Rüzgarın nefesini yüzümde hissediyordum. Yapıcağı şeyi artık tam anlamıyla anlamıştım. Kendimi korumam lazımdı. Yoksa eğer o şey gerçekleşirse cidden ecelim sayılırdı.
Ne yapsam ne yapsam derken birden aniden gelen cesaretle Rüzgarın suratına tükürdüm.
Rüzgar aniden kafasını çekip koluyla yüzünü sildi. Bana öyle sinirli bakıyordu ki o an yerin altına girmek istedim. Bir eliyle saçımdan tuttu ve kendine yaklaştırdı. Canımın acısıyla suratımı buruşturdum.
Bu nasıl bir aşk bu nasıl bir sevgiydi be salak.insan sevdiğine zarar verirmi? bunu düşünmekle kalmadım sadece.
'' bırak beni , insan sevdiğine zarar verir mi salak çocuk'' eli gevşemek yerine iyice sıkılaştı.
'' bence verir, yoksa seni baş edemem. Beni böyle böyle seviceksin. Zorlada olsa sevdircem''
Bu dediğine sinirlenip bağırdım.
'' Seni hiçbir zaman sevmicem rüzgar. Hatta senden nefret dahi etmicem. Sana karşı hiçbir şey hissetmicem. Anladın mı beni? ''
Bir anda suratıma yediğim yumrukla kendimden geçmiştim resmen. Hemen toparlanıp ona en kızgın bakışlarımı attım.
'' sinirliyken bile çok güzel oluyosun'' deyip yine üstüme doğru eğildi.
'' bak git, yine tükürürüm heee''
''bende yine vururum sana'' deyip haince gülümsedi. Canım çok yanıyodu. Bidaha vurursa bayılma ihtimalim vardı. Ben çıt kırıldım değilim ama Rüzgarın vuruşları çok sertti. Yüzümden kan aktığını da hissedebiliyordum. Galiba yenilicem. Buraya gelmemeliydim. Egeye haber vermeliydim. O beni korurdu.
Rüzgar artık dayanamicak gibi iyice bana yaklaştığında sert bir şekilde kapı sesi geldi. ardından bir ses
'' bırak lan suyu'' sinirli bir şekilde çıkan bu ses ona aitti.
Egeye
SİZCE ARTIK SU EGEYİ GÖRCEK Mİ?
BELKİDE ARTIK ZAMANI GELDİ HA?
BÖLÜME OY VERMEYİ UNUTMAYIN. DİĞER BÖmnmnmnLÜM GÖRÜŞMEK ÜZERE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN NUMARA
Teen Fiction0536*******: dünyanın en güzel kızına dünyanın en içten mesajını atıyorum: naber? su: Kimsin? 0536*******: Seni seven biri diyelim su: Beni seven biri ha? beni kimse sevmez ki 0536*******: Ben seviyorum ama hemde öyle hoşlantı değil aşık gibi su:...