53

3.8K 230 40
                                    

'' ne demek evde biri var Rüzgar çıldırtma beni'' 

Sessizce Rüzgara fısıldadım. 

Durun ya benim kaçmam lazım. Hala mal gibi dikiliyorum.

'' Rüzgar hadi çıkalım şu evden, korkuyorum''

Kafasını salladı kapıya doğru koştum. Kulpu çevirdim.

Kilitlenmiş

Gözümden yaş aka aka Rüzgara döndüm. Ben genellikle sinirliyken , korkmuşsam ya da çok mutluysam ağlıyordum. Benim elimden gelen bir şey değil.  Çok duygusalsam ben napim.

'' rüzgar bu kapı ne ara kilitlendi?''

Beni yavaşça itip kendi denemeye başladı.

'' anahtar yok su''

Kesin ölücez,  Allah'ım nolursun bu gencecik yaşımda ölmeyeyim.

'' napıcaz rüzgar ,  hem kim olabilir bu evde?''

O sıra önümüze biri belirdi ve iğrenç sesiyle konuştu.

'' merhaba su , görmeyeli nasılsın?''

iğrenç sesli kim olabilir tabi ki Hakan

  Bende Rüzgarda  şaşkınca  Hakana bakıyorduk. 

'' baba  ne işin var senin burda?'' diye sordu rüzgar

Mesajları atanda oydu. Beni kandırmıştı.

Pis Hain

'' kalan işimi halletmeye geldim oğlum''

Elinde silah vardı. Galiba ölücektim. Yok yok kesin ölücektim.

'' saçmalama baba, hem olanlara Su'yun ne alakası varki?''

Haklıydı be, benim suçum neydi?

'' emrenin ve sevimin kızı olması, sevim benim karım ve emreye dair hiçbir şey bırakmak istemiyorum.''

Kaçış yoktu biliyordum ama bunun bu kadar basit olması canımı yakıyordu. 

'' rüzgar , galiba burdan canlı çıkamayacağım , bence boşuna uğraşma''

Deyip bir adım ilerledim. Rüzgar sinirlice bana baktı ve benim önüme geçti.

'' saçmalama Su ben sana yeni kavuştum. Kaybetmeye gönlüm yok. Hem daha sana kendimi affettiricem. Sonra senden birazcık küçüğüm ama olsun , sana abi olucam'' dedi sırıtarak. Sırf korkum hafiflesin diye sırıtıyordu ama çok belliydi onunda korktuğu

Rüzgar zaten boyuyla falan benden büyük duruyordu. Hep bir abim olmasını istemişimdir. Onun böyle konuşması beni birazcık mutlu ederken Hakan araya girdi.

'' oğlum sana hayatta zarar vermem biliyorsun ama beni buna zorlama , bugün o kız ölücek.''

Rüzgar babasına doğru yürüdü.

'' onun kılına dokunmana izin vermem baba, onu öldürmek istiyorsan ilk önce benden başlaman gerek''

Hakan sinirlenmeye başlıyordu. 

Normalde benim için kavga eden birilerini görüp mutlu olurdum ama şuan korkudan altıma sıçmama az kaldı.

Yavaş yavaş geriliyordum. Belki buranın arka kapısı falan vardır. Geri geri giderken sakar ben devreye girdi. Vazoyu düşürmüştüm. İyide yerde vazonun ne işi vardı yaa.

'' off Rüzgar buraya vazomu konulur insan bi düşünür Su acaba buraya çarpar mı diye''

Korkudan eminim saçmalıyorumdur. 

Bidakka telefonum evet telefonum.

Hakan bana doğru yaklaşmak isteyince Rüzgar onun önüne geçti. O sıra hemen telefonumu çıkarıp Egeye mesaj attım.

su: egem galiba  ölücem yetiş

Deyip konumu attım.

 Ege eminim hızla gelirdi buraya. Şuan hakanla rüzgar bağırarak kavga ediyorlardı.Hakan rüzgarı sert bir şekilde yere itti. Rüzgar düşünce çok korktum. Hakan hızlıca bana doğru gelmeye başladı. Rüzgar hakandan daha önce davranıp önüme geçti. Babasını itmeye çalışıyordu. Benim korktuğum şey adamın elinde silah vardı. Rüzgarı benim yanıma itti Hakan sertçe .Hızlıca silahı bana doğrulttu. Rüzgar yerden kalkmış yanımda duruyordu. Önüme geçmesini istemiyordum. Bir elimi onun önüne doğrulttum.

'' dur rüzgar , sana zarar gelsin istemiyorum. Bu babanla benim aramda.''

Hakan gülmeye başlamıştı. 

'' sonunda bee'' diye bağırdı. ,

Silahı karnıma doğrulttu. 

İçimden şuan sadece, lütfen hemen bitsin , acımasın diye dua ediyordum. Duam bitince hakana baktım umutsuzca. 

 Bana baktı , silahın namlusu çekti ve

Bammmm!!! 


BÖLÜM NASILDI?

SİZCE SU VURULDU MU?

BUGÜNLÜK BU KADAR ARKADAŞLAR BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. GÖRÜŞMEK ÜZERE.

BİLİNMEYEN NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin