21. deo

1.1K 28 0
                                    

Nakon jos gledanja neko je pokucao.
To je bila Basia.
Ja:Basia?
B:Daniel zeli da si za stolom i da jedes.
Ja:Sta cu ja dole? Necu.
B:Razumem te ali sta da se radi?
Ja:Ne znam reci da sam zaspala ili nesto.
B:U redu onda.
Ona je otisla a ja sam se bacila na krevet.
Kako cemo se izvuci odavde? Dzek? Gde je? Da mu nisu nesto uradili? Odspavala sam neko vreme pa sam odlucila da probam ponovo otici do Grejs i Kelani. Ne znam da li je dobro ili grozno sto su i one ovde. Krenula sam hodnikom nije bilo nikog. Dosla sam na pola puta ali sam se setila da nemam kljuc. Bravo ja. Baksuz. Vratila sam se u sobu. Ne mogu da ukradem Basii kljuc a da sadjem rizicno je. Vratila sam se u sobu nisam znala sta da radim pa sam otisla u sobu pored moje. Soba je kao i Danielova imala tarasu. Imala je 2 stolice i okrugli stocic. Sela sam tu i gledala nebo i s vremena na vreme zatvorila oci. Ne znam cija je soba ali moja nema tarasu ova ima, a Danielova trenutno ne dolazi u obzir. Kada me odjednom neko dotakao za rame. Imam osecaj kao da sam skocila 2 metra. Okrenula sam se i videla Maxa... bez majce. Pogledala sam ga besno ali i na sekund mi je pogled prosarao njegovim plocicama. Nije los sta vise bas je zgodan. Grudi,plocice,snazne ruke sve na mestu. Ustala sam i prekrstila ruke.
Ja:Otkud ti ovde?
M:Mislis otkud ja u svojoj sobi?
Ja:Ovo je tvoja soba? Izvini ja..
M:Ne glupiraj se bre slobodno dodji ovde ja i onako jedva imam vremena za tu tarasu. Inace trazio sam te ali posto sam se nasuo kao po obicaju dosao sam da se prvo presvucem.
Ja:Zasto si me trazio?
M:Doslo je vreme vecere a ti nisi za stolom.
Ja:Aha to je dakle. Reci gospodinu da necu saci.
To sam rekla i krenula da izadjem iz sobe kada je Max onako polu go krenuo za mnom.
M:Stani bre.
Kako sam htela da se okrenem tako sam zapela i krenula padati. Sreca pa je Max bio iza mene. Onako u vazduhu drzala sam ga za ramena a on mene oko struka. Gledali smo se dok smo ustali. Nase ruke su bile u istom polozaju kada se na stepenicama pojavio namcor. Max me jos gledao dok sam ja skrenula pogled ka Danielu koji je skenirao celu situaciju. Prisao mi je i....

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now