49. deo

936 20 0
                                    

Vozili smo se kada je niodkuda ispred naseg auta nasao dobro poznatu Tesla x crne boje. Znala sam da nece moci samo onako da se vidimo i odemo. Kelani kao i Aron izasli su i stali ispred naseg auta sa uperem pistoljima u Daniela i Kola. Bilo je tu jos auta. Izgleda da prije nisu bili sigurni da li ovo da urade? Pametno.
K:Plasim se da nemate izbora gospodo.
Grejs i ja smo se pogledale te odmah otvorile vrata i izasle kod njih. Njih dvoica nisu bili u stanju da ista urade. Brzo smo svi usli u auta i otisli. Nisu nas pratili makar kako ja mislim.
K:Sekane zar ste stvarno mislile da vas ostavljam njima?
Ja:Bilo je neminovno da ces nesto uraditi.
Svi smo se smejali.
G:I koja je nasa stanica.
K:Prvo Italija a onda po vasoj zelji.
Ja:Daj ne zezaj.
K:Ozbiljna sam treba da odemo od svega ovoga.
G:Ja se u potpunosti slazem.
Ja:Dobro ali jedva cekam da vidim moj krevet i sve ostalo.
G:Takodje.
Dva dana smo uzivale u zivotu ali kuci i polako smo se spremale za Italiju. Ko to moze odbiti? Samo Sicilija jos tamo da se pojave ovi i sve ode. Nadam se da nece ovo su neke totalno nebitne misli. U ta dva dana ne znam kako uspevam to ali uvek mi se po glavi vrzma Daniel nase treniranje,nocne rasprave, njegovo pijanstvo,taj poljubac koji mi je pomutio ceo mozak. Ne znam sta da radim? Trudim se da ga izbacim iz glave i hocu. Sedele smo i imale nasu partiju razgovora. Radovale smo se putovanju, spakovale kofere, pricale sta cemo sve da radimo. Koja mesta cemo obici. A tu su i ljubav i romanse.
G:Reci cu vam Kol mi je u glavi i trenutno nema sansi da mogu nekog da primetim. Savrsen je bre. Boli me to a i iritira sto je ona pored njega ali ova daljina je jos gora. Znam da je proslo 2 dana ali nekako, hocu da ga vidim pa makar i sa njom. Moje srce je naviklo da svaki dan makar prodje pored njega.
K:Au bre dakle ozbiljna stvar. Nista sestro ti ga lepo prvo prebi da izadje iz one mafije a onda da te uzme za ruku.
G:Vrlo rado.
Ja:A ti Kelani?
K:Aron i ja imamo nas svet za nas. Slazemo se imamo iste navike, volimo iste stvari. Sta vise da kazem. Njegovo telo je moj raj za oci kao i sam on. Znam ga u dusu kao i on mene.
Ja:Makar jedna da ima lep ljubavni zivot.
G:Da, posto smo mi nesposobne.
K:Olivia?
Ja:A?
K:Sada pricaj.
Ja:Pa znate kako?
Gledale su u mene cekajuci nesto onako socno.
Ja:Ni sama ne znam.
Samo su se pocele mrstiti. Kao kada gledas utakmicu i nasi ne daju gol.
K:Ma daj bre.
G:Ajde sad sve pricaj.
K:Cupamo ti reci klestima..
Ja:Pocinjem, dobroo!
Ponovo su me gledale znatizeljno.
Ja:Poljubili smo se.
Izbecile su u mene a ja sam nastavila sa prickm jer kad cu da se udavim onda neka bude bar davljenje.
Ja:Tacnije to dodje kao vise poljubaca.
K:Iii?
G:Kako ja ne znam za to?
Ja:Pa bio je pijan i kako sam se probudila a krenula kod tebe Grejs, cula sam lupanje i tako je sve krenulo. Iz nekog razloga je izgledao utuceno, mnogo. Hteo je da ostanem sa njim vukao me i molio. Ostala sam dok nije zaspao i otisla.
K:Stani bre ne pricas bitan deo. Poljubac?
Ja:To je krenulo tako sto je ljubio moj zglob, koji je prethodno stegnuo ali i izvinjavao se. Kasnije je krenuo da mi mazi obraz,usne. A ja nisam migla da se oduprem. Kao otrov, ali sladak.
G:Joj bre. Sta je bilo onda sutra?
Ja:Gospodin se ne seca.
U isto vreme.
GiK:Molim?
Ja:Pa bolje tako mozda. A i da ga ne podsecam izgledao je vise nego utuceno. Kao neko dete koje trazi zagrljaj.
K:Da,da. Pa si ti i pruzilaa zadrljaj.
G:Mhmm.
Ja:Daj bre prestanite. A sta je sa tobom nemoj ajde.
Pokazala sam na Grejs.
Ja:A i sa tobom gde su oni socni detalji i price?
Ovoga puta pokazivajuci na Kelani.
K:Koje?
Ja:Strast, strast!!
K:Ne odajem takve detalje. Tu pricu ne pricam.
Rekla je to malo crvena u obrazima dok smo se Grejs i ja podsmejavale pomalo. Doslo je vrijeme i da krenemo na aerodrom. Brze cemo stici,a to nam je i cilj. Usle smo u auto skockane kao po obicaju. Voznja nije toliko trajala tako da smo brzo stigle do aerodroma.

