunu hazırladım. simdi şekil vermedeydi sıra.
İyide bizim evde kalıp olarak tek kalp desenli kalıplar var. Acaba yanlış anlarmı
Başka çarem yok. Kurabiyelere şekil verdikten sonra fırına attım. Bende odama gittim. Kıyafetlerimi giydim ve saçımı yaptım. Bugün açık bırakıcam oyuzden sadece taradım. Kurabiyeleri beklemek zorunda olduğum için biraz oyalanmam gerekiyodu.
Bende dedim neden dizimi izlemiyorum. Açtım The Vimpare Diariesten gidebildiğim kadar izledim. Bir bölümü maalesef bitiremeden kurabiyelerim hazır olmuştu. Neyse eve gelice devam ederim dedim kendi kendime . Kurabiyelerimi bir kaba koydum ve çantama attım ve okulun yolunu tuttum.
Okula gelmiştim. Dersin başlamasına 15 dakka vardı. Bilinmeyenime mesaj atmam lazım kurabiyeleri soğumasın. Ondan önce kütüphaneye gittim buraya bırakıcaktım. Çünkü kimse yoktu.
su: sana bir süprizim vaar:)
gündüzüm: ciddimisin?
su: evet kütüphaneye gel çabuk
su: merak etme ben masaya bırakıp çıkıyorum.
su: sen alırsın.
gündüzüm: ama gidiceksin yani beni görmicen tamammı
su: söz
gündüzüm: ay heyecanlandım neyse hemen gidim.
Ben kütüphaneden çıkmıştım. Sınıfıma geldim ve sırama yerleştim. Acaba tadını beğencekmiydi derken telefonuma mesaj sesi geldi.
gündüzüm: hayatımda yediğim en ama en nefis kurabiyelerdi
gündüzüm: eline sağlık suyum:)
su: ciddimisin beğendinmi
gündüzüm: beğenmek ne kelime kurabiyeleri bitirdim bile o derece ilerde aç kalmicaz desene:)
gündüzüm: ha bu arada kalpler gözümden kaçmadı:)
su: valla evde başka kalıp yoktu
su: yoksa özellikle seçmedim yani
gündüzüm: olsun ben görüceğimi gördüm:)
su: yaa
gündüzüm: tamam tamam utanma
su: utanmadım ki
gündüzüm: yüzün öyle demiyo ama:)
Hemen sınıfa baktım off gitmişti. Zaten görmek istemezdim. O ne zaman isterse o zaman görcem ben onu
su: zaten görmek istemiyorum merak etme eger görmek isteseydim kütüphanede sana kumpas kurardım:)
gündüzüm: biliyorum ama söz verdin ve sen sözünün erisindir:)
su: öyleyimdir:)
su: neyse ders başlicak bb
gündüzüm: iyi dersler:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN NUMARA
Teen Fiction0536*******: dünyanın en güzel kızına dünyanın en içten mesajını atıyorum: naber? su: Kimsin? 0536*******: Seni seven biri diyelim su: Beni seven biri ha? beni kimse sevmez ki 0536*******: Ben seviyorum ama hemde öyle hoşlantı değil aşık gibi su:...