57

3.8K 225 104
                                    


Egeyle okula geldik. Sınıfa girdiğimizde 3'lü bir erkek grubu önümüze çıktı. Dik dik bana ve egeye bakıyorlardı. Üçünden biri konuştu.

'' ooo sonunda gelebildiniz''

Ege konuşan çocuğa sinirle baktı. Bu bakışmalar hayra alamet değildi. 

'' o mesajları yazan piçler sizmisiniz?''

'' evet , sevgiline yavşayan bizdik. Yavşanmaycak gibi değil''  beni süzerek söylemişti bu cümleyi.

Üç kişilerdi. Ege onları dövermiydi bilmiyorum ama kavga çıksında istemiyordum.Hele Egeme vurulmasını hiç istemiyorum.

'' siktim belanızı'' deyip çocuğun suratına yumruk attı Ege.

Çocuk baya sinirlenmişti. 

'' tutun lan şunu'' diye arkadaşlarına bağırdı. İki çocuk Egeyi tutmaya çalışıyorlardı. Bişey yapmam lazımdı.Çünkü üçüde güçlüye benziyordu.  İki çocuk Egeyi tutmaya çalışırken bende o İki çocuğa Allah ne verdiyse vurmaya çalışıyordum. 

'' Su'yum sen aradan çekil bak , yeni iyileştin. Ben halledicem.''  diye bağırmıştı Ege aradan. Ben egeyi dinlemeden çocuklara vurmaya devam ederken arkamdan iki kişi tarafından tutulup geri çekilmiştim.

Yumruk attığım kızla arkadaşı.

Yumruk attığım kıza sinirle bırak beni diye bağırıyordum. Kız birden saçıma yapışmıştı. Arkadaşıda beni tutuyordu. Saçımı çekenin karnına bir tane tekme atıp arkadakinede dirseğimi geçirdim. 

Ne kadar güzel dövüşüyom lan. 

Egeye koşucakken yine tutmasalardı iyiydi.

Allahım lütfen yardım et,  egeye diye dua ederken sınıfa biri girip egeye vuran çocuğa yumruk attı. Allahım çok teşekkür ederim.

Ardından Ege diğer iki çocuktan kurtulup beraber üçünü dövüyorlardı. Egelerin onları dövdüğünü görünce benimde özgüvenim artmış kıza bir yumruk çakıp dövmeye başlamıştım.Arkadaki tırsıp geri kaçmıştı. Şuan kıza ölümüne yumruklar atıyordum. Kız çığlık atıyordu ama umrumda değildi. Ege beni çekmese galiba bayıltıcaktım.

'' ege bi dur yaa, bitane dahaa çakim''

'' Su dur Allah aşkına , kızın yüzü tanınmıyo lan , bu kim?''

Durup kıza baktım. Kız koşa koşa lavoboya gitmişti. Ağlamayıda ihmal etmiyordu.

Acımıştım lan.

İşte ben böyleyim arkadaşlar. Önce döverim sonra acırım. Çünkü onun canı yanmıştı.Duygusal olmaktan nefret ediyordum.

Egeye baktım.

'' sana kim yardım etti?''

'' rüzgar''

Sınıfa baktım ama göremedim.

'' şimdi nerede?''

'' çocukları dövünce sınıfına gitti, dersleri başlamış galiba.''

Kafamı salladım. Benim lavoboya gidip kıza bakmam lazımdı.

'' ege benim lavoboya gitmem lazım''

'' kızın yanına mı gidicen?''

üzgünce ona baktım.

'' keşke hiç vurmasaydım , canı çok yanmıştır şimdi.''

BİLİNMEYEN NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin