FİNAL

5.3K 260 109
                                    

''Hocam bugün çok güzel olmuşsunuz. Yüzünüze nur inmiş.Maşallah''

''Saçmalama Ali Su hoca her zaman harika'' 

Çocukların bana yaptığı yalakalıklara gülerek konuşmaya başladım.

'' Tamam çocuklar, biliyorsunuz bugün okulun son günü karnelerinizi verdikten sonra belki bir çoğunuzu bir daha göremeyeceğim.Hepinizi mezun etmek çok güzel bir duygu ama sizi özleyeceğim.'' 

Şuan öğrencilerim için lisenin son günüydü.2 yıldır dersine girdiğim bir çok öğrenciyi mezun etmek beni duygulandırmıştı.Öğretmen olmak harika bir şey.Aslında küçükken psikoloji istiyordum ama sonra vazgeçmiştim.Öğretmen olmak bambaşka.

Yaklaşık 30 dakika çocuklarla duygusal anlar yaşayıp eve gelmiştim.Hazırlık yapmam lazımdı.Yarın düğün vardı.Kardeşim evleniyordu! 

Defne o kadar heyecanlıydı ki tam iki ay kafamızın etini yemişti.Onun düğün hazırlıkları hepimizi biraz yormuştu ama olsun.Kankamla kardeşim evleniyo bundan daha güzel ne olabilir!

Senin evlenmen?

iç sesime olumsuz anlamda kafa salladım.

Daha değil be iç ses

Bunları düşünürken telefonum çaldı.Arayan gündüzümdü.

'' benim dünyalar güzeli suyum napıyormuş bakalım?''

'' napim gündüzüm, okuldan geldim şimdi defnelere gidicem.Sen napıyon?''

'' şerefsizleri mezun ettin demek, ohh''

Kocaman bir kahkaha attım.Egenin şerefsizler demesi sınıfımın erkekleriydi.Bana yalakalık yaptığını görünce uyuz kapmıştı çocuklara.Ege çoğu zaman beni okuluma bırakıp kendi iş yerine gidiyordu.Egemde mimar oldu desemmm.

'' yaa aşkım öyle demesene çocuklara!''

'' napim bebeğim onlarda sana yavşamasın''

'' aaa çok ayıp benim öğrencilerimle düzgün konuş hem onlar sadece iltifat ediyo.''

'' neden ama nedenn?'' dedi ege.Bende kahkahayla şunu dedim.

'' yüksek not için:)''

Egeyle biraz daha konuştuktan sonra ışılı aradım.

'' alo bebiş nerdesin?''

'' defnelerdeyim aşko sen nerdesin?''

'' ulan şerefsiz insan der beraber gidek''

'' aşko sen okuldaydın, tamam lan uzatma gel geliyosan''

Işılın bu u dönüşüne kahkaha atıp telefonu suratına kapattım.Işılın bu dengesiz hareketlerinin sebebini birazcık hamile olmasına veriyorum.İnsan hamile olunca böylemi duygusal böylemi gıcık olur bee.

sende ol gör aşkooo

iç sesime sen bi sus deyip hazırlandım.

***************************************

'' eveeeett'' rüzgarın hayvan gibi bağırmasıyla kulaklarımı kapattım.Ege bana bakıp iç çekti.

'' görüyosun dimi güzelim, bi biz kaldık evlenmeyen onu bırak şerefsiz bora baba oluyo lan.Aa bu malda yakında baba olur zaten dünden razı.''

'' egem yaa sabret bak sadece üç ay kaldı bizim düğünümüzede''

'' kızım ben sana liseden beri aşığım üç ayımı bekleyemiyecem''

BİLİNMEYEN NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin