D:Daj da pogledam.
Uhvatio mi je ruku i odmotao zavoj. Krv je stala ali ju je bilo okolo. Uzeo je alkohol kako bi mi ocistio ranu. Malo se strecnem jer me zapece.
D:Boli li te?
Ja:Ne samo pece. Jos malo ce zarasti , nije toliko strasno.
Uzeo je novi zavoj te mi ponovo zavio ruku. Otisao je da se istusira dok sam se ja presvlacila. Izasao je sredjen tip top. Primakao me sebi i poljubio u celo. Pruzio mi je ruku te sam mu ja dala svoju.
D:Cekaju nas.
Krenuli smo tako da idemo te smo se obgrlili. Konacno je sve na svom mestu. Ovi su vec uveliko pili i ludovali. Kelani i Aron koji su vec u zagrljaju sa svojim picima. Grejs i Kol su u njihovom svetu, pomalo piju uz koji poljubac. Max koji igra i napija se je prizor za pamcenje. Tako sam se smejala da to nije normalno.
M:Sta cekas bre?
Uhvatio me za ruku i povukao da igramo. Dodao mi je bocu votke koju sam rado uzela. Nije proslo puno kada je dosao Daniel i uhvatio me oko struka.
D:Znas da si mi kao brat zato ti sada nista necu uraditi ali ona je moja.
Max ga je pogledao u fazonu "moras li uvijek da glumis alfu"? Okrenula sam se ka njemu i nasmijala mu se.
D:Pa sta je tako smesno?
Naslonila sam svoj nos na njegov a zatim nam spojila usne. Kada sam odvajala nase usne ujela sam ga za jezik.
Ja:Pa ti.
Ponovo sam mu se nasmijala kada se namrstio. Onda se Max popeo na sto i poceo da drzi valjda bi trebala biti zdravica.
M:Pa dragi moji ovo je za nas...
Mlatio je bocom unaokolo i uzivio se u ono sto prica.
M:Za uspjesne zadatke, za prijateljstva, za... za vase veze.
Na ovo smo mu se svi nasmijali. Naci ce i on neku ili ce mozda ipak juriti Kelani.
M:Da vas pitam jos nesto.. sta mislite ako su Majkl i Elvis zajedno u celiji?
I na to se poceo ceriti kao niko. Ubrzo smo mu se pridruzili i svi plakali od smeha. Ponovo se uspravio.
M:Za nas!
Svi smo se kucnuli. Ova energija i sve je u skladu. Grejs i Kelani su tu i nasle su svoje srodne duse. Daniel moj princ tame koji meni donosi svetlo.
Nastavila se zurka pila sam ali nisam toliko, makar za sad jos nisam pijana. Daniel je doneo pice te ponovo stavio ruku oko mog struka. Njegov izazovan pogled koji mi ne da mira i te prelepe meke usne. Ruke su mi bile oko njegovog vrata dok sam mesala kukovima. Njegova ruka se nasla na mojoj zadnjici nakon cega je usledio poljubac. Ljubili smo se kada se tu ubacila Kelani.
K:Ej, ej , ej polako vas dvoje mislim jos niste ni pijani.
Jao bre morala je da zeza.
Ja:A vi cete, khm kad se napijete jel?
Samo me pogledala, kada je na njen racun ne valja a. Osetila sam danielov dah na svom vratu dok mi je saputao.
D:Trebas mi nesto.
Otisao je ispred mene te sam krenula za njim. Kada je bio na vrh stepenica sacekao me te podigao. Poceo me ljubiti i ulaziti u sobu.
Ja:Ovo da mi pokazes jel?
Pitala sam ga izmedju poljubaca. Odgovorio je sa mhm kako ne bi prekinuo poljupce. Usli smo pa je zakljucao vrata. Primakao me uz zid i spustao poljupce niz vrat. Uhvatio mi je majcu i skinuo je. Sada sam i ja njegovu skinula, svoje noge sam sto vise obavila oko njega. Osetila sam kako mu se digao pa sam i ja navlazila. Otkacio mi je brus i bazirao se na moje grudi. Uzdahnula sam i svoje ruke stavila u njegovu kosu kada je poceo da mi gricka bradavice. Za sekund smo se nasli na krevetu. Ostali smo samo u donjem vesu. Ljubio mi je vrat pa usne i spustao se stomakom sto me je jos vise drazilo. Dosao je do gacica koje je zubima svukao. Kako se ispravljao polizao je moj klitoris.
Ja:Daniele..
Izgubila sam se u tom osecaju. Skinuo je svoje bokserice i ponovo me ljubio.
Za par sekundi osetim ga kako polako klizi u mene, Daniel pocinje da mi ljubi vrat.
Zatim krene brze i jace da ulazi, a ja se gubim pod njim....
YOU ARE READING
Tamna istina 🔚
RomanceDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...