Tu sam. U svojoj kancelariji i ako protiv oceve volje. Razumem tu su firme koje zele da pariraju,takmice se, spletkare i sl. Ali iz kog razloga moje napredovanje i zelja za radom nisu dobri. To je zivot. Deli nam karte a nase je da i ako su lose odigramo sto bolje. Od kako radim, sa ocem sam u jos gorim odnosima. Njega manje vise i nije briga. Kao imas pare imas sve. Tako on to vidi i odgovaralo mu je sve dok nisam pocela voditi firmu. Pregledala sam papire kada je neko pokucao na vrata. Ne cekajuci moje odobrenje, na njih je usao ni manje ni vise taj isti otac koji se do juce nije osvrtao. Gledala sam ga onako zacudjena. A i kakva mogu biti. Seo je preko puta mene i izgleda cekao da ja krenem razgovor.
Ja:Kakvo iznenadjenje? Ima li neki poseban povod?
O:Zapravo ima. Ali zar nije prvo red popiti nesto?
Ja:Hah..
Nasmijala sam se ironicno. Uzela sam burbon ne pitajuci ga i sipala mu casu. To je njegovo pice.
Ja:Sada mozemo da predjemo na stvar.
O:Da. I nema potrebe da tako poslovno razgovaramo.
Nista nisam rekla na to, cekala sam da predje na stvar.
O: Znas da smo razgovarali o tvom radu u firmi? Sad hocu da ti kazem da jos uvijek mozes da odustanes od toga.
Ja: A zasto bih? Firma napreduje kao nikad do sad. Cak su i novine pisale o nama.
Nikada nije podrzavao to sto radim u firmi.
O:Kako? U novinama si?
Ja:Da. Veliki natpis "Firma koja je do juce bila samo jedna u nizu obicnih, postala je vise nego gigant u Engleskoj. Zahvaljujuci novom direktoru Olivii King. Ona je takodje cerka velikog biznismena Elvisa Kinga."
O:Kada je to izaslo?
Nekako moze se reci da je bio uznemiren slusajuci ovo.
Ja:Pre 5h.
O:U redu onda. I sama znas da imam dosta posla.
Klimnula sam glavom skupljajuci usta.
Izasao je bez da je rekao ista. Ne lici to na njega. Mislim trebali smo da razgovaramo ali izgleda da se sve svelo na predlog da jos uvek mogu prestati da radim.
YOU ARE READING
Tamna istina 🔚
RomanceDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...