Nihayetinde eve gelmiştim. Bugün okul çok yorucuydu. Aslında tek sebebi Rüzgardı.Her teneffüs benimle uğraştı. Yok gel kantine gidelim, bahçeye çıkalım, bana okulu gezdir falan filan.
Aslında iyi çocuğa benziyordu ya da bilinmeyenin dediği gibi numara yapıyordu.Karar veremiyordum ama neden numara yapsin ki offf kafam çok karışıktı. Herneyse bunları düşünüp kafamı yormamam lazım. Sınav dönemi yaklaşıyordu. Bugün full ders çalışcaktım. Ailem evde olmadığı için oturma odasındaki büyük masada çalışacaktım.Tabi öncesinde her zaman aç olan karnımı doyurmam lazım. Koşarak mutfağa gittim açım napim koşucam tabi
Ne yesem acaba bugün?
200 liramın sadece 20 lirasını harcamıştım.
Bu yüzden pizzaaa günü.
Telefonumu çıkardım ve sipariş verdim. 15 dakkaya gelirdi bende o zamana kadar ders çalışacağım kitaplarımı masaya hazırladım. Pizzayıda yanına koyup yemekten sonra hemen çalışırdım. Kendime bir bardak çıkardım. Kola için. Ardından dinlenmek için oturdum.
15 dakika sonra kapı çaldı galiba pizza geldi. Yürüyerek kapıya gittim ve açtım.
'' ben geldim''
''rüzgar?''
''sana gelicektim bu pizzada sanaymış adamdan aldım. eeee içeri davet etmicenmi?''
''şeyy ederdimde benim ders çalışmam lazım o yüzden kusura bakma''
'' beraber çalışırız hem senin derslerin iyi banada birazcık anlatırsın''
'' eee peki gel bakalım''
Rüzgar direk içeri geçip koltuğa oturdu. Ne yapcaktım. Cidden evime geldi yaa
Bilinmeyenin dediği gibi bu biraz değil baya korkutmuştu beni
Ama ya kötü biri değilse sadece arkadaşlık yapıyorsa?
'' su gelmeyi düşünüyon mu?''
İçeri geçtim. diğer koltuğa oturdum.
'' rüzgar?''
'' efendim''
'' ya yanlış anlamassan o gün karşılaştık ya tesadüfmüydü yoksa..''
'' ohaaa su inanamıyorum sana ben ordan geçiyodum seni gördüm yani başka bişey yok bak rahatsız olduysan gidebilirim''
Acaba doğrumu söylüyordu?
Tam ona cevap vericekken kapı çaldı.
Acaba kimdi ki?
Kapıyı açtım karşımda bir tane çocuk vardı tahminen 7 8 yaşlarındaydı.
'' su abla bunu sana yakışıklı mı yakışıklı bir abi gönderdi''
O an istemsizce kahkaha attım. Kesinlikle bilinmeyendi bu.
Tamam ablacım sağol , diyip çocuğun elindeki çiçekleri aldım.
Bana basbayağı çiçek göndermişti. Direk telefonumu çıkardım ve bilinmeyenime yazdım
su: bu çiçekleri sen gönderdin dimi
gündüzüm: beğendin mi?
su: beğenmez olur muyum bayıldım da niye?
gündüzüm: o evindeki şerefsiz seni kimsesiz sanmasın diye
gündüzüm: lütfen o çiçekleri onun gözüne gözüne sok:)
su: ha sen ciddisin?
gündüzüm: tabi ciddiyim. Sana zarar verebilir ama seni seven biri olduğunu öğrenince biraz tırsar anladın mı? şimdi elindekini götür ve onun biyerine sok.
gündüzüm: yani gözüne demek istedim:)
su: yani beni korumak için mi gönderdin bunu
gündüzüm: hem seni korumak için hemde sevdiğim için
su: ama ya ben seni tanıdığımda sevmessem
gündüzüm: bende seni uzaktan severim.şuan olduğu gibi
su: teşekkür ederim
gündüzüm: ne demek güzelim:)
'' suuuuuu nerde kaldın kız kim gelmiş?''
Hemen elimde çiçekle içeri girdim. Tabi rüzgar elimdekini görünce bi şoka girdi ama bu kadar şaşıracağını tahmin etmiyordum.
'' kimden gelmiş annenden falan mı?''
'' hayır beni bu dünyada en çok seven kişiden''
'' babandan mı?''
'' off hayır beni annemle babam tırnağının ucu kadar sevmezler''
'' hıı üzüldüm''
'' herneyse bu çiçekler bir birinden geldi hemde yakışıklımı yakışıklı birinden''
Bu dediğime kendim içimden gülerken Rüzgar iyice şaşırmıştı.
'' kızım doğru düzgün söylesene şunu. Bir çocuktan mı geldi?''
''evet''
'' kimmiş o ''
'' bilmem''
'' yuh su sana çiçek gönderen kişiyi tanımıyonmu''
'' henüz değil maalesef ama yakında tanicam ve bence onu çok sevicem''
'' saçmalama su sevmiceksin o çocuğu''
Rüzgarın bu dediğine çok şaşırmıştım. Aslında bende bilmiyorum sevip sevmiceğimi sadece onun ne diceğini merak etmiştim.
'' herneyse boşverekte o çocuğu biz işimize bakalım''
Rüzgarın dediğini kabul ettim ve pizza yemeye başladık ardından baya bir ders çalıştık. Aslında zeki çocuktu ama bir türlü gitmek bilmiyordu. En sonunda aklına gelmiş ki vedalaşıp gitti. Bende kendime bir kahve yapıp kitap okudum ardından yatağıma gidip bilinmeyeni hayal edip uyudum.
SİZCE RÜZGAR İYİ BİRİ Mİ?
SİZCE BİLİNMEYEN NASIL BİRİ?
ARKADAŞLAR OY VERİRSENİZ BENİ ÇOK MUTLU EDERSİNİZ. YENİ BÖLÜM ÇOK YAKINDA GELİCEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN NUMARA
Teen Fiction0536*******: dünyanın en güzel kızına dünyanın en içten mesajını atıyorum: naber? su: Kimsin? 0536*******: Seni seven biri diyelim su: Beni seven biri ha? beni kimse sevmez ki 0536*******: Ben seviyorum ama hemde öyle hoşlantı değil aşık gibi su:...