( multi: ışıl )
boranın ağzından:
Okula gelmiş oturmuş sohbet ediyorduk. Sonra aklıma matematikten kalabileceğim geldi.Gidip hocaya yalvarcaktım.Belki proje falan verirde geçerim. Çocuklara söyleyip yerimden kalktım. Tam sınıf kapısından çıkmıştım ki yine biriyle çarpıştım.Kağıtları yere düşmüştü.Kızın yüzüne baktığımda dünkü kız olduğunu anladım.İçimden küfredip yere eğildim.Yerdeki iki kağıdı alıp kıza uzattım.Kız ise şaşkınca bana bakıyordu.
'' teşekkür ederim'' dedi bana bakarak.Şaşkınca ağzımı araladım.Küfür falan etmesini bekliyordum heralde.
'' teşekkür mü edersin?'' kız yüzü ufak bir gülüş alıp konuştu.
'' daha fazla uzatma istersen, bak bu iki oldu üçüncüsünde bilerek yaptığını düşünürüm ona göre''
Gülüşü çok hoşuma gitmişti. İstemsizce bende sırıttım.
'' yanlışıkla oldu kül kedisi sende uzatma istersen''
'' kül kedisimi ıyyy bir daha sakın deme''
'' dersem nolur kül kedisi, dövermisin?''dedim sırıtarak. Kız kül kedisi dediğim için yüz ifadesi sertleşmiş bana kaşlarını kaldırmıştı.Bu hali nedense çok hoşuma gitmişti.Kız daha fazla dayanamayıp konuştu.
'' evet''
'' hı hı tabi '' deyip arkamı dönücekken bacağıma yediğim tekmeyle yeri boylamıştım. Kız bana bakıp sırıtıyordu.
'' demiştim'' deyip yanımdan ayrılmıştı.
Ben ise şaşkınca bir bacağıma bakıyor bir de giden kıza bakıyordum. Yavaşça yerden kalktım. Acaba adı neydi.Keşke adını sorsaydım.
Yani şeyden hani işte yaa boşverin.
Bende neden merak ettiğimi anlamadım. Zil çaldığı için hocaya gitmekten vazgeçip sınıfa ilerledim.Rüzgarı itip yerime oturdum.
'' noldu olum niye mal gibi sırıtıyon'' dedi kibar Su
Sırıttığımın bile farkında değildim.Hemen kendimi toplayıp konuştum
'' yok bişey, aaa hoca geldi'' deyip önüme döndüm. Doğru söylemiştim. Hoca gelmişti. Hoca ders anlatmaya başlamıştı ama ben nedense o kızı düşünüyordum.O çok ama çok güzeldi. Gülmesi, sinirlenmesi ciddileşmesi bütün mimikleri çok hoştu.
**********************************
suyun ağzından:
Zil çalmıştı.Hemen Defneye mesaj attım.
su: kapıda bekle geliyom kantine inek
Görüldü geldiğinde telefonu kapatıp egenin yanından yavaşça çıktım
'' egem defneyle kantine gidiyoz, bir şey istermisin?''
'' yok canım bir şey istemiyom''
Yavaşça borayla rüzgara döndüm.
'' lan kezolar bir şey istiyonuzmu?''
'' görüyon dimi kanka egeye gelince canım cicim bize gelince kezo,gördüğümüz muameleye bak, yazıklar olsunn'' dedi bora rüzgara doğru
Rüzgarda ayıp dermişçesine kafasını sallayınca onlara dil çıkarıp sınıftan çıktım. Defneyi alıp kantine indik ama kantin baya kalabalıktı.Sanırım kavga vardı çünkü bir grup toplanmış herkes onları izliyordu.Defneyle oraya doğru yaklaştık.Sarışın bir kız ve karşısında üç kız vardı. Üç kız nerdeyse saldırcak gibiydi. Bunu görüp başımı iki yana salladım. Tek bir kıza üç kişi adamlıkmıydı lan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN NUMARA
Teen Fiction0536*******: dünyanın en güzel kızına dünyanın en içten mesajını atıyorum: naber? su: Kimsin? 0536*******: Seni seven biri diyelim su: Beni seven biri ha? beni kimse sevmez ki 0536*******: Ben seviyorum ama hemde öyle hoşlantı değil aşık gibi su:...