|Kelani|
Vec pola sata trazimo Oliviu, nigde je nema. Vec panicimo. Grejs i ja smo svuda pogledale ali nista. Ni traga ni glasa. Cak smo bile i u avionu prije nego sto je otisao. Nema je. Kako se ovo desilo?
|Olivia|
Sedela sam u auto a pored mene pozadi je bio i Daniel. Ispred je bio samo vozac. Gledala sam ga ispod oka. Ozbiljno?
D:Sta je? Mislila si da te necu ponovo oteti?
Ja:Pa makar sam se nadala. Molim te sad se makni od mene. Upropastio si najlepse moguce isplaniran odmor.
D:A sta je to bilo tako specijalno?
Ja:Pa sve. Nas tri dobro tu je i Aron ali i on je deo naseg drustva. Grejs i ja da dozivimo divne romanse. Da nadjem nekog atraktivnog.
D:Pa ne znam zasto bi isla tamo kad sam ja ovde.
Ja:Bezi sad. Poludecu od ovoga.
D:Od cega? Mene i mog dobrog izgleda?
Ja:Od cjelokupnog tebe.
D:Kada kazes "cjelokupnog" khm na sta mislos?
Ja:Daj bjezi bre stvarno si grozan.
Ostatak vremena sam provela u gledanju kroz prozor i s vremena na vreme prebacim pogled na njega. Zasto sada nisam ljuta na njega? Mozda je moja podsvest ovo i zelela. Ne znam ali samo znam da i ako je nekako nekada jezivo da mi je sada prijatno, mnogo prijatno. Njegove pogresne iliti prljave misli. Ponekad me prepotentnost nervira ali nekada mi se i svidja. Eto nas i stigli smo. Necu da izadjem iz ovog auta bilo mi je lepo nekako. On je tu i ako nije moj tu je i taj divni pogled na nebo kao i okolinu.
Izasao je te otvorio moja vrata dok sam ja drzala prekrstene ruke.
D:Zelis da te ponesem ili ces sama izaci?
Naravno da nemam naperu ta me on nosi. Tako sam polako krenula da idem. Medjutim gospodinu ne odgovara ni brzina mog hoda. Uzeo me te prebacio preko ramena. Ne verujem.
Ja:Sta to bre radis some jedan?
D:Vidi malenu sto je opasna.
Ja:Tekces videti. Grejs i Kelani kada te vide gotov si.
D:Mhm.
Usli smo te me spustio. Stala sam ispred nejga gledajuci ga.
Ja:Kao na pocetku?
D:Samo ovo je bolje nekako. Sad mi je vec zanimljivo da ti idem po zivcima.
Okrenula sam glavu i prevrnula ocima. Videla sam Kola. Za divno cudo sam.
K:O dobro dosla nam ponovo.
Ja:Jebi se Kole znas?
K:E sad nisi fer.
Ja:Nisi ni ti. A gde ti je pratnja.
K:Izpracena.
To je rekao i reklo bi se u zurbi projurio posle toga.
Ja:Sta?
Umakao je te ga vise nisam ni videla.
Ja:Sta je hteo da kaze?
D:Ko bi znao? Ti si propustila 2 dana bez treninga. Dakle ides u sobu na presvlacenje pa u salu.
Ja:Moram li?
D:Znas kako i ja sam malo umoran. Bolje onda danas da se odmorimo a ranom zorom trebamo sve da sredimo.
Ja:Moze.
Okrenula sam se i otisla u sobu. Nisam sad imala snage za ikakvim nadglabanjem a i blag je nekako. Ocekivala sam da ce da bljuje vatru,da ce biti besan. On je susta suprotnost. Tako blag, prijatan, provokativan na svoj nacin. Ne znam. Ovo popustanje sada. Da li se mozda setio?

Tamna istina 🔚Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang