47

4.1K 269 81
                                    


OHA OHA OHA 

HASSİKTİR

Egeye baktım. Onunda gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Ardından Rüzgara baktım. Oda Ege gibiydi. 

Ne yani Rüzgar benim KARDEŞİMMİYDİ?

Annemden hemde. İyide annem zorla evlendiği birinden niye çocuk yapsın ki? 

Kafamda deli sorular

'' yalan söylüyorsun annem senden niye çocuk yapsınki''

'' isteyerek yaptığını kim söyledi''

Ne yani annemi tacizmi etmişti köpek herif. 

Sinirlenmiştim.

'' rüzgar sen bunu biliyormuydun'' diye sordum. Rüzgar beni takmayarak babasına döndü.

'' baba bunca zaman annemin kim olduğunu merak etmiştim. Bir türlü söylemiyordun. Suyun annesimiymiş benim annem?''

Şuan dahada şaşırıyordum.  Hakan kafasını olumlu anlamda salladı.

'' iyide su senin annenle baban yani cihanla ahu senin gerçek annenle baban değilmiydi?''

Rüzgara bakıp kafamı olumsuzca salladım. 

Ben rüzgara sordum bu sefer

'' Rüzgar sen annemi görmedinmi hiç?'' 

'' hayır görmedim'' 

Olaylar inanılmaz karışmıştı. Hakana sordum.

'' annem nerde ozaman'' Rüzgarda soruma kafa sallayıp babasına baktı.

'' oda bende kalsın , ama şunu bilin o gayet iyi'' 

Rüzgara baktım gözünden yaşlar akıyordu. Babasının üstüne yürüdü sinirlice

'' ne yani ben şimdi kardeşime mi tacizde bulunup , ona vurdum he baba? sen bunu bana nasıl söylemessin '' 

Bende nerdeyse ağlayacak gibiydim. Rüzgar benim kardeşimdi. Şuan burda olmamın nedenide oydu. 

'' neyse ağlamayı kesin zaten hiçbir zaman kavuşamayacaktınız , ''

'' ne demek istiyorsun?'' diye sordu rüzgar

'' Bunca zamandır suyun peşindeydim. Onu öldürmek benim en çok istediğim şey. Egeyide öldürmemi istiyordun değil mi?''

Rüzgar bana ve egeye baktı. 

Allah'ım lütfen bana yaptığı bunca şeyden sonra bir kere kardeşlik yapsın diye dua ediyordum ama bence boşuna ediyordum. 

Hakan silahı başıma dayamıştı bile. Rüzgar bana baktı ve kafasını iki yana salladı 

'' olmaz'' diye bağırdı.

'' kardeşimi öldürmene izin veremem''

BUGÜNLÜK BU KADAR BÖLÜMÜ BEĞENDİYSENİZ OYLAMAYI UNUTMAYIN. DİĞER BÖLÜM GÖRÜŞMEK ÜZERE

BİLİNMEYEN NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin