36

5.9K 340 26
                                    

Ege bana delimisin sen der gibi baktı.  Sonra konuşmaya başladı pardon bağırmaya.

'' sen ciddimisin Su, ayyy valla ciddisin. Sen beni seviyosun he? ''

O kadar sevinçliydi ki şuan. Bir anda beni kendine çekip kollarını doladı ve döndürmeye başladı.

Yaptığına şaşırsam da bende kahkaha atmaya başladım. Sonra aklına gelir gibi hemen beni bıraktı. 

'' iyide Su beni hemen nasıl sevdin?''

Sorduğu soruya karşı ona muzipçe bakıp kafamı sağa sola salladım.

'' iyide seni hemen sevdiğimi kim söyledi?'' 

Dediğim şeyi idrak edince dahada çok şaşırdı.

'' ne demek istiyosun Su?''

'' Şunu demek istiyorum, ben seni okulun ilk gününden beri seviyorum.''

'' niye söylemedin peki güzelim?''

Ona durumu anlattım. 

'' off beni sevdiğini bilsem bu kadar geç kavuşmazdım sana'' diye söylendi

Aslında benimde aklımda bir soru vardı.

'' Ege , senin ikinci ismin ne?'' 

'' deniz'' 

'' yaa ikinci isminde çok güzel.''

'' Herkes deniz der ama sen Ege de.''

Bana yapılan bu hoş ayrımcılıkla mutlu olmuştum. 

'' ege?''

'' söyle balım'' yanımda demesi garipti ama alışıcaz artık.

'' cidden gündüzüm oluyosun heee'' 

'' ben sözümün eriyimdir:)''

Oturmuş böyle sohbet ederken aklıma annemler geldi. Bunu öğrenirlerse ben  biterdim. 

Tam annemleri düşünüyordum ki telefonum çaldı. Arayan annemdi. Ohaa tesadüfe bak anasını

''Ege annemler arıyo sakın ses etme tamammı?''

 başını salladı. Hemen telefonu açtım.

'' alo anne''

'' napıyosun kız sen'' niye böyle demişti ki

'' ne ne yapıyorum?''

'' geçen ki konuşmalar neydi öyle''  bir an beni merak ettiklerini düşünüp mutlu oldum.

Egede yüzümdeki mutluluğu görünce oda gülümsedi.

'' geçti anne her şey merak etme'' acaba tamamen geçmişmiydi ki

'' ne merak etcem be , bana bak o anlattıkların gerçekleştimi?'' sinirlenmiştim.

'' evet anne gerçekleşti ama kurtuldum biliyomusun. Sana demiştim ya biri beni izliyo diye. İşte beni izleyen kişi bugün beni tecavüz etmeye kalktı biliyomusun.''

Yine gözlerim dolmuştu ama Ege vardı yanımda. Bu mutlu anda onu üzmek istemedim.

'' amaa sen merak etme , hoş merak etmiyosun ama neyse. Egem beni kurtardı.''

Egem dediğime Ege çok şaşırmış ayrıca mutlu olmuştu. Annemler her şeyi bilsin banane. Onlar umrumda dahi değildi. Artık ne benim arkadaşlarıma karışabilirler ne sevgilim olursa sevgilime

'' bana bak kız Egem falan ne oluyo , bacaklarını kırarım senin''

'' bacaklarımı kırman için burda olman gerek.''

'' bide dalga geçiyo terbiyesiz kız seni, sen sevgilimi yaptın bakim?''

'' hayır yapmadım ama istersem yaparım tamam mı, bana karışamassınız. Bana sadece annemle babam karışabilirdi , onlarda hiç olmadı.''

'' oraya geldik mi görürsün sen anneye tavırları''

'' kendini annem zannetmen garip'' 

bu söylediklerim sonradan beni pişman edebilirdi belkide ama umrumda değildi. 

'' zaten yarın geliyoruz. sen görürsün''deyip suratıma kapatmıştı. Egeye baktım. Tutamayacaktım kendimi .Ağlamaya başladım. 

Ege bu halimi görünce dayanamadı. Kendiside ağlamaya başladı.

 O an fark ettim ki ailesiyle problemleri olan tek ben değildim. Hiç düşünmeden ona sarıldım. 

dakikalarca  sarılıp ağladık.

BÖLÜMÜ BEĞENDİYSENİZ OY VERMEYİ UNUTMAYIN ARKADAŞLAR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BÖLÜMÜ BEĞENDİYSENİZ OY VERMEYİ UNUTMAYIN ARKADAŞLAR. DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE

BİLİNMEYEN NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin