36. deo

1K 24 0
                                    

Kako mi je Tomas pomogao oko nekih delova treninga red je bio na streljanu. Mislim da mi je sve do sada islo solidno. Medjutim streljana je malo problemcic. Usli smo unutra dok su ovi bili sa strane posmatravsi me. Od prilike mislim da znam stav te sam tako i stala Tomas je bio pored mene.
T:Dobro ispravi kicmu.
Kako je to rekao tako sam se ispravila sto bolje ali izgleda da moj sam stav nije bio dovoljno dobar. Sta da radim. Odjednom sam osetila njegove ruke na mojoj kozi tacnije na kicmenom stubu negde pri sradini.
T:Ovde se izvuci.
Uradila sam i skor pa je sve bilo u redu. Uspela sam da se namestim,konacno.
T:Polozaj tela dobar.
Bila sam zadovoljna sto ovo cujem. Pogadjajte zasto? Oslobodice Grejs odande pa smo onda makar zajedno. I eto ga dosao je trenutak kada bi trebalo da pucam. Tomas mi je prisao sa ledja naslonivsi svoju glavu na moje rame. Govorio mi je instrukcije.
T:Dobro zategni laktove,ispravi. Tako je. Sada mozes.
Pucala sam te sam pogodila u metu ne toliko blizu centra a opet nije lose. Bilo je potrebno jos jednom. Tomas mi je opet dohvatio kicmu i nekako se osecam slobodno ne smeta mi ovo ne pritiska me. Ima to svoje ali nekako sam labavija. I bas kada je drzao ruku na moja ledja evo ga.
T:Daniele.
Prilazio mu je sa nekim osmehom koji je govorio "sta ces ovde"?
Tomas mu je pruzio ruku a on je istog sekunda skrenuo pogled i krenuo da mi proverava pistolj kao je li uredu. Dok se tako folirao uputio mi je jedan tmuran pogled koji je nekako bio besan i prkosan.
D:Ja preuzimam odavde.
T:Zasto?
D:Zar nisi video kako se potresla kada si joj ti pomagao.
T:Ne. Jesi li?
Pitao je i pogledao u mene. I ja sam krenula da zaustim rec ali, nee molim vas zasto bih ja pricala jel?
D:Jeste. Mozes se malo odaljiti treba nam prostora.
T:Mislim da si ti taj koji treba da se odalji.
D:Ne bih bas rekao. Idi pa pitaj svoju ekipu a i taman da nas oslobodis.
Tako je pa po mom misljenju pedalirao Tomasa a i udaljio ga. Zasto ovo radi?
Ja:Ja necu sa tobom.
D:Sta pricas to jesi li poludela.
Ja:Jesam ti si me izludeo.
D:Dolazi ovamo.
Uhvatio me za ruku,okrenuo sebi ledjima i dodao mi pistolj. Tada mi je na uvo prosaputao...
D:Ajde malena, ovo je i za moje a koliko znam i tvoje dobro.
Znam da ovo radim za Grejs ali paralizovana sam. Zasto je on dosao. Pistolj drzimo i on i ja stegao mi je ruku oko pistolja da drzim cvrsto,ali imam osecaj kao da ce istog sekunda ispasti. Miris. Zasto tako jebeno dobro mirise? Mogla bih da mirisem ovaj miris zauvjek. Kao droga je. "Smiri se" govorila sam sebi. Ovo je presudno, mora da bude dobro. Ponovo je saputao na moje uvo.
D:Noge ispravi, zauzmi stav. Inace ne bih da te uznemiravam ali pricacemo kasnije.
Vreo dah je isao niz moj vrat. Na svaku njegovu rijec me hvatala jeza. Nije to negativno kao da se plasim, vec onako usplahirenost.
Ja:O cemu?
D:Baziraj se. Trenutno od toga zavisi ova situacija.
Klimnula sam blago na ovo. Smirila sam se. Zatvorila sam oci i udahnula kako bih dosla sebi. Vreme za pucanje. Sta ako ovaj put bude gore nego prosli. Gusi me. Kao da nemam vazduha, kao da ne mogu pobeci, da sam u zamci njega. Imam neku tremu u stomaku, cudan osecaj. Koncentrisi se Olivia! Namestila sam se te za pucanje. Mogu ja to.
D:Pomocicu ti.
Ja:Nema potrebe.
D:Kako nema potrebe? Ako bude losije ili ne dao ti Bog promasis i ti i ja smo u minusu. Ne zaboravi to.
Ja:Ne treba da me podsecas, znam. Ali isto tako mi ne treba pomoc od tebe.
D:Vazi.
Nije se pomerao i dalje je bio pored mene. Zanemari. Ne misli o prisustvu ikoga. Stavila sam prst na okidac i......


Stavila sam prst na okidac i to je to. Donekle je dobro. Priblizno je centru. Okrenula sam se te pogledala u Daniela. Imao je neki cudan izraz. Niti je zadovoljan niti je razocaran. Pstali su imali okej face a Tomas je bio nasmijan. Jos malo i ta tako reci inspekcija je otisla. Krenula sam i ja medjutim...
D:A kuda to?
Ja:Uz vase dopustenje, u svoju sobu.
To sam naravno rekla sarkasticno.
D:Nismo razgovarali.
Ja:Pa reci sada sta imas?
D:Dodji ovamo.
Ja:Super je i odavde.
D:Olivia rekao sam nesto!
Prorezao je kroz zube. Kako mi se sad vec smucilo od prepiranja dosla sam do njega.
Ja:Evo. Sta je problem?
D:Zasto si se tako obukla i sta trazis sa Tomasom?
Ja:Tomas je bio zaduzen da mi pomogne i za tvoju informaciju prijatan je a i zgodan. Ne vidim sta je tu lose?
D:Ni malo on nije prijatan, a zgodniji nije od mene sto znaci da nije zgodan.
Ja:Pa kako kome.
D:Sta bre ma slusaj zasto si se tako obukla znala si da imas trening.
Ja: Obukla sam ono u cemu se ja osecam lepo ako se ti se ne svidja mozes da produzis.
D:Dodirivao te po ledjima a po svemu sudeci ne bi se ti bunila ni da je nize.
Ja:Bas ti znas sta bih ja. Vidi stvarno me ne zanimaju tvoja pravila i prazne reci.
Okrenula sam se i sad vec ljuto krenula. Ko je on da prica sta bih ja a sta ne bih. Samo odjednom me uhvatio za ruku i privukao sebi tako da su nam se tela dodirivala. Gledali smo se direktno u oci i samim rim pogledima smo prkosili jedno drugom.
D:A sta bi?
Kako je to rekao pogledao je u moje usne, pogledala sam i ja u njegove vratila sam pogled na njegove oci kao i on na moje, kao da oci govore ali ne mozes da znas sta.
Ja:Kada Grejs prelazi u sobu pored?
Malo sam se nakasljala i ponovo ga pogledala. Pustio mi je ruku.
D:Nece preci.
Ja:Kako nece? Zar nije dogovor ako uspijem da prelazi?
D:Jeste ali si videla svoj rezultat nije dovoljno dobro.
Ja:A kako ti znas je li? Zar to ne treba da kaze neko drugi?
D:Kao na primer ko? Tomas?
Ja:Svi oni zajedno! Ne znam cemu onda lazi? Mogao si da kazes da je neces osloboditi umesto ovoga. Zasto se tako ponasas uopste?
D:Rekao sam takodje se ne pravdam nikom.
Nervira me i previse. Emocije su mi pomesane. Doslo mi je da placem i da sve srusim. Trudila sam se za Grejs i ovo se desi. Preovladao je bes pa kako sam usla u kucu prva vaza na koju sam naletela se nasla na podu. Basia, Kol i par njih su odmah izleteli da vide sta se desilo. Samo sam projurila.
K:Sta se desilo?
Dosao je do mene te me tapnuo po ruci.
Ja:Pitaj vaseg dragog Daniela.
Tu je stao i verovatno me posmatrao kao i ostali. Sta oce on bre? Jos se ja nadala de ce ispuniti receno. Otisla sam u sobu i zatvorila se. Misli mi nisu bile mirne te sam tako presla u Maxovu sobu tacnije na tarasu. Bio je on unutra ali je spavao polako sam prosla i zatvorila vrata tarase. Sela sam na stolicu i zatvorila oci. Pokusala da se smirim. Pa tako i utonula u san.

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now