5

8.8K 472 54
                                    

aa

sukaya1 bu kadar da tatlı olma:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sukaya1 bu kadar da tatlı olma:)

1.967 beğeni 367 yorum

@senasan: aa bu o bağıran kız değilmiydi ya

@cengizkara :  anladık o , te Allah'ım

@elifkara: bu kızı nedense hiç sevmiyom ya:(

@demiralaç: offf taş lan

gündüzüm: su!

gündüzüm: şöyle fotolar koyma kızım 

gündüzüm: ya milletin dediğine bak neymiş taşmıssın onane lan onaneeeee

gündüzüm: kızım sen bi benim ol var ya hepsinin ağzını burnunu kırcam

gündüzüm: sonrada bağırıcam herkese bu kız benimm diye

su: olum bi sakin

su: ben zaten takmıyom onları

su: bakıyomda feci kıskanıyon:)

gündüzüm: tabi kıskanırım.

gündüzüm:  her neyse okula gelmicen galiba

su: sen beni böyle hep takip mi edersin

gündüzüm: çoğunlukla okulda evet

su: ya konuşturmasana geç kalcam

gündüzüm: merak etme ben hocanı oyalarım:)

su: :):)

Telefonu kapatıp hemen ayakkabılarımı giyindim. Geç kalıcam nerdeyse. Cidden oyalarmıydı hocayı. Neyse düşüncelerimden sıyrılıp koşmaya başladım. Yoksa yetişemicem. Bi beş dakka koştuktan sonra durmak zorunda kaldım.

Nefes alamıyordum. Soluklanmaya çalıştım.Canım çok yanıyordu. Korkmaya başladım.Ben her zaman nefes alamamaktan çok korkmuşumdur. Korktuğum başıma geldi. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Bir elimle boğazımı tutuyor, diğer elimle su şişemi arıyordum. Nerede bu kahrolası şişe. Yere çöktüm.Biraz beklemeye başladım. Sakince .Nefes alışverişim düzene girmeye başladı yavaş yavaş. Ohh sonunda nefes alabiliyordum. O kadar korktum ki etrafımda duran insanları fark etmemişim bile. Hepsi bana bakıyordu. kendimi toparlanıp uzaklaşmaya başladım oradan. Hala korkuyordum. Bi daha olmasından korkuyordum.

On dakika sonra okula vardım.Baya geç kalmıştım . Kesin yok yazıldım. 

Sınıfa doğru yol aldım  ama sınıfın kapısı açıktı ve içeride hoca yoktu. Sınıftakiler yerinde oturuyordu hocayı bekliyorlardı sanırsam. Koridorun girişine baktım.Arkası dönük bir tane oğlanla hoca vardı.

 İnanamıyorum dediğini yapmıştı. Kendi sınıfa geç kalmış ama benim yetişmemi sağlamıştı. 

Yüzünü göremiyordum ama uzun biriydi. Başında şapkası vardı daha doğrusu hırkasının şapkası. Arkadan çok karizma yalnız. Ya ben ne diyorum.

 Her neyse hoca bu tarafa dönüp buraya doğru yürümeye başladı. Oğlanda bi anda yok oldu. Hemen sınıfa girdim ve sırama oturdum. 

Sanırım bir teşekkürü daha hak etti ama bu sefer farklı bir şekilde teşekkürümü edicektim:)

BİLİNMEYEN NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin