Sabah uyandığımda o kadar halsizdim ki hem başım çatlıyodu , ateşimde vardı birde inanılmaz karnım ağrıyordu. Galiba hasta olmuştum. Yataktan zar zor kalkıp hemen bir şeyler atıştırıp ağrı kesici aldım. Bugün okula gidemicektim. Biraz dinlenmek için koltuğa yattım. Aradan bir saat geçti.
Ölüyordum bildiğin
Ağrılarım inanılmaz fazlaydı. Arada kalbime de giriyordu bu ağrılar.
Yapamicaktım kendim
Telefonumdan annemin numarasına tıkladım.
Arasamıydım ki?
Benim için gelir miydi?
Gelirdi annemle babam. Bu kadarda değillerdir dimi. Evet evet gelirlerdi. Beni burda böyle bırakmazlardı çünkü ölcek gibiydim.
aranıyor...
'' alo anne lütfen...''
''noldu niye arıyosun sen beni?''
'' anneeee yalvarırım buraya gel. lütfen''
'' ne saçmalıyorsun. bu kadar önemli ne olabilirki bizim gezimizi bölmeye cürret edebilirsin?''
''anne ölcek gibiyim lütfennn bak bir kez olsun senden bir şey istedim cidden çok kötüyüm.''
'' nolduu?''
'' Anne hasta oldum ama normal değil ölücek gibiyim. Ağrılarım dinmek yerine fazlalaşıyor nolursun beni tek bırakma , anne çok korkuyorum''
'' olmaz gelemem.''
'' anne ya ölürsem?'' ''benim için üzülmezmisin ya ben senin kızınım''
'' kes artık saçmalamayı . Zaten bir hafta kaldı gelmemize. Günümüzü mahvetme!''
Dedikleri benim kalbimi parçalıyordu ama benim için gram üzülmüyordu ve bu beni mahvediyordu. O an cidden ölmek istedim.
'' tamam anne gelme tamam mı?'' '' ama eğer ölüm haberimi alırsanda gelme tamam mı çünkü seni hiç bir zaman affetmicem.''
''su...''
Telefonu yüzüne kapattım. Ağlamaktan neredeyse gözlerim yanıyordu. O kadar kötü oldum ki hiç düşünmeden evden çıktım. Hava serin ve yağmurluydu ve Allah'tan üstüm kalındı.
Hıçkırıklarım dinmek bilmiyordu. Koşa koşa deniz kenarına gidip banka oturdum. Ağrılarım gittikçe şiddetleniyordu bayılcak gibiydim ama sadece düşündüğün annemle babamdı. Ben onlara ne yapmıştım. Ölürsem burada ölim , nolursa burada olsun.
Çünkü gerçekten ölücek gibiydim. Gözüm kapanmak üzereydi. Üçe kadar sayıp kendimi bırakıcaktım uyumaya. Artık nerde uyanim hiç umrumda değil.
Sesizce saymaya başladım.
bir
iki
ve o anda bedenimde bir şey hissettim ve aniden ürperdim.
biri bana sarılıyordu
'' bilinmeyen?''
'' benim güzelim sakin ol''
Sesini duymuştum. Çok güzel bir sesi vardı. O an ağrılarımı hepsini unutmuştum. Bana sarılışı beni o kadar rahatlattı ki ağlamayı kesmiştim.
''benim güzelimi yine kim üzdü?''
'' annem'' '' senin okulda olman gerekmiyo mu ? ''
'' seni göremeyince endişelendim , evine gittim ama yoktun , son olarak burası kalıyordu.''
'' sen gerçeksinn yani cidden beni seviyorsun?''
'' seni sevmiyorum , sana aşık oldum ben. ''
'' yani bugün seni görcek miyim?''
'' maalesef bugün olmaz ''
'' biliyorsun değil mi şuan istesem sana bakarım''
'' biliyorum ama sana güveniyorum''
'' sesin çok güzelmiş bana huzur veriyo, haa bide okulda bence sakın konuşma:)''
'' gülüyorsun ? demek bu yakışıklı senin keyfini yerine getirdi ha?''
'' evet o yakışıklı dediğin ama yüzünü bilmediğim yakışıklı benim keyfimi yerine getirdi. biliyor musun ölcem sandım.''
'' bana bak sana o kelimeyi yasaklıyorum deme bidaha özellikle benim yanımda tamammı?''
'' neden ölmeme üzülürmüsün?''
'' üzülmek ne kelime bil ki o gün ölen tek sen değilsindir ben de ölü sayılırım. yaa ne diyorum ben ölmiceksin. bana bak ne zaman istersen bu kaslı vücüdum senin tamammı:)''
sesli kahkaha attım o an
'' adını söylesene barii , lütfennn''
O kadar çok istiyordum ki adını öğrenmeyi ama söyliceğini hiç sanmıyorum.
'' adımı söylersem okulda beni bulursun ama''
'' yaa valla aramam seni lütfenn''
'' tm sana iki adımdan birini vericem zaten diğer adımı kullanıyorum. sende söyliceğim adımı kullanırsın böylelikle istesende çok bulamassın''
Kalbim yerinden çıkcaktı iyide ben niye bu kadar heyecanlanmıştım ki ayy adı ne acaba
'' ege''
Ohaa ismi benim en sevdiğim erkek ismi. Eğer bir gün erkek çocuğum olursa ismini ege koyarım diyordum.
'' ismin çok güzelmiş peki birinci ismin mi?''
'' evet. bakıyorum ağrı sızı kalmamış sende iyi oldun dimi?''
'' bir anda sanki uçup gittiler anlamadım. Egonu beslemek istemem ama bana iyi geldin.''
'' sende bana çok iyi geliyorsun kendi dertlerimi unutturuyorsun aynı şekilde.''
Duyduğumun şokuyla aniden sordum.
'' ege?''
İsmini telaşlı bir şekilde söylediğimde güldü. Gülmesi çok tatlıydı.
'' noldu niye güldün?''
'' ismimi senden daha güzel söyleyeni duymamıştım. Her neyse noldu?''
'' senin dertlerin ne? ben benimkilerden senin derdin olucağını hiç düşünmemiştim . Çok bencilim.''
'' saçmalama , öyle çok büyük dertlerim yok merak etme. Neyse hava çok soğuyor belli ki hasta olmuşsun. Seni eve bırakim. Hadi kalk''
Beraber eve doğru yürüyorduk. Ben onun yüzünü göremiyodum ama olsun yanımdaydı. Eve bırakıp gider sanıyordum ama içeri girip bana çorba ve yemek bile yapmıştı.
Ardından gözlerimi kapatmamı isteyip ateşimi ölçmüştü ama alnımdan öperek.
O an o kadar utandım ki yanaklarım kızarmıştı benimle dalga bile geçmişti.
Geceye kadar bekleyip ben uyuyuncada gitmişti. Bu arada eli efsane lezzetliydi. sabah uyandığımda turp gibiydim.
Her zamanki gibi teşekkür borçluydum.
ARKADAŞLAR YILDIZ VERMEYİ UNUTMAYIN. İNŞALLAH GÜZEL VE KOCAMAN BİR AİLE OLUCAZ
BU BÖLÜM NASILDI BAKALIM?
SU'YUN ANNESİ VE BABASI HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ NELER?
GALİBA EGE'YE AŞIK OLDUK:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN NUMARA
Teen Fiction0536*******: dünyanın en güzel kızına dünyanın en içten mesajını atıyorum: naber? su: Kimsin? 0536*******: Seni seven biri diyelim su: Beni seven biri ha? beni kimse sevmez ki 0536*******: Ben seviyorum ama hemde öyle hoşlantı değil aşık gibi su:...