19

6.6K 388 57
                                    

RESİMDEKİ EFE ARKADAŞLAR EGENİN ABİSİ

VEE SONUNDAA EGE'NİN AĞZINDAN BİR BÖLÜM.

İnanamıyorum rüzgarla kanka olmuştu ya.

o çocuğu hiç sevmemiştim. Bir tuhaftı. Su onu kurtardığını söylemişti sonrada o okula geldiğini . Çok garip değil miydi. Herneyse.

Bir keresinde Su bana problemim olup olmadığı sormuştu. Ona ne diyebilirdim ki.

 Annemle babamı küçükken kaybettiğimi mi. 

Üzülüceğini biliyorum. Onun kendi dertleri varken bide benimkini düşünmesini istemedim. 

Annemle babam olmayabilir ama bu hayatta beni hiç yalnız bırakmayan abim var.

Abim yani efe  22 yaşında. Onunla beraber yaşıyorum. Abim ve Su bu hayatta en değer verdiğim insanlar. 

Abime Su'yu anlatmıştım. Oda tatlı bulmuştu Su'yu. Benim onun peşini bırakmamamı söylüyor her seferinde.

 Bu arada abim evli değil. Aslında iki ay öncesinde düğünü olucaktı. Evleneceği kişi Melek diye bir kızdı. Abim onu her şeyden çok sevdi , değer verdi  ama o salak kız bunun değerini bilmedi. Abim onu en yakın arkadaşıyla onun evinde basmıştı. İlk ay abim çok kötüydü. Bir tarafta en yakın arkadaşı bir tarafta sevdiği kız ikisinden de kazık yemişti. Bu ay abimin toparlanmasını sağlamıştım

. Benim yakışıklı abime kız mı yoktu be.

Ulan iyiki abime çekmişim hee

Aslında Su'ya kendimi göstermek istiyorum ama beni sever mi bilemiyorum. Ya sevmesse?

Aslında aklımda çok güzel planlar var. Su'ya kendimi ufak ufak tanıtcam:)

Bir görsün beni beğensin dimi. sonrası kolay:)

Su benim  sevdiğim ilk kız değil maalesef:(

Daha önce Ceren diye bir kızı sevmiştim. O da beni sevmişti. Ya da ben öyle sandım. Sonrasında yurtta kaldığımı öğrenince benden ayrılmıştı. Ne salakmışım be.

Abim yurttan ayrıldığında beni yanına almıştı.

Bir daha kimseyi sevmicektim. Kendime söz vermiştim  ama bu sözü bozmak zorunda kaldım. Ben suyu okulun ilk günü babası onu herkesin önünde rezil etmeye çalıştığında görmüştüm.

 İlk görüşte vurulmuştum ona. O an var ya babasını orda öldürmek istedim ama su babasına kıyamıyordu. Ne kadar onlar suyu sevmesede su onları çok seviyordu. İki yıl Su'ya bakarak geçirdim. 

Ama daha fazla dayanamadım. Hemen karşısına çıkmak istemedim. Ona kendimi alıştırmak istiyordum. Bu yüzden bilinmeyen numarasına girdim. Onunla konuşmak çok keyifliydi. Annemle babamın acısını da unutturuyordu. 

Su'ya bir zarar gelir diye çok korkuyordum. Annemlerin acısına bir acı daha eklemek beni mahvederdi. Bu yüzden kendime söz verdim. Su'yu ne olursa olsun her şeyden koruyacaktım . İster beni sevsin ister sevmesin. 

O gün suyun bana gönderdiği mesajlardan sonra çok sinirlenmiştim. Suyun eceliymiş sen görürsün eceli, asıl ben senin ecelin olcam şerefsiz. 

Bak yine sinirlendim.

Su'yla bizim ev arası çok kısaydı. O gün  o yüzden erken varmıştım. 

Bu konuda içim rahattı. Kötü bir şey olursa hemen varabilirdim. 

Hatta bugün bir iki kere ordan geçicektim . Ne olur ne olmaz!

BU BÖLÜM MAALESEF KISA OLDU. MALUM SINAVLAR YAKLAŞIYO. BENİ ANLAYACAĞINIZA İNANIYORUM. 

EGE KENDİNİ YAVAŞTAN  SU'YA TANITCAKMIŞ . BU DURUMA NE DİYORSUNUZ?

PEKİ EFE SİZCE NASIL BİRİ? BENCE ÇOK YAKIŞIKLI BİRİ:)

EFE BÖYLEYSE EGE NASILDIR ACABA:)
BU ARADA  BEGENDIYSENIZ YILDIZ VERMEYI UNUTMAYIN DIGER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.

BİLİNMEYEN NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin