34

5.9K 364 37
                                    


'' Ege sen ciddimisin?'' Heyecanla sormuştum. Hala inanamıyordum çünkü.

''  vazgeçmeden o güzel gözlerini aç bakalım. '' 

Ayyy heyecandan kafayı yicektim. Acaba nasıl biriydi. Artık gizlilik olmayacaktı yani. Offf kalpten gidicem yahu

'' su'cum , açcakmısın güzelim'' Kafamı aşağı yukarı salladım. Hadi Bismillah. 

'' açıyorum bir , iki üç.''

Gözlerimi yavaşça açtım. Bana merakla bakıyordu. İlk başta gözleri dikkatimi çekmişti. Çok güzel gözleri vardı. Sonunda gözlerimi gözlerinden çektiğimde yüzüne baktım. Şaşkınlıktan dilim tutulmuştu. 

Çünkü egeyi tanıyordum. 

Okulun ilk günü görmüştüm Ege'yi. İçimden vay anasını şu yakışıklılığa bak diye düşünmüştüm. kalbim onu gördüğümde çok hızlı çarpmıştı  ama sonrasında o bana bakmaz diye , tabi bide babam yüzünden onu unutmaya çalışmıştım. 

Ama olmamıştı. Onu her gördüğümde heyecan basıyordu beni. Bunun için derslere daha çok odaklanıp onu unutmuştum. 

Ama şimdi gördüğümde anlıyorum ki onu hala unutamamışım.

Yüzü çok yakınımdaydı. Hala merakla bakıyordu bana. İki dakika daha baktım ona. Artık dayanamamış olacak ki konuşmaya başladı.

'' şey Su eğer beni sevmessen anl...''

 O cümlesini bitirmeden ona sımsıkı sarılmıştım.

 İlk başta baya şaşırıp dengesi bozulmuştu. Sonra aklı başına gelmiş ki oda bana sımsıkı karşılık verdi.

İkimizde konuşmadık sadece birbirimize sarıldık.

YAA ÇOK TATLI DEĞİLLER Mİ?

SONUNDA KAVUŞTULAR HE?

BÖLÜME OY VERMEYİ UNUTMAYIN ARKADAŞLAR. DİĞER BÖLÜM GÖRÜŞMEK ÜZERE

BİLİNMEYEN NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin