42

5.8K 310 56
                                    


Ailemle bugün çok güzel bir gün geçirmiştim. Beraber sinemaya gitmiştik sonra yemek yemiştik. Baya sohbet falan etmiştik. İlk defa ailemle bu kadar güzel vakit geçirmiştim. Şuan oturma odasında hep beraber oturuyorduk. 

'' kızım sen tecavüze uğradığını söyleyince çok kötü oldum. Hemen buna bir çare bulmamız lazım.''

'' hiç gerek yok anne'' dedim mutlulukla. Annem babama baktı. Sonra bana geri döndü.

'' nasıl yani?''

'' annecim Ege hep benim yanımda okulda falan. O beni korur her zaman.''

Annemler Egenin kim olduğunu biliyordu. Telefon konuşmalarımızdan. Rüzgar'ıda biliyorlar yani.

'' Ege arkadaşın mı kızım?''  

doğruyumu söylesem diye bir dakka falan düşündüm. Sonra karar verdim. 

'' hayır babacım, Ege benim sevgilim.''

Babam bi yutkundu sonra anneme döndü. Annem ise mutlulukla bana baktı.

'' hemen tanıştırıyorsun bizi, çok merak ettim valla ''

Babama döndüm. İzin verir miydi acaba?

'' bencede kızım sen getir bi tanışalım egeyle''

Ayyy çok heyecanlanmıştım. Aslında yarınki planım bu olucaktı. Annemlerle Egeyi tanıştırcaktım. Annemlerin bunu onaylaması beni rahatlatmıştı.

'' tamam babacım, ben okuldan sonra Egeyle gelirim.''

''tamam kızım''

Annemlerle biraz daha oturduktan sonra odama geldim. Hemen uyumam lazımdı.

****************************************************

Çoktan uyanmış hazırlanmıştım bile. Evden çıkmadan önce annemle babamla vedalaşıp okula gittim.

Sınıfıma girdiğimde Ege benim sıramda oturmuş  kafasınıda sıraya gömmüştü.

Aklıma sinsice bir şey geldi. Sınıfta iki üç kişi daha vardı ama umrumda değildi.

Sessiz adımlarla Egenin yanına yürüdüm. 

Vee ensesine bir tane şaplattım. 

Kıyamadığım için çok hızlı vuramamıştım.

Ege bir anda kalktı ve sinirli bakışlarla etrafına bakındı.

Benim kahkaha atan suratımı görünce siniri geçmişti. 

Artık bana sinsice bakışlar atıyordu. Buna anlam vermeyip kafamı ne oldu gibisinden salladım. 

 Bir anda yanağımı öptü

Ben şok olmuş ve biraz kızarmış şekilde Egeye bakıyordum. Bu sefer Ege kahkaha atmaya başlamıştı.

'' yaa egeeee''

Böyle dediğimde daha çok gülmeye başlamıştı. 

'' bundan sonra böyle güzelim, yaptığın sinsice şeylere karşı bir öpücük. Utanınca çok tatlı oluyosun''

'' sende kızınca çok tatlı oluyosun''

Dedim sessizce ki baya sessizce olduğu için Ege bana tek kaşını kaldırmış bakıyordu.

'' yaa off Ege utandırmasana artık , hem zil çalcak birazdan,  geç kalcan''

Ege gülerek bana baktı.

BİLİNMEYEN NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin