Napravila sam koji korak ali opet nista nisam videla. Otisla sam jos i tu sam stala iznenadjeno. Ovo je sok. Daniel koji se drzi za ogradu nespretno. Predpostavljam da je pio, a onaj zvuk od pre je njegov pad sigurno. Pokusavao je da ustane drzeci se za ogradu. Situacija izgleda i smesno. Stala sam malo da ga vidim kako se muci. Odjednom me primetio.
D:Ti..
Izgovorio je blentavo kroz zube i nije dalje nastavio. Prisla sam mu te ga uhvatila za ruku i podigla ga. Pustila sam ga a on je ponovo poceo da pada. Brzo sam ga uhvatila i naslonila ga na sebe.
Ja:E ajmo sad polako.
Isla sam jedva bolje receno vukla ga. Popeli smo se na vrh stepenica e sada treba otvoriti vrata. Dobro sam pogledala sta cu te sam brzinom svetlosti otvorila vrata i ponovo ga uhvatila. Tazak je kao tuč. Ne znam kako uopste izdrzavam ovo dosli smo do kreveta te sam ga stavila u blago sedeci polozaj. Da sam ga drzala jos malo pala bih kao kap. Kako sam ga pustila tako me uhvatio i povukao tako jako da sam pala na njega. Otkud mu ovakva snaga sada?
Ja:Daniele pusti me.
Samo je cutao i drzao me. Celo vreme su mu oci bile zatvorene. Ponovo sam pokusala da se izmigoljim ali se ustao u sedeci polozaj do mene i zagrlio me. Prestala sam da se pomeram. Razmisljala sam da li da uzvratim mada sve i da hocu ne moguce je. Ovde gromada od coveka me uzela celu u sboj zagrljaj. Ne mogu reci da ne prija. Cudan osecaj je obuzeo moj zeludac predpostavljam. Zatvorila sam oci i pitala se..sta li ga ovako muci? Sta se desilo da sebe dovede u ovo stanje? Odvojio se od mene i sada kao sa vise svesti otvorio oci i gledao me. Uhvatio mi je ruku, bas onu ruku na koju je on ostavio modrice.
D:Ja sam ovo napravio?
Nekako je to rekao i upitno i delimicno sa krivicom kao da vec zna. Kako je vidio modricu uopste, mozda mu je u podsvesti. Nisam odgovarala samo sam ga posmatrala. Primicao je moju ruku sebi. Pustila sam da vidim sta hoce da uradi. Ocekivala sam da ce bolje pogledati ali.. samo odjednom je poljubio tu istu ruku,tu istu modricu. Njegovim punim,mekanim usnama kao da je stavljao obloge. Zasto me ubije pa ozivi? Konstantno to radi.
Ja:Nema potrebe za tim.
Blagim pokretima sam ruku vratila uz sebe. Pogledao me a njegove oci. Preovladala ih je neka tuga preplivala dobrota. Kao najsjajnije zvezde. Opet i ako izgleda lepo ne znam sta je moglo njega ovako da uzdrma? Vidi se da je ranjen ali od cije strane? Uhvatio je moj obraz i gledao me. Nezno je palcem prelazio preko mojih usana. Gledali smo se. Napeta sam previse. Gledao je moje usne kao i ja njegove, pa oci. Pogledao me kao da trazi dozvolu. Ne znam sta je moj pogled rekao ali za jedan sekund nase usne su se spojile. Poceo je da me ljubi a ja sam svaki poljubac uzvratila. Toplina i ovaj osecaj njegovih usana na mojima daje mi neki blag osecaj u grudima. "Treba da dodjes sebi. On je pijan. Ujutru se nece ni secati." Govorio je razum.. Nisam slusala. Bas zato on se nece secati. Kako me je kupio sobom ovako. Kako? Poljubac za poljupcem nismo stajali. Hocu da upijem njega i njegove usne. Kako smo bili na krevetu tako je samo pao preko mene i poceo da me ljubi jos. Nisam prestala zasto? Da li svesno vodim sebe u propast? Malo po malo bili smo vec zadihani. To je to. Zaboravila sam na bitne stvari koje se ticu nas. On nije dobro ovo mu ne moze pomoci. Em se nece ni secati. Zelim li uopste da se seca? Ne znam.
Ja:Daniele.
Rekla sam to sa nekom dozom odlucnosti. Ponovo me pogledao i svaki put mi opet oduzme dah. Te oci.
Ja:Trebam da idem.
Polako sam htela da ustanem ali je svoju glavu stavio meni na grudi i drzao mi ruku.
D:Ostani.
Nakon toga je sledila tisina na nekoliko sekundi. Mislila sam da je zaspao i pokusala ustati. Uhvatio me cvrsto.
D:Molim te... ne idi.
