70

3.5K 215 74
                                    

( multi: kafayı yedikleri şarkı, burdan kürtlere selam olsun:) )

Şuan evde defneyle kafayı yemişçesine dans ediyorduk. Bu kürtçe şarkıyı yeni keşfetmiş ve çok sevmiştim.Defnede sevmişe benziyordu çünkü şuan anlamadığım tarzda hareketler yapıyordu.Daha fazla dayanamayıp kafasına bir tane geçirdim.

'' lan napıyosun!''

 Hala halay karışımı bir şeyler yaparken kahkamı tutamadım.Gülünmeyecek gibi değildi.Parmağını tutup halay çekmeye başladım.Oda bana eşlik etmeye başladı.Şarkıyı başa sarıp sarıp kahkahalarla halay çekiyorduk. Yalnız halay bilmiyorduk. Kafamızdan uydurup şarkıya uyarladık. Biz böyle kafayı yerken bir anda ayı gibi kahkahalar işittik. Kafamızı kaldırdığımızda Ege Rüzgar ve Boranın olduğunu fark ettik. 

'' kanka , bunlar napıyo lan''  kahkayla bora konuşmuştu.

'' bilmiyomki uzaylı halayı falan mı bu ne''diye eşlik etti ege kahkahayla.

'' yok kanka, uzaylı görse yüzlerine tükürür, bu başka bir şey'' dedi kahkayla rüzgar

Biz şarkıyı durdurmuş sinirlice üçüne bakıyorduk. 

'' hıh! siz ne anlarsınız halaydan'' Dedi Defne. Bozuntuya vermemek için devam ettim

'' aynen, hem biz kendimiz uydurduk, zaten biz halay çekmeyi bil...''defne yumruğunu omzuma geçirince susup inledim.

'' ahh hayvan az yavaş ol''

Üçü sırıtıp birbirlerine baktı.

'' aç bakalım şarkıyı en başından'' dedi ege

Anlamayarak egeye döndüm.

'' niye kine?''

Ege yanağımdan öpüp beni odanın kenarına itekledi. Rüzgarda aynı şekilde defneyi. Ardından bora şarkıyı başlattı. Üçü birden halay çekmeye başlayınca defneyle ben şokla kalakaldık. 

İnanılmaz güzeldi çünkü.

'' su, biz yavaş yavaş gitsek mi?''

'' dur kızım bunu hayatta kaçıramam, egem halay çekiyo. Omaygat''

Defne dediğime gülüp aynı şekilde rüzgarı incelemeye başladı.

'' kız rüzgarda fena değil haa, mafyanın oğlu halay çekiyo ''  dedi kahkahayla. Bende dediğine kahkaha atarak karşılık verdim.

Biz yaklaşık 5 dakika daha izledik. Sonra ben dayanamayıp şarkıyı kapattım.

'' he he anladık, güzel halay çekiyonuz''

'' kıskandınmı güzelim, sanada öğretirim beraber çekeriz, zaten düğün için şart''

Ben utanarak egeye baktım. Ne de güzel konuşuyo şerefsiz.

'' aynısı senin içinde geçerli kızıl'' 

'' ben zaten halay biliyommm''

'' tabi tabi gördük'' dedi sırıtarak rüzgar.

Sonra defnenin saçlarını itip yanağından öptü.Bora ise tiksinircesine onlara bakıyordu.

'' yaa boram sen kıskandınmı?''dedim eğlenerek

'' ne kıskancam be, ıyy vıcık vıcıkk hiç sevmem''

Hepimiz boraya tabi tabi bakışları atıp aşağı indik. Koltuklara oturup televizyonu açtım.Sonra bora aklına bir şey gelmiş gibi bağırdı

BİLİNMEYEN NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin