63. deo

777 21 0
                                    

Prodrao sam se na sta se ona okrenula i bas tada su je izgleda primetili i kretali se brze. Trcao sam da uhvatim Oliviu za ruku kada je pocela pucnjava. Brzo sam je povukao sa sobom.
Ja:Jesi li ti normalna. Umalo srce da mi stane. Mogla si da nastradas.
Samo me je gledala bez reci. Ubrzano sam disao. Polako sam je primakao uz sebe.
O:Imas li jos jedan pistolj?
Ja:Nemoj da ulazis u ovo.
O:Treba mi a i sama cu se branuti moci ces da nastavis sa planom.
Pogledao sam je preispitivajuci ovo sto mi je rekla te joj dodao pistolj.
Ja:Pazi se.
O:Ne brini.
Opkolili su nas sa svih strana. Kao sto smo i ocekivali. Videli su Oliviu i znaju da se nesto sprema. Onda sam cuo Majklov glas.
M:Izadjite, zar se toliko plasite a?
Isao mi je na zivce ali sam se suzdrzavao kako bi uspeli. Imali smo prigusivace na pistoljima tako da se nije culo ubijanje.
Malo po malo padali su njegovi ljudi. Cilj nam je da ih sto vise smaknemo kako bi ostali u sto manjem broju. Jedan od policajaca je bio ranjen ali nije nista strasno. Kada je Majkl skoro ostao sam a da to nije ni znao izasao sam ispred njega.
Ja:Mene trazis?
M:Ti nista ne znas, trebam da ti kazem nesto.
Ja:Oho pa zakasnio si, sve znam. Nisam vise tvoja lutka kojom vlacis.
M:Mora da si totalno poludeo kada si tako izasao ispred mene i svih mojih ljudi.
Ja:O pa jesam. A znas sta je najludje? To sto ti mislis da si jos brojcano snazniji.
Brzo se okrenuo da pogleda njegove ljude a Max je to iskoristio i pucao mu u nogu. Nije mogao bez ovoga pa zadavicu ga. Policija ih je odmah opkolila i uhvatila njih 7 koliko ih je ostalo. Stavili su im lisice a ja sam imao zadovoljan izraz na licu. Gledao sam u Majkla koji se podlo smeskao.
M:Jesi li siguran da si uspio?
Odmah mi je Olivia pala na pamet.
Ha:Gde Olivia? Brzo,brzo, brzo.
Potrcali smo ka mestu gde sam je ostavio a nje nije bilo. Izasli smo izvan kapije kada sam je vidio kako se tuce sa nekim. Sto pre sam prisao te pucao u nogu tom liku. Ne zelim da su mrtvi vec da trunu u zatvoru. To je bio Tomas. Trebao sam predpostaviti. Drago mi je sto sam pucao. Obgrlio sam Oliviu kao i ona mene.
Ja:Kako ide?
Pitao sam ga smiju ci se, dok se on valja po zemlji drzeci se za nogu.
Ja:Sad ces se pridruziti ostalima, ne brini.
Dospa su policijska kola te su i njega strpali unutra. Prilazio mi je onaj od pre. Ovog puta mi je pruzio ruku.
Xx:Hvala.
Nisam se rukovao.
Ja:Nema potrebe. Dovoljno je da se ne srecemo.
Klimnuo je glavom i otisao. Ne treba mi gotivljenje od strane kerova.
Produzili smo unutra. Prvo sam pogledao Maxa pretecim pogledom.
M:Nisam ga ubio.
Sada sam se vec nasmijao i zagrlio ga. Potapsali smo se muski. Ispalo je da mi je on blizi od Majkla.
M:Pa onda slavimo li?
|Olivia|
Na vrata su se samo odjednom pojavili Kelani i Aron.
K:Neko je hteo da pravi slavlje bez nas?
Grejs i ja smo pritrcale te smo se sve tri zagrlile.
A:Da li je sve proslo dobro?
D:Mislim da.....
Prekinula ga je Kelani.
KDa li ti to krvaris?
Pogledala me je drzeci mi ruku. Isla je krv na ranu od pre.
Ja:Imala sam nezgodu sa Tomasom.
Daniel mi je prisao te skinuo zavoj. Isla je krv ali nije bilo nista strasno.
K:Je li makar dobio sta je zasluzio?
Ja:Pa daniel ga je ranio, a i konture koje mu je napravio pesnicama jos stoje.
Ko:Sta su konture?
Na ovo smo nas 3 pocele da se smejemo.
Ko:Nema veze.
Nismo mogle da stanemo nekako u celoj raspravi on dodje sa ovim pitanjem.
M:Nisam dobio odgovor!
Daniel se okrenuo i dodao mu flasu Jack Danielsa.
D:Evo ti odgovor.
M:To mi reci brate.
Ubrzo se cula muzika, prigusena svetla. Pica je bila svuda. Daniel je dosao do mene.
D:Dodji ovamo.
Uhvatio me za ruku te poveo u sobu.

Tamna istina 🔚حيث تعيش القصص. اكتشف الآن