Rekao je hrapavim glasom tako da bih mogla da ga slusam uvek. Zasto ovo ima toliki uticaj na mene. Neka onda ako ce mu ovo sada pomoci, ostacu. Tako smo lezali i ocekivala sam zaspace i onda cu otici. Malo po malo i ja sam pocela da zevam. Tako je i mene prevario san.
•
•
•Budi me lupanje na vrata. Sta ce ko kog djavola sad na vrata? Otvorila sam vrata a ispred je bio Daniel.
|Daniel|
Probudio sam se i osetio blagu glavobolju. Zbog pica. Ne znam ni kako sam dosao kuci niti ista. Ali krv na mojim rukama kao po obicaju, ne znam kako drugacije da prebolim. Morao sam to uraditi po obicaju. Ne uspijem preboleti ali eto tako kao ublazim makar bol tog trenutka. Kada jutro svane opet sam ona stena koja se dobro drzi na sve to. Video sam da je 7h. Olivia treba da ima trening bez obzira na svadje nas. Ali to je bitno. Ne mogu dati nikom drugom da je trenira. Ovako ce ici brze. Otisao sam i lupao joj na vrata. Otvorila je vrata u bademantilu sa ubilackim pogledom.
O:Sta je jesi se to setio?
Ja:Sta?
Sta prica ona?
O:Nista. Sta ces?
Ja:Trening. Jesi li zaboravila?
O:Pa jesam. Uhh.
Izdahnula je tesko.
Ja:Cekam te u sali. Pozuri.
Okrenuo sam se i otisao dok je ona nesto mrmljala i zalupila vrata.
|Olivia|
I to mi je hvala za sinoc. Ma da. Bolje je sto sam se probudila i dosla u svoju sobu. Da sam ostala tamo sa njim bilo bi da se objasnjava kako i sta? Bolje ovako. Nekako sam se obukla u neku trenerku i polu otvorenih ociju sasla dole. Izasla sam napolje kada me jak i svez vetar razbudio. Nije bilo toplo. Jesen je uveliko pocela i zato je ovako. Volim jesen. Vazduh koji sada udisem, svezina vazduha prijatna hladnoca i nekada kisa ali i ona izgleda lepo. Lisce koje je svuda, razne boje koje prekriju ulice. Savrsenstvo. A evo i surove realnosti. Usla sam u salu i on je vec stajao tamo.
D:Jesi se razbudila?
Ja:Jesam.
Bum. Samo odjednom me podvrzao i pala sam kao kap.
D:Ne bih bas rekao.
Ja:Ti nezahvalni kretenu.
Smijao se i pruzao mi ruku. Gledala sam ga nesigurno i krenula pruziti ruku ali on nije cekao vec me sam zgrabio i podigao. Zajaukala sam jer me zabolela modrica. Pogledao me upitno a ja nista nisam rekla. Zavrnuo je moj duks i video. Malo je povio glavu i gledao onu modricu. Prelazio je preko nje prstima. Palo mi je na pamet ono od sinoc. Seca li se? Ma ne. Ne seca se. Priblizio je glavo mom zglobu a meni se istog momenta vratila scena od sinoc kada je ljubio moj zglob. Mozda se ipak seca. Da li da ga pitam? Ma neka necu sada. Ako zna a kulira onda smatra da nije nista bitno. Pa neka tako i ostane. Pustio mi je ruku bez ijedne reci. Izgledao je preozbiljno kao i skoro stalno. Trening je bio preozbiljan za razliku od predhodnih. Ponovo smo poceli da se takmicimo. Kako god da sam pokusala uvek sam zavrsila na podu. Tako sam se izmorila. Tokom svega toga me tistilo to da li da ga pitam seca li se?
|Grejs|
Ustala sam i krenula da vidim je li Olivia budna. Nisam je nasla te sam otisla do u kuhinju. Nigde je nema. Verovatno trenira. Dobro makar cu popiti neki sok. Sipala sam sebi casu i krenula u sobu. Isla sam stepenistem kada se naspram mene pojavio Kol. Nije bilo ni jednog slova,ni jedne reci. Kao da to nije ni potrebno. Oci su nekako komunicirale, ali ja od toga imam samo jos vecu zbunjenost. Okrenula sam svoju glavu kako sam prolazila pored ispravila se i kao neka kraljica prosla. Osetila sam njegov pogled na sebi. Ali zasto? Zasto ovo radi? Zasto me izaziva svime? Kakav je ovo nacin? Ako si zauzet zasto me tako gledas? Kad vec tvoje srce pripada drugoj kao i ti. Zasto onda, zasto svaki put kada se vidimo kao da ti oci ceznu da me vidis. Ima tu i pretvaranja u prolazu. Trudim se da se obuzdam ali kako cu pored njegovih znakova? Pored tog izazivanja? Sta hoce?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Tamna istina 🔚
Любовные романыDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...