Karşımda duran salağa baktım. Kahkaha atıyordu kendisi şuan.
'' Bak Rüzgar eğer şaka yapıyorsan hiç komik değil çıkar beni burdan.''
Evet evet karşımda rüzgar duruyordu. İnşallah şaka yapmıştır yoksa fena olcaktı.
'' hala anlamadın mı benim saf kızım''
'' bak sana kanka dedim Rüzgar, bunların hepsi şaka de bana , yoksa seni mahvederim.''
Bana bakıp gülümsedi ve '' şimdi sus ve beni dinle eğer bölersen anlatmam '' dedi.
Kafamı salladım. Hala saf olan ben bunu şaka olarak bekliyodum.
'' su'cum bunlar şaka falan değil ilk olarak''
Ne! korkmaya başlıyordum.
'' ilk olarak seninle gece vakti , o sokakta karşılaşmam tesadüf değildi.''
Bismillahirrahmanirrahim tam dua okumaya başlıyordum ki devam etti.
'' Su sen bu olayı ciddiye almıyosun hala şaka falan sanıyosun heralde ama birazdan seninle eğlenirken de şaka olarak anlayacakmısın acaba?''
'' Sen ciddimisin Rüzgar?'' diye sordum korkarak
'' evet gülüm'' dedi. Gülüm lafı zaten iyice tırsmama yetti.
'' Herneyse, o gün o sapığı ben ayarladım. Senin kahramanın olarak gözükmem için.''
Kalbime inicekti heralde bu dedikleri
'' Suyun eceli bendim zaten anladın şuan''
'' Dediğim gibi sana çok uzun zamandır aşığım. Sonra okuluna gelmeye karar verdim. Okul az gelince aynı sınıfa , ordanda yan sırana:)''
'' Ulan köpek bende seninle kanka olim dedim. Hay ağzımı eşek arısı sokaydı.''
Beni takmadan devam etti.
'' Senin evini öğrenmiştim nasıl olsa. Sonra evine geldim. Seninle foto çekinip altına o yazıyı bizzat kendim yazdım''
'' ben ne kadar salağım ya'' dedim kendi kendime. O da duymuştu .
'' Sana kanka ayağından yürüdüm. Sonra sana bir kızı anlattım. Hatta adına Hayat demiştim. Sonrada kullanıcı adımı suyun hayatı yaptım yinede anlamadın. Bugün okula gelmedim çünkü bu yeri ayarlamakla meşguldüm.''
Şok üstüne şok geçiriyordum ama o durmadı devam etti
'' Ege'yi tanıyorum maalesef. Onuda senin gözünün önünde geberticem. Yani kısacası yazıştığımızda dediğim her şey aynen geçerli.''
Hemen atıldım.
'' yapamassın bunu , bana ona zarar vermiceğini söyledin. Ben bu yüzden geldim sana köpek.''
'' ufacık bir yalandan kimse ölmez'' dedi ve haince sırıtmaya başladı. Bir anda üstüme yürümeye başladı.
'' yaklaşma bana'' diye çığlık attım.
'' imdat yardım edin'' diye bağırmaya başladığımda daha çok güldü.
'' seni kimse duyamaz'' dedi.
İyice yaklaştı bana. Yerimde kıvranmaktan başka bir şey yapamıyordum.
Bağırmaya devam ettim. Bu onu sinirlendirmiş olmali ki bana tokat attı.
Hem dudağım patlamıştı attığı tokatla hemde sandalyeyle yere devrilmiştim.
'' sana aşığım su, Bugün bedenen benim olacaksın '' dedi ve üstüme doğru eğildi.
galiba bundan kaçamayacaktım.
BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR UMARIM
OY VERMEYİ UNUTMAYIN.DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ZERE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN NUMARA
Teen Fiction0536*******: dünyanın en güzel kızına dünyanın en içten mesajını atıyorum: naber? su: Kimsin? 0536*******: Seni seven biri diyelim su: Beni seven biri ha? beni kimse sevmez ki 0536*******: Ben seviyorum ama hemde öyle hoşlantı değil aşık gibi su:...