Nihayetinde okula varmıştım. İçeri girdiğimde koridorlardaki bütün öğrenciler bana bakıp fısıldaşmaya başladılar.
İlk başta umursamadım ama sınıfa girdiğimde de aynı muameleyi gördüm. Ben sinirlendim mi cidden iyi sinirlenirdim. Yani pek good girls değilim , sinirlendim mi tepem atar.
''bana bakın lan siz benim hakkımda mı konuşuyorsunuz.''
Bi anda böyle çıkışmam onları epey şaşırtmıştı. Tabi ilk defa beni böyle görüyorlardı.
'' Size diyorum o küçük beyinlerinizin içinde neler dönüyo?''
Bir tane kız bana doğru yürüyüp önümde durdu. Yüzüne iğrenç bir sırıtış koyup konuştu.
'' sana artık su değilde KAŞAR mı desek he canısı?''
Bu dediğine hem şaşırmıştım hemde sinirlenmiştim. Böyle sözlerden nefret etmişimdir hep. Bende kıza bir adım attım. Kız ondan korkmadığımı görünce bir an şaştı kaldı , sonra yüzünü düzeltip gülerek bakmaya devam etti. Daha kızın adını bile bilmiyodum.
'' ne dedin sen , bana bak kızım bu zamana kadar sustum sustum dahada susmam anladınmı? o ağzını yırtarım senin. Ne yapmışım bende hepiniz arkamdan konuşuyosunuz?''
'' daha ne yapıcaksın? Fotoları görmedin mi?''
'' ne fotosu?''
Şaşkınlığım giderek artıyordu. Fotoda ne olabilirdi ki en fazla?
Kız telefonunu çıkartıp resmi açıp bana doğrulttu.
Gözlerime inanamıyorum. Rüzgarla otururken rüzgar benle kendisini çekip altına da evde tekiz yazmıştı ve herkese göndermiş. Şimdi bittim ben. Ya bunları babamlar duyarsa. Bütün okul bunu konuşuyo. Rüzgar niye böyle bişey yapmıştı ki. Kesin bilinmeyende gördü. Acaba o ne dicek?
'' yok öyle bişey. sadece ders çalıştık''
'' sadece ders olsaydı niye böyle yazsın ki canısı hadi hadi utanma söyle''
Kan beynime sıçramıştı. Kimseye laf anlatamazdım.Çünkü anlamazlardı kıt beyinliler. Bende daha kolay bir yöntem seçtim.
Kızın suratına yapıştırdım yumruğu.
'' sen benim hakkımda böyle konuşamassın canısı, dademin yapıştırdığım yumruğumun tadına bir kere baktın bidaha istemessin umarım. Hadi naş naş ''
Kız eli yüzünde sinirli sinirli tuvalete koştu. Arkadaşlarıda arkasından aynı şekilde.
Sıra Rüzgar 'daydı . Ona bunun hesabını sorucaktım. Tek yapmam gereken onun gelmesini beklemekti. Derken sınıfa girdi.
Herkes ağzı beş karış rüzgara baktı. Bende aynı şekilde.
Ağzı burnu kanıyordu.Üstüne üstlük sarhoş gibi yürüyordu. İnanılmaz dayak yemişti galiba.
O anda telefonuma mesaj geldi.
gündüzüm: eserimi beğendin mi? :)
ohaaaaaa
Bunu Ege mi yapmıştı. Neden ki?
Salak tabi ki benim için
su: sen benim için mi dövdün çocuğu?
gündüzüm: valla çokta keyif aldım.
gündüzüm: neymiş benim sevdiceğimin namusuna göz dikmek görsün salak herif
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN NUMARA
Teen Fiction0536*******: dünyanın en güzel kızına dünyanın en içten mesajını atıyorum: naber? su: Kimsin? 0536*******: Seni seven biri diyelim su: Beni seven biri ha? beni kimse sevmez ki 0536*******: Ben seviyorum ama hemde öyle hoşlantı değil aşık gibi su